Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

hahah, morsomt. GS gjør da ikke en dritt utenom å si at du har greit gear?

 

Uff, jeg har ca 1000 spm etter at jeg dinga 80, men det får bli senere.

 

Hele meninga med GS er og gi et estimat over gearet med en poengsum som skal hjelpe litt. Skal du bruke den på en ordentlig måte må du ha personen i inspection range og bruke /gs kommandoen. Da kan man se om personen er def capped etc.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Warrioren min hitta 80, har 221 hit(over hit cap?) fury specca med hit talent.

Merker at mobs dodger noe inni helvette, er det pga lack av expertise? Aldri spilt warrior før så dette er rimelig nytt for meg, vet ikke helt hvordan jeg skal gemme o.l.

 

Ser forøvrig at armory ikke er oppdatert, fått en ny 2h og chest men well well.

Armory

Lenke til kommentar

Er du fury bruker du to 2-håndsvåpen. Er du arms bruker du et 2-håndsvåpen. Var på level 70 at warriors brukte to 1-handere.

Er bare level 20, så da blir det vel to enhåndsvåpen. Da går jeg for det. :)

 

Jeg ville bare brukt det våpenet eller de våpnene som er best, du får jo nye hele tiden mens du quester, finner du en twohander som er bedre enn de onehander våpnene du har kan du like gjerne bytte til det, uavhengig av spec. Da får du også opp våpen skill etterhvert som du levler. Var sånn jeg gjorde når jeg levlet warrior for mange herrens år siden(første karakteren min var warrior, stoppet på 60). Skal mye til for at du gjør noe alvorlig feil med en warrior på lav lvl uansett. :)

 

Fikk nesten lyst til å levle en warrior selv nå, fryktelig lenge siden. Gremmes litt når jeg tenker tilbake på all nedetiden jeg hadde med bandasjering og spising, men ting har vel endret seg med warriors også siden sist.

Lenke til kommentar

Kanskje jeg må mekke meg en blomsterplukkende warrior da.. Kalle han blomsterfinn? :D Tenker meg det er tatt fra før av. Anyway, godt å høre at Warriors ikke har mye nedetid nå da. Det var hvertfall et problem for meg når jeg levlet, sånn rundt lanseringen av TBC eller noe sånt. Eller kanskje jeg bare skal vente til Cataclysm kommer med ny levling, heller fokusere litt på DK'en. Han er blitt 61 nå, går fryktelig fort i Hellfire, fortere enn jeg kan huske fra tidligere av.

Lenke til kommentar

GS skal vere en indikator ja, men folk bruker den så feil at hoff. Og då er heile poenget med den vekke.

 

Var sjøl i en 10man alt ICC run (for min del iallefall). Gikk med locken min som absolutt ikkej er supert geara. Litt blues og diverse. Fikk endel murring ifra et par tre stk som var med, men låg likevel på samme dps som dei når bossfights kom. (Med unntak av mage på etpar tusen dps meir, men han klaga aldri ^^)

 

Hunteren som hadde plenty med ilevel 264 gear og whatnot rocka stødige 3.5k dps på saurfang. Han må seriøst ha drukke, vore afk, kun brukt autoshot ellerno.

Lenke til kommentar

Litt mer enn meg som har en på 80 som jeg ikke spiller på lenger. Orc 'mental/resto shaman på Argent Dawn(samt et par på 70+). Ble ganske glad i han, men ettersom jeg ikke har noen venner der lenger, eller venner som spiller på aktuelle servere, ble det ny start på Vek'nilash(sp?). Litt synd, for hadde begynt å få litt lilla gear, epic flyer og alt det der.. Skal hvertfall ha meg en Worgen når den tid kommer, får se om det blir en goblin også. Han skal hvertfall hete Goblgobl, om ikke det blir opptatt før jeg får mekket han. :p

 

*edit*

Svaret var tiltenkt Slimda

Endret av vgard
Lenke til kommentar

Til dere som har spilt hunter; når dere går dungeons (level 60), bruker dere noe annet en arcane shot - steady shot da?

 

Alle typer sting virker litt meningsløs når mobben dør så fort, hender jeg bruker hunters mark, men det blir litt det samme med det også. :hmm:

Multishot! Er det minst to mobs du kan treffe, så bruker selv en BM hunter multishot.

 

Du har også Volley hvis det er 4+ mobs.

 

EDIT: Lurer på om jeg må få hunteren min inn i battle.net kontoen nå :/ Jeg droppa den fordi jeg synes det var gørrkjedelig å spille (PvE).

Endret av Sub-Lock
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...