Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere kan spekulere hvor mye dere bare vil om hva Blizzard kommer til å bruke Blizz Store til, men faktum er at de hittil har sagt at det bare skal brukes på "bling bling", og det er det det så langt har blitt brukt til.

 

Verdt å merke, det var samme klage-toget som oppstod når de første petsa kom på Blizz Store.

Lenke til kommentar

Det er forde man vil ha den, men så koster det RL pæng.

Det gjør ingenting for meg, jeg kjøpte meg en så har jeg mount fra lvl 20 og til 280 skill uten å kjøpe annet en skill.

På dk-en ble den 100% mount fra lvl 55 så jeg fikk mount med en gang på den i startsonen.

Lenke til kommentar

uff merker at jeg savner wow litt. vurderte til og med å starte med det igjen, men er en del ting som blizzard har gjordt og skal gjøre snart som får meg til å inse at jeg kommer til å irritere meg mer enn jeg koser meg med spillet.

 

Men har noen fantastiske minner fra dette spillet, skal faktisk gå så langt å si at wow var en av de beste PvP mmo spillet jeg har spillt i mitt liv. SWG og WOW var det beste innen pvp (vertfall i gammle dager med mye open pvp). Hvordan er pvp i wow no for tiden og hvordan kommer det til å bli når CATA kommer? Det jeg savner mest fra WOW må være hybrid klassene, ingen spill har bedre hybrid klasser.

 

Lages det ikke gode pvp spill lengre innen denne sjangeren eller?

 

 

Lenke til kommentar

Har ikke Age of Conan rimelig god PvP?

ikke når jeg spillte så fall. for det meste battlegrouds, eller ganking på spawn point. Desuten synest ikke jeg at pvp fungerte serlig bra i AoC pga combat systemet de bruker. Ranged hadde alt for mange fordeler. men det er da bare min mening.

 

 

 

Lenke til kommentar

Serveren min gikk ned akkurat på siste boss, kan tenke de andre ble glade, vi var allerede 1 mann mindre :p

 

RavenCrash var nede en oh en halv time når vi skulle raide 2 ganger på rad på under en uke. snakker vi konspirasjon?

 

Serveren min gikk ned akkurat på siste boss, kan tenke de andre ble glade, vi var allerede 1 mann mindre :p

 

RavenCrash var nede en og en halv time når vi skulle raide 2 ganger på rad på under en uke. snakker vi konspirasjon?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

"hi this is my first time in a heroic"

dk som blir outdpsa av meg som dischealer, godt jeg hadde med en tank fra guilden som gjorde dpsjobben selv.

 

Selv når jeg var nydinget DK og gikk i min første heroic klarte jeg fint å holde