Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Hva synes folk om denne UIen :D? lagde den på 1 time på LAN ^^

http://www.wowinterface.com/downloads/fileinfo.php?id=17698#info

Min ærlige mening:

- Stygge knapper (ser ut som tannhjul :p)

- Tar opp altfor mye av skjermen, ikke er paneler litt gjennomsiktige heller. Man mister mye sikt.

- For store 3-d bilder nederst og ser ut som noe rotete unit frames.

 

Dette er vel egentlig en post for "UI-tråden" elns, men.

 

 

Edit: Dette er mer slik jeg liker en UI. I mine øyne ikke noe unødvendig jåleri eller noe slikt. Det er muligens ikke en fin UI, men det funker for meg. Den ser noe annerledes ut nå, da dette var under levling av en alt character.

702299.jpeg

Endret av Necleto
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva synes folk om denne UIen :D? lagde den på 1 time på LAN ^^

http://www.wowinterface.com/downloads/fileinfo.php?id=17698#info

Min ærlige mening:

- Stygge knapper (ser ut som tannhjul :p)

- Tar opp altfor mye av skjermen, ikke er paneler litt gjennomsiktige heller. Man mister mye sikt.

- For store 3-d bilder nederst og ser ut som noe rotete unit frames.

 

Dette er vel egentlig en post for "UI-tråden" elns, men.

 

 

Edit: Dette er mer slik jeg liker en UI. I mine øyne ikke noe unødvendig jåleri eller noe slikt. Det er muligens ikke en fin UI, men det funker for meg. Den ser noe annerledes ut nå, da dette var under levling av en alt character.

702299.jpeg

 

Oi er det en UI tråd O.o sånn går det med 2 timers søvn på en natt XD greit da Quitter vi diskusjonen med UIen så stikker jeg over i UI tråden :D

Lenke til kommentar

Det jeg nevnte tidligere var at Arcane Mage er noe av det enkleste man kan spille på lvl 80. Men jeg nevnte også at Arcane er ubrukelig å levle som før lvl 66+ :p

Å så filler`n...... :)

Som jeg sa; Kjør på som Frost. Frost har ikke like høy skade som Fire, men det gir deg en kontroll uten like. Alle fiender du sloss mot blir "treige".

Lenke til kommentar

Ok, tusen takk for svar. :) Skal prøve å sette det opp slik at alt passer sammen med frames og alt det der. Det gjør jeg via lua filen?

 

Du flytter jo actionbars med dominos for å matche eksisterende frames, men for å lage nye frames må du nok modde litt i lua-filene ja. "Hoved-config-fila" stiller kun enkle instillinger. Er egne filer for alt. :)

Lenke til kommentar

Det jeg nevnte tidligere var at Arcane Mage er noe av det enkleste man kan spille på lvl 80. Men jeg nevnte også at Arcane er ubrukelig å levle som før lvl 66+ :p

Å så filler`n...... :)

Som jeg sa; Kjør på som Frost. Frost har ikke like høy skade som Fire, men det gir deg en kontroll uten like. Alle fiender du sloss mot blir "treige".

 

Den er grei. Fins det noen "standard" Frost-build jeg bør følge? :)

Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp folkens, skal flytte min lvl 74DK til en ny realm, men er usikker på hvilken :/

 

Flytter fra Aerie Peak grunnet at de fleste her er ganske nye spillere, og nå har jeg lyst til å gjøre litt raiding og whatnot.

 

Trenger i bunn or grunn bare anbefalinger fra dere.

 

Info jeg trenger:

 

- H/A ratio.

 

- Hvordan er battlegrounds/Wintergrasp?

 

- Litt info om guilds på serveren.

 

- Mye folk?

 

 

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar

Det jeg nevnte tidligere var at Arcane Mage er noe av det enkleste man kan spille på lvl 80. Men jeg nevnte også at Arcane er ubrukelig å levle som før lvl 66+ :p

Å så filler`n...... :)

Som jeg sa; Kjør på som Frost. Frost har ikke like høy skade som Fire, men det gir deg en kontroll uten like. Alle fiender du sloss mot blir "treige".

