Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmz..lurer på om jeg skal droppe Skinning og level alchemy. Har 450 herbalism fra før..men det blir vel temmelig boring å fly rundt i startersonene og plukke blomster igjen. Suger alchemy mye penger å levele? Må vel ha mats som blir vanskelige å få tak i annet enn AH etterhvert, så det blir et pengesluk ala Enchanting?

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Når det kommer til mage classen så levlet jeg en til lvl 80 for litt siden. Men jeg droppa egentlig hele charn, ble for kjedelig for min smak. Kan hende fordi jeg har en Pala i lvl 80 som jeg har farmet emblems med i lang tid, så ble sikkert utbrendt på det området, å dermed ødelag intrykket jeg fikk for mage. Driver å levle en priest nå. Har fått den til lvl 75, å må si jeg synest det er artigere, siden jeg har duelspeca shadow/disc så jeg kan få litt variasjon. Skal gå PvP med disc og litt PvE med shadow (om jeg gidder PvE).

 

Jeg tror Warlock virker artigere en Mage i PvP though. Men jeg har ikke noe erfaring med Lock, så jeg skal ikke si noe.

Lenke til kommentar

sånn som det er nå, så foretrekker jeg spillestilen til frost mage, men jeg synes lock er ganske morro det også. liker egentlig begge deler ganske godt, men tror jeg har bestemt meg for mage. da får jeg også teleport og portaler :D

 

det eneste jeg irriterer meg over i wow atm er i battlegrounds når alle rusher for å angripe ALLE postene, og så ender vi opp med at horde har fire poster under kontroll....

Lenke til kommentar

kommer an på om man vil vinne :)

 

En ting jeg elsker med locks: Lifetap!

 

Eller om man er horde:P

 

Edit: Hater lock som spamer lifetap når jeg er healer. Egentlig ikke noe problem nå lenger som disc, men jeg levla som holy til 60. Var grundig irriterende.

Endret av AnonymousSuit
Lenke til kommentar

Andre klasser blir sjalu når de må bruke evocation, managems og Innervate for å holde seg gående, mens vi spammer litt Lifetap og er i fullt kjør igjen. På noen mobs på f.eks Valithria (Archmage) går jo Drain Mana også. Ikke mye men alle monner drar.

Endret av Jimbolaia Jones
Lenke til kommentar

Det gikk fint ann å sjekke det på Character Transfer sia. Ikke bare bare siden vi har flytta på servere hver gang vi starter på nytt så der var møkka spredt. Men fant ut at jeg har en 43 mage og en 14 priest. Har også en 52 druid som kan spilles. Må jeg sette meg litt i tenkeboksen og sette meg litt inn i hvordan classene kommer til å bli i end-game.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...