Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

La oss ta det på nytt,

 

1. Jeg var shadowspecced, fikk aggro av healse, de kalte meg noob siden jeg ble instagibbet fordi jeg fikk 4 av 5 mobs på MEG.

 

2. Jeg /yell OMG, priest ITEM! (fordi de kaldte meg noob, den var dog veldig god for meg, og ikke warriors og rogues)

 

3. Jeg rollet høyes og fikk den, da fikk de andre nok av noob-priesten som gikk instances med shadow-specc - så de kicket meg

 

 

Det skal sies at jeg hadde null problem med healiingen, bortsett fra at de bare tag'et 1 mob og jeg fikk de andre på meg = død priest

 

greit nok hvis de ikke vil ha meg med fordi jeg var for god for dem, men de trenger da ikke å slenge meg full i drit fordi jeg dauer når de ikke klarer å tanke mobs godt nok til at jeg får 90% av de på meg ...

Endret av Andreaz_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
La oss ta det på nytt,

 

1. Jeg var shadowspecced, fikk aggro av healse, de kalte meg noob siden jeg ble instagibbet fordi jeg fikk 4 av 5 mobs på MEG.

 

2. Jeg /yell OMG, priest ITEM! (fordi de kaldte meg noob, den var dog veldig god for meg, og ikke warriors og rogues)

 

3. Jeg rollet høyes og fikk den, da fikk de andre nok av noob-priesten som gikk instances med shadow-specc - så de kicket meg

 

 

Det skal sies at jeg hadde null problem med healiingen, bortsett fra at de bare tag'et 1 mob og jeg fikk de andre på meg = død priest

 

greit nok hvis de ikke vil ha meg med fordi jeg var for god for dem, men de trenger da ikke å slenge meg full i drit fordi jeg dauer når de ikke klarer å tanke mobs godt nok til at jeg får 90% av de på meg ...

6612912[/snapback]

 

eneste dumme jeg synes du gjorde var "/y OMG, priest ITEM!" da det ikke var klasse bestemt item.

Men resten høres skremmende ut som grupper jeg har vært i tidligere :/

Lenke til kommentar
Hmm, hvordan for man nøkkelen til Scholo? Hadde vært kjekt å ha, selvom jeg aldri går dit.

6613117[/snapback]

 

Hvem trenger nøkler når man har Hellfire? :)

 

Chokke: nope. Du har 2x3 elementals som står på broen foran baren.

6613303[/snapback]

 

Men så er jeg warrior da, jeg kan ikke stole på at det er horde der hele tida :innocent:

Lenke til kommentar

Tja, kort oppsummert, irrasjonell GM som klarte å frustrere bortimot samtlige classleadere nok til at et par gquittet når det toppet seg. Med dem forsvant et par medlemmer som var lojale til sin classleader snarere enn guildet, og etter det ble det bare en haug med folk som stakk. Og så, istedenfor å innse sine feil og ta tak i problemene, ble det disband.

 

Utrolig bortkastet, men et nytt guild med stort sett de samme medlemmene ble snekret sammen i løpet av kort tid, og på de 5 dagene har vi klarert ZG/MC og halvveis inn i AQ20.. så progresjonsmessig ligger vi der vi lå før.

 

Litt minus at jeg er blitt classleader for warlocker og må avvise folk med 20 FR, MC-attunement og SL-build.

Lenke til kommentar
Tja, kort oppsummert, irrasjonell GM som klarte å frustrere bortimot samtlige classleadere nok til at et par gquittet når det toppet seg. Med dem forsvant et par medlemmer som var lojale til sin classleader snarere enn guildet, og etter det ble det bare en haug med folk som stakk. Og så, istedenfor å innse sine feil og ta tak i problemene, ble det disband.

 

Utrolig bortkastet, men et nytt guild med stort sett de samme medlemmene ble snekret sammen i løpet av kort tid, og på de 5 dagene har vi klarert ZG/MC og halvveis inn i AQ20.. så progresjonsmessig ligger vi der vi lå før.

 

Litt minus at jeg er blitt classleader for warlocker og må avvise folk med 20 FR, MC-attunement og SL-build.

6613783[/snapback]

 

vel da har de ihvertfall en moden class leader :)

 

nå var det bare å få warlock pri på choker of the firelord da...

Lenke til kommentar

Hoho, tror jeg nettopp støtte på tidenes dummeste hunter noensinne, med min lvl 31 hunter.