 

Den er grei. Fins det noen "standard" Frost-build jeg bør følge? :)

Som sagt bare å prøve seg frem ja. Jeg levler også en mage for øyeblikket :) Troll mage lvl 36 på Sylvanas nå. Om du vil dobbelsjekke ditt specc opp mot mitt, så bare søk opp "Fnatix" på armory ;) Jeg har også prøvd flere specc (både arcane, fire og frost), men frost, som jeg bruker nå er min favoritt :)

Endret av Bjorkizz
Lenke til kommentar

Evt gå til http://www.wowpopular.com ,tikk for Mage, frost, så får du de mest populære frost-speccene listet opp etter bruker-rating.

 

Frost er ikke vanskelig å bruke heller, er frostbolt som er nuke (og gir 50% slow effekt i tillegg), og så bruker du frost nova for å fryse mobs som kommer nært, springer på avstand og nuker videre med frostbolt. Ice lance er fin instant å fyre av rett etter frostbolt, for den gjør 3x damage hvis mobben er frozen (altså står fast), noe som skjer ofte med frostbolts.

Gjerne blande inn et par fire spells som fireblast (siden den er instant), og er du helt nederst i frost-treet får du "Deep Freeze" spellen. Den er situasjonsavhengig, og virker kun på mobs som er immune mot frost, som gjelder stort sett alle dungeon bosser. Da venter du til "Fingers of Frost" slår inn (et annet talent med en viss % sjans for å trigge på hver frost spell), som behandler alle spells som om moben er frozen. Fyrer du av Deep Freeze da, får du fort 9-10000 dmg på DF.

 

Du har også en talent som slår inn som gjør neste spell instant og uten manacost, da pleier jeg å fyre av en Fireball.

 

I dungeons står du oftest på avstand og kaster Blizzard på grupper med trash mobs, og nuker ivei på bosser. Bruk Molten Shield så øker du sjansen for crits ganske betydelig også.

 

Kjøper du Eternal Water glyphen, får du Water Elemental som en evig pet, som også fyrer av frostbolts hele tiden, aka mere DPS.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Skal bytte server i morgen, og jeg har sett på Argent Dawn og Grim Batol. Skal bytte til ally også, så er ally siden det er snakk om. Hvilken server burde jeg gå for? Er PvE det går i, så bryr meg ikke så mye om PvP delen.

 

Noen meninger om hvilken server jeg burde gå for?smile.gif

Lenke til kommentar

Skal bytte server i morgen, og jeg har sett på Argent Dawn og Grim Batol. Skal bytte til ally også, så er ally siden det er snakk om. Hvilken server burde jeg gå for? Er PvE det går i, så bryr meg ikke så mye om PvP delen.

 

Noen meninger om hvilken server jeg burde gå for?smile.gif

 

Jeg spiller på AD, så jeg vil jo selvfølgelig stemme for min server xD PvEspekteret er veldig bra, arrangeres mye pugs og vi har en del gode guilds. Selv om vi er langt bak generelt i progresjon er det mange veldig bra spillere der ;)

Generelt trivelig miljø, veldig utbredt RP, selv om en del folk slacker med navn.

Spørs hva du er ute etter!

Lenke til kommentar

Nå har jeg bare vært på horde siden på AD så kan nok ikke hjelpe mye der. Når det gjelder Grim Batol, som jeg spiller på nå kan jeg si at det er mange gode spillere der. GB er nok litt foran AD på progress. Det er også en hel haug nordmenn på serveren. Selv om du ikke bryr deg om pvp kan jeg legge til at bg queues er på ca 39 sec^^

Lenke til kommentar

takk for svar! Argent Dawn virker liksom litt mer hjemmekoselig, men det vipper mot Grim Batol akkurat nå, pga. PvE progress og at jeg kjenner en som spiller der.

 

Men vi får se, kan hende en av vennene mine har mer lyst til å bytte til Argent Dawn, så vet ikke helt hva det blir. smile.gif

Lenke til kommentar

takk for svar! Argent Dawn virker liksom litt mer hjemmekoselig, men det vipper mot Grim Batol akkurat nå, pga. PvE progress og at jeg kjenner en som spiller der.

 

Men vi får se, kan hende en av vennene mine har mer lyst til å bytte til Argent Dawn, så vet ikke helt hva det blir. smile.gif

 

Guilden tar vel heroic Halion iløpet av uka, samt begynner å få taket på Lk heroic, men jeg har hørt mye bra om Grim Batol ;P

Bare liker å reklamere. Nå er jeg heldig og er i en veldig god guild uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...