Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Heirloom items er noe du kan kjøpe for emblems på lvl 80, og de binder seg til kontoen din. Så du kan maile dem mellom alle karakterene dine, og stats endrer seg etter hvilken level den er. Så man kan si chesten leveler opp sammen med deg så du ikke vil bytte den ut med en gang du får en bra reward. De har også ofte sideeffekter som "gain 5% more xp" og denne xp-bonusen stacker med flere heirlooms. Kompisen min har 4 på seg, og får hele tida 20% mere XP enn meg mens vi leveler. Det utgjør mye, han dinger gjerne mens jeg enda har en halv level igjen, og når jeg tar han igjen er han halvveis til neste lvl allerede.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heirloom items er noe du kan kjøpe for emblems på lvl 80, og de binder seg til kontoen din. Så du kan maile dem mellom alle karakterene dine, og stats endrer seg etter hvilken level den er. Så man kan si chesten leveler opp sammen med deg så du ikke vil bytte den ut med en gang du får en bra reward. De har også ofte sideeffekter som "gain 5% more xp" og denne xp-bonusen stacker med flere heirlooms. Kompisen min har 4 på seg, og får hele tida 20% mere XP enn meg mens vi leveler. Det utgjør mye, han dinger gjerne mens jeg enda har en halv level igjen, og når jeg tar han igjen er han halvveis til neste lvl allerede.

 

oi. Det var no en fin fin ting. så vist du sender et par slike til en lvl 1 alt så kommer det gearet til å vare meget lenge? hvordan skaffes  slike emblems? er det mye arbeid og skaffe et par heirloom?

Lenke til kommentar

sjønner ikke heeeelt sytinga til folk for at andre har 150 kr man vil bruke på en mount. enten så har de veldig lite å gjøre ellers er di missunnelige for at folk har 150 kr de kan bruke på noe unyttig :p

 

tenkt om jeg skulle klaget hver gang noen kjøpte seg en øl :p

 

er litt gøy å få en mount til, i og med jeg ikke gidder å raide så mister man litt mulighetene for morsomme ting

 

 

Du sammenligner alokhol og noe sosialt med ett ridedyr på wow? :-| hm.

du må ha alkohol for å bli sosial??

men for folk som ikke trenger alkohol for å klare å være sosial så kan det sammelignes...bare ridedyret har man for alltid, en øl forsvinner

Endret av Estella!
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Path of Frost dreper aldri meg :) Har lært trikset å overleve.

 

Jeg prøvde å ta livet av et raid jeg også, men ingen døde.

 

(Hvilken DK med litt respekt for seg selv har IKKE prøvd det?)

Lenke til kommentar

Lese på eget ansvar! nerdrage forbys! :new_woot:

 

 

 

Drepte nettopp 20 stykk i et TOC25 raid med path of frost! :whistle:

 

Jeg elsker deg! :D

 

:love: :love: :love: :love: :love:

 

 

Path of Frost dreper aldri meg :) Har lært trikset å overleve.

 

trikse er egentlig... aldrig se under.

 

Path of Frost dreper aldri meg :) Har lært trikset å overleve.

 

Jeg prøvde å ta livet av et raid jeg også, men ingen døde.

 

(Hvilken DK med litt respekt for seg selv har IKKE prøvd det?)

 

vell, når sant skal sies så blir det jo ropt "Retard!" "noob DK!" etter på XD

Lenke til kommentar

"hi this is my first time in a heroic"

dk som blir outdpsa av meg som dischealer, godt jeg hadde med en tank fra guilden som gjorde dpsjobben selv.

 

Selv når jeg var nydinget DK og gikk i min første heroic klarte jeg fint å holde meg over healeren..

700-800dps er ikke akkurat imponerende nei.

Husker jeg med roguen min gjorde hele 1700dps i voa25 rett etter jeg dinga, hadde levla i AV så var lite gear jeg hadde plukka opp etter 75 :x

 

med tanke på at jeg gjør rund 250 dps på min lvl 35 pally så lurer jeg på hvordan noen klare og gjøre så lav dps av og til , autoatacke gjøre jo mere ...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Det er en ting jeg finner merkelig med ToTc både på 10 og 25mann, DPSen min synker veldig mye. Selv når jeg står helt stille, og kun angriper bossen under hele fighten klarer jeg absolutt ikke mer enn 4-5k dps, muligens opp mot 5,5k med heroism. (Da ser jeg bort fra twins) Selv når jeg er flasket opp, og har alt av nødvendige buffs.

 

Til sammenligning klarer jeg helt fint 7,5k på Saurfang, med ca. de samme buffsene

 

Jeg skjønner absolutt ikke hva som er grunnen, har vært slik de siste 4-5 gangene jeg har vært der. Og ja, jeg har dobbeltsjekket at jeg har rett gear på meg og er i DPS speccet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

ICC har 10% increase damage atm fra auraen.

 

Det er jeg klar over, så Saurfang er muligens ikke beste å sammenligne med, men la oss ta andre fights der jeg kan stå veldig mye stille, feks. Onyxia phase 1. Der klarer jeg også langt høyere DPS enn det jeg klarer i ToTc. Ligger vel på 6k+ der om jeg ikke tar feil.

Lenke til kommentar

Det er jo umulig for oss å vite hva du gjør forskjellig uten å kunne se logs fra det.

 

Men det første er jo at du bare kan sammenligne Jaraxxus med Saurfang. Alle de andre har forskjellige ting som "ødelegger" dps. Beasts har endel pauser der du ikke gjør noe; transitions, worms under jorda, stun på Icehowl etc. Faction champs sier seg selv. Twins har buffen. Maaasse downtime på Anub, med burrow phase.

 

Og så må du ikke glemme 10% buff i ICC. 7.5k dps med buffen er rundt 6.8k uten buffen, litt mindre om du regner med at mindre raid dps betyr mindre uptime på BL og lengre fight som betyr mindre personlig dps som oftest.

 

Såå har du jo raidbuffs, du sa "med ca de samme buffsa", men noen har mye mer utslag enn andre. Men som sagt så er det umulig å si uten at vi vet akkurat hva som er forholdene. Skaff logs til de forskjellige raidene, så kan folk hjelpe, men uten logs så blir absolutt alt spekulasjon fra oss.

 

EDIT: 2 poster mellom -_- Uansett så kan du ikke sammenligne en 1 min phase av en fight der du har alt av procs osv med en hel 3-4 min fight.

Endret av TaigaH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...