Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg la merke til at Trial versjonen var på 32MB. Kan umulig være det hele spillet. Aion var på 14 GB, WoW er på 32MB. Kan jo ikke stemme.. Se om eg har forstått dette riktig. Oppgradere eg kontoen min tul full i dag, har eg det fulle gamet i Trail Versjonen?

 

Er nok enten feil mappe eller installer du har sjekka. En fresh install av wow classic tror jeg skal ligge opp mot 10GB.

Lenke til kommentar

Enchanting er en oppskryt proffesion , ivertfall med take på og tjene penger , er stor konkuranse på og utføre enchats og nesten altids noen som gjør de gratis for skillpoints , greit di kan ikke alle spellsa men det begrenser nå hva man kan tjene penger på .

 

dissenchating ødela blizzard for oss , og det og selge ferdig enchata scrols er mere gambling en noe annet

 

ivertfall sånn livet er på daggerspine

 

Med Mongoose, +15 agi x2, og diverse andre twink enchants kan man lett tjene mange tusen gull i uken med enchanting.

This. I tillegg er det deilig å kunne disse alle greens/blues du kommer over som du ikke har bruk for.

Lenke til kommentar

Som mage, hvilke stats er de viktigste? Og hvilke er desidert minst viktig? :)

Viktigst fra topp til bunn:

Spellpower

Haste (på lvl 80)

Intellect

Crit (lvl 80)

Spirit

Stamina

 

Strength og Agility er ikke verdt å nevne engang :p

 

Edit: I tidlig levlefase er nok stamina og intellect de viktigste. Spellpower kommer etterhvert.

Endret av Necleto
Lenke til kommentar

Som mage, hvilke stats er de viktigste? Og hvilke er desidert minst viktig? :)

Level er du da?

 

Er du 80 er top prio å bli hitcapped.

Les litt lengre bak her da..Han/hun er lvl 10-20 et sted...

Og selv som fire mage er haste viktig. Man må ha minst 8-900 haste for å gjøre brukbar dps. Crit kommer mer av seg selv og med buffs etc enn det haste gjør..

Lenke til kommentar

/hb så holder du bare musa over den knappen/spellen/itemet du vil binde og trykker ønsket knapp.

 

Brukte bartender en periode i tillegg til tukui. Måtte stresse litt for å få actionbars nøyaktig der de var i tukui (for at de skulle matche frames og slikt), men det var full mulig. Det går sikkert an å fjerne bakgrunnen, evt. lage til alle actionbars, men det er litt utenfor min lille kjennskap til lua. :p

Ok, tusen takk for svar. :) Skal prøve å sette det opp slik at alt passer sammen med frames og alt det der. Det gjør jeg via lua filen?

Lenke til kommentar

Som nevnt, hvilke stats du skal ha som mage er avhengig av specc...

Driver du å lvl`er en mage, regner jeg med du har gått for frost specc. Ingen vits å "lete" etter gear når du lvl`er, bruk det du finner/får, om det er haste eller crit spiller ingen rolle.

Så mest på spellpower og intellect når jeg lvl`et min mage, men det er leeeeenge siden :p

Lenke til kommentar

Som nevnt, hvilke stats du skal ha som mage er avhengig av specc...

Driver du å lvl`er en mage, regner jeg med du har gått for frost specc. Ingen vits å "lete" etter gear når du lvl`er, bruk det du finner/får, om det er haste eller crit spiller ingen rolle.

Så mest på spellpower og intellect når jeg lvl`et min mage, men det er leeeeenge siden :p

Takk til alle angående mage stats. Jeg er bare lvl 11 foreløpig, og har satt mine fattige to talentpoeng i Arcane. Grunnen til det var at tidligere i tråden spurte jeg om hva som var rimelig enkelt å spille ved siden av hunter som er min hovedkarakter så langt i wow. Da kom Arcane Mage opp mener jeg å huske. :)

Lenke til kommentar

Det jeg nevnte tidligere var at Arcane Mage er noe av det enkleste man kan spille på lvl 80. Men jeg nevnte også at Arcane er ubrukelig å levle som før lvl 66+ :p

 

Edit: Til levling ville jeg brukt dette talent oppsettet. Det er i og for seg en PvP Frost spec, men litt mer levle/PvE-rettet, og det fungerer veldig bra til levling. Mana gem glyph er også litt mer levling-rettet.

Sett poeng i Frost først, deretter Arcane når du er ferdig i Frost treet.

Endret av Necleto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...