 

Grinder turtles ved Dalaran, og plutselig dukker Rafeldoni opp. Level 38 Legolas wannabe med kjærlighet for å leke idiot og drittsekk. Siden jeg spiller på Aerie Peak PvE, er det svært lite jeg kan gjøre med denne hunteren. Et par minutter går og vi får se enda mer tagge-alt-jeg-ser-for-å-irritere-alle fra vår venn Rafeldoni.

 

Plutselig bestemmer han seg for å slå PvP på, tydeligvis for å lokke meg til å attacke ham, slik at han kan ganke meg. Dessverre slår hans geniale slagplan feil når han får 2 turtles på seg, og jeg benytter sjansen til å pewpewpewee litt. 6 sekunder senere har vi en død Rafeldoni.

 

Tror jeg jaggu meg skulle ha greid å ta ham uten hjelp fra skilpaddene, sånn som han spillte.

Endret av Sigga
Lenke til kommentar

Har bestemt meg for å lvl'e magen min nå, og har derfor begynt å skaffe gear til han. Robe of the archmage, cap of the scarlet savant, flarecore pants og orb of the darkmoon er det jeg har begynt å spare mats/gull til nå.

Jeg er litt i tvil om jeg skal gå for sageblade (can lage transmutes/flask selv, og kan låne en vens charr for arcanite farming) eller elemental attuned blade, hva synes dere?

 

Er det noen andre items som kan kjøpes som er greie på lvl 60?

Lenke til kommentar

Hm, tja, om EAB er tilgjengelig på AH, så er det et knakende fint våpen om du ikke kommer til å ta ZG/MC og videre. Skal du være firemage, så er også Eye of Flame kjekt å ha på hodet, samt Inferno gloves med +20 firedmg.

 

Ellers har du Crystalline threaded cape, Gloves of spellmastery, Belt of the archmage.

 

GRendal: tror nok magene begynner å sutre litt da. Jeg har uansett brukt all dkp-en min på ToEP, så det blir nok ikke meg med det første.. og så har den bare droppet en gang for oss. Menmen, fikk snappet opp mitt første ZG-enchant nå, så da er jeg oppe i +480. :)

Lenke til kommentar

Lurer på hva jeg skal gjøre med karakteren min.

 

Har over 20 epix så kanskje det hadde vært poeng å selge den (kontoen)? (Legal Notice: Såvidt jeg vet så har det lov hvis man selger CD og CDkey og alt det der fjaset)

Eller skal jeg la den ligge iro og se om jeg spiller på den igjen? (Usannsynlig).

ELLER å Disenchante alt og gi dem til de greieste personene jeg møtte i spillet..

 

Tough choice.

Lenke til kommentar

Helvete nå er jeg lei av 5-1% wipes på Ragnaros! Og av folk som alltid skal bli trøtte i 1-2 tiden på kvelden og må legge seg... :) Og folk som ikke gidder å ha noen ekstra buffs, eller noen ekstra consumables, og folk som ikke engang gidder å ha med seg Fire Protection Potions... Og folk som ikke engang gidder å bruke bandage! :wallbash:

Lenke til kommentar
Hm, tja, om EAB er tilgjengelig på AH, så er det et knakende fint våpen om du ikke kommer til å ta ZG/MC og videre. Skal du være firemage, så er også Eye of Flame kjekt å ha på hodet, samt Inferno gloves med +20 firedmg.

 

Ellers har du Crystalline threaded cape, Gloves of spellmastery, Belt of the archmage.

 

6615830[/snapback]

 

hmm glemte de ja. Er frost specca nå (bare lvl 34), tror jeg skal gå for en frost/fire build.

 

Har egentlig nokk med presten i mc/bwl, men vi har begynt med alt runs til MC, så det er ikke utenkelig at det blir noen turer dit.

Lenke til kommentar
Hm, tja, om EAB er tilgjengelig på AH, så er det et knakende fint våpen om du ikke kommer til å ta ZG/MC og videre. Skal du være firemage, så er også Eye of Flame kjekt å ha på hodet, samt Inferno gloves med +20 firedmg.

 

Ellers har du Crystalline threaded cape, Gloves of spellmastery, Belt of the archmage.

 

6615830[/snapback]

 

hmm glemte de ja. Er frost specca nå (bare lvl 34), tror jeg skal gå for en frost/fire build.

 

Har egentlig nokk med presten i mc/bwl, men vi har begynt med alt runs til MC, så det er ikke utenkelig at det blir noen turer dit.

6617007[/snapback]

 

Om du får med alten din til MC, kan du satse på mageblade / sorcerer (?) dagger.

 

Og hvis du skal bruke magen til pvp, er fire + shatter iceblock i frost fin. Siden du har nok med priesten, regner jeg ikke med at du skal bruke magen i raid ? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...