Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Man kan ikke få digital upgrade som inkluderer Collector's Edition? :/

 

CE handler jo om den svære boksen man kan ha på hylla, figuren, og alle bøkene og DVD'n. Ikke ingame items.

 

Dessuten er det jul snart. Kjøp den vanlige digital downloaden hos blizzard og bruk den, så ønsker du CE i julegave.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Jeg vil nå si at hele fighten er vanskelig. Phase 2 er definitivt vanskeligst.

 

Sier meg enig i denne.

 

Blir å prøve meg på fighten i dag jeg også, har phase 1 i boks, og første transition, men sliter med phase 2.

Men regner med å komme oss forbi den i dag uten at for mange har dødd til at vi kommer noe videre.

 

Definitivt en av de mest morsomme fightene jeg har prøvd meg på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

De av dere som enten trenger Wild Turkey eller som gjør The Turkinator (eller begge) som Horde, området under Scarlet Monastery seriøst bugner av turkeys. Nettopp ferdig med min slakt og jeg endte opp med 86 Wild Turkeys uten å miste den buffen en gang. Var litt skuffet over at den ikke gikk over 40 men men.

Lenke til kommentar

15 stykker i groupen i Arathi Basin og 11 er rogues. Hoho.

 

Hehe vi var 8 Paladins på en BG i går. Vant stort.

 

Vart beskylt for å "hacke" i går også. i en og samme instance rollet jeg 100 3 ganger på rad. 2 need og en greed.

 

Var en i guildet mitt som snakket om roll hacking, jeg tror selvsagt ikke på det.

Han sa man kunne kjenne igjen en hacker om noen rollet 100 3 ganger på rad.

Lenke til kommentar

Sitter å lurer på om jeg skal fake recruit a friend. noen som har noen tanker ang dette eller har gjordt det selv? Skal rolle en worgen druid når cata kommer og sliter med å finne noen som faktisk vil starte fra level 1 sammens med meg.

 

Tenkte kanskje å recruite dama og bruke hennes kort. For å få mount og raskere leveling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...