Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er litt stolt :D

 

Ble med i ny guild igår, som var snille og tok meg med på et ICC run for første gang nå ikveld. Vi tok 7/12, med gunship på heroic. Jeg tabba meg aldri ut og fikk mye skryt etterpå :new_woot:

 

Digg med litt ilvl 251 gear også.

Grats=) Første raiding guild?

 

Husker mitt første ICC raid. det er noe spessielt med stedet første gang ^^ etter det går du lei...

Lenke til kommentar

Eg ler av folk som klager over Wintergrasp no.

 

Ka med oss som har vore kraftig i mindretall gjennom heile Wotlk, og som forblei på serveren likevel, sjølv om det ga oss massive ulemper i forhold til tilgang til voa? (Og ja, voa betyr fuck all om du har raida ei stund i 25mans grupper, men for en 10man casual guild hjelper det godt på.)

 

Alliance har vel 80-85% av befolkninga på serveren vår, og vi har mista 3 av dei beste guildane på serveren fordi dei får ikkje tak i nok recruits, fordi folk migrerer..ond sirkel etc.

 

Alliance har også sagt heile tida at vi må slutte å syte over WG, og heller jobbe oss opp en bedre strategi.

Og ka skjer når det blir 1:1 ratio på serveren i WG? Jo, alliance har aldri WG lenger.

So what om doke ikkje får komme inn i Wintergrasp lenger, og so what om doke ikkje får q'e til Tol Barad når den tid kommer. Om den største faction på en server har alle fordelane, så kan du spørre deg om kem som då har lyst til å spele underdog.

 

Synd dei endra foruma, ellers skulle eg quota han som takka horde for at vi var så enkle å spasere over i wintergrasp for å få sine 100 wins, når eg hanker inn mine 100 wins i Tol barad.

 

AHHHH det føltest godt å sei.

 

Edit: skrifeleif

Endret av Whiteshit
Lenke til kommentar

Og ka fordel har alliance hatt for å faktisk forbli på Al'akir?

 

Absolutt ingen. Burde ikkje dei i det minste ha noken fordela etter å ha blitt facerolla gjennom heile wotlk, og hordesida der har hatt vetorett på WG med voa og stonekeepershards og whatnot dei siste 2 åra? Jo, det burde dei.

 

Etter å ha spelt i kraftig undertall gjennom heile wrath så er det ikkje et lite snev av sympati å spore her i gården.

Lenke til kommentar

Den hesten skal _grundig_ slåast. =D

 

Vi har blitt slått og spytta på gjennom heile wotlk av alliance. GY campa, og rett og slett fått grisebank. Einaste morsomme var å poppe SI i bjørn og sjå 300k hp.

 

Let me have my moment.

 

Har alt lagt plan for post på offisielt wow forum og. Spesielt rette ett godt stikk mot han som takka hordesida for at vi saug så hardt i WG, slik at han fikk sine 100 wins. Lurer på å takke i forkant for mine 100 Tol Barad wins.

 

Forferdelig glad for at "if you cant beat them, join them" mentaliteten er vekke.

Og som en ekstra bonus, så har det mest sansynlig også hjulpe godt på vei for å beholde alle i guilden til cata.

 

Folk har ikkje anelse om kor tilfredstillande det er å slå kraftig (ordet kraftig er egentlig ikkje kraftig nok engang, sidan vi bokstavelig talt moser alliance i WG no) tilbake.

 

 

Ok, NO skal eg gje meg. =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...