Kea Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 (endret) Jeg må si at jeg bare liker Tukui mer og mer. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har prøvd det før. Gleder meg ikke til å sette det opp med Dominos though. Det får vente. Nå har jeg satt meg skikkelig inn i dette med RP. Mon tro om jeg overfører mainen min til AD? Men siden vi er inne på tukui, noen som vet hvor i lua jeg kan legge inn på det panelet nederst, der det står hvem som er på i guilden, Spell power osv, der vil jeg gjerne ha % inn i lvl, siden jeg bruker den til alts også. Noen som vet hvordan jeg gjør det Du har da alt du trenger av XP info på unitframes. Når du muser over der det står antall mana og HP, får du opp et tooltip med detaljert info om level: Spør du meg, så er det ingen vits i å ha dette på panelet da. Endret 13. august 2010 av Therawyn
Hugol Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Hei dere. har noen spm. Om jeg lager en account som en venn av meg skal lvle en character på, og som jeg har satt opp i likt navn som main accounten min, kan jeg merge den, men fremdeles ha den accounten som jeg har merget charecteren som kompisen min har lvlet for meg? eller forsvinner den? Og får å kjøpe WoW til denne accounten så gjør jeg det på battle.net, men som jeg ser, kan jeg ikke se noe WoTLK, så er det ene spillet komplett? med TBC og WoTLK? Takker
nagina Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Mega tabbe i går kveld når jeg og kompisen min kom til Booty bay, skulle liksom starte å queste der men neida... 80's hans som vi brukte som taxi våres low-level chars var hated der, så han bare pulled hele booty bay for fun, problemet var at 80' karakteren var i group med oss såå... vi fikk såpass mye minus rep at vi kunne ikke prate med noen :!: FAIL.
Xprez Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Mega tabbe i går kveld når jeg og kompisen min kom til Booty bay, skulle liksom starte å queste der men neida... 80's hans som vi brukte som taxi våres low-level chars var hated der, så han bare pulled hele booty bay for fun, problemet var at 80' karakteren var i group med oss såå... vi fikk såpass mye minus rep at vi kunne ikke prate med noen :!: FAIL. Vel du får gjøre di repiterende cloth turn ins for å reparere rep tilbake til neutral
-Léon- Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 (endret) Jeg må si at jeg bare liker Tukui mer og mer. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har prøvd det før. Gleder meg ikke til å sette det opp med Dominos though. Det får vente. Bare lurte på hvorfor du vil bytte ut Bartender (tror det er den addon som blir brukt) med Dominos? - Begynner å få en liten "jobb" følelse ut av WoW om dagene. Logger meg mer eller mindre kun på for å gjøre daily hc og weekly raids. Hadde jeg vært sterk så hadde jeg fryst kontoen min. Endret 13. august 2010 av -Léon-
Crispin Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Mega tabbe i går kveld når jeg og kompisen min kom til Booty bay, skulle liksom starte å queste der men neida... 80's hans som vi brukte som taxi våres low-level chars var hated der, så han bare pulled hele booty bay for fun, problemet var at 80' karakteren var i group med oss såå... vi fikk såpass mye minus rep at vi kunne ikke prate med noen :!: FAIL. :!: :!: :!:
nagina Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Mega tabbe i går kveld når jeg og kompisen min kom til Booty bay, skulle liksom starte å queste der men neida... 80's hans som vi brukte som taxi våres low-level chars var hated der, så han bare pulled hele booty bay for fun, problemet var at 80' karakteren var i group med oss såå... vi fikk såpass mye minus rep at vi kunne ikke prate med noen :!: FAIL. Vel du får gjøre di repiterende cloth turn ins for å reparere rep tilbake til neutral Skjer ikke, like greit å "move on" til neste område ;p eller nå står vel SM boost som next step, så ZF boost
Mato Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Jeg må si at jeg bare liker Tukui mer og mer. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har prøvd det før. Gleder meg ikke til å sette det opp med Dominos though. Det får vente. Nå har jeg satt meg skikkelig inn i dette med RP. Mon tro om jeg overfører mainen min til AD? Men siden vi er inne på tukui, noen som vet hvor i lua jeg kan legge inn på det panelet nederst, der det står hvem som er på i guilden, Spell power osv, der vil jeg gjerne ha % inn i lvl, siden jeg bruker den til alts også. Noen som vet hvordan jeg gjør det Du har da alt du trenger av XP info på unitframes. Når du muser over der det står antall mana og HP, får du opp et tooltip med detaljert info om level: Spør du meg, så er det ingen vits i å ha dette på panelet da. syntes infoen på sidne om hva som var med og ikke med var litt mangelfull , trenger en god faq men det ser jo unektlig bra ut
Necleto Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Er ikke UI-prat bedre å ta i UI-tråden? Sliter med å bestemme meg for hvilken klasse jeg skal satse på i Cataclysm jeg. Altfor mange gode oppdateringer.
Kea Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 (endret) Jeg må si at jeg bare liker Tukui mer og mer. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har prøvd det før. Gleder meg ikke til å sette det opp med Dominos though. Det får vente. Bare lurte på hvorfor du vil bytte ut Bartender (tror det er den addon som blir brukt) med Dominos? - Begynner å få en liten "jobb" følelse ut av WoW om dagene. Logger meg mer eller mindre kun på for å gjøre daily hc og weekly raids. Hadde jeg vært sterk så hadde jeg fryst kontoen min. For original Tukui blir det ikke brukt noen som helst andre addons enn Tukui selv. Det er ikke en sånn pakke med forskjellige addons (som f.eks Spartanui). Så jeg bytter ikke ut noen ting. Har brukt Dominos siden jeg begynte med addons. Av Bartender og Dominos er det Dominos jeg liker best. @Necleto: Jo, du har vel egentlig rett i det. Neste gang spør jeg der. Endret 13. august 2010 av Therawyn
osse-mon waits for alice Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.
nagina Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Jeg må si at jeg bare liker Tukui mer og mer. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har prøvd det før. Gleder meg ikke til å sette det opp med Dominos though. Det får vente. Bare lurte på hvorfor du vil bytte ut Bartender (tror det er den addon som blir brukt) med Dominos? - Begynner å få en liten "jobb" følelse ut av WoW om dagene. Logger meg mer eller mindre kun på for å gjøre daily hc og weekly raids. Hadde jeg vært sterk så hadde jeg fryst kontoen min. For original Tukui blir det ikke brukt noen som helst andre addons enn Tukui selv. Det er ikke en sånn pakke med forskjellige addons (som f.eks Spartanui). Så jeg bytter ikke ut noen ting. har brukt Dominos siden jeg begynte med addons. Av Bartender og Dominos er det Dominos jeg liker best. @Necleto: Jo, du har vel egentlig rett i det. Neste gang spør jeg der. Hva het dominos før? har glemt det helt ;s
DontTouchMyPhone Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Hei igjen. Hva er viktigste stats for en balance druid?
Necleto Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Hei igjen. Hva er viktigste stats for en balance druid? Mye det samme som for Mage igrunn.
DontTouchMyPhone Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Hei igjen. Hva er viktigste stats for en balance druid? Mye det samme som for Mage igrunn. Den er grei; takk skal du ha.
Slimda Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Omnicron2; siden du ikke er level 80 enda, så skal jeg gi deg en kjapp pekepinne på hva slags stats hver klasse "trenger". Death Knight, Warrior og Retribution/Protection-paladin = Strength. Holy Paladin = Intellect. Hunter og Enhancement-shaman = Agility Elemental/Restoration-shaman = Intellect Rogue og Feral-druid = Agility Balance/Restoration-druid = Intellect Priest, Mage og Warlock = Intellect Dette er "hovedtrekkene" når du spiller og levler klassene. Når du når nivå 80 og skal begynne å finpusse karakteren, begynner critical strike rating, armor penetration rating, hit rating, expertise rating, og så videre å gjøre seg viktig. Men opp til 80, fokuser på de jeg skrev ned først.
Saft Suse Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Hva het dominos før? har glemt det helt ;s Dominos het Bongos før.
Necleto Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Hva het dominos før? har glemt det helt ;s Dominos het Bongos før. Bongos vet jeg også hva er. Den var superior helt til den ikke fungerte lengre Så den har altså blitt oppdatert..spennende.
nagina Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Stemmer, prøvde å søke på google men kom aldri til riktig svar ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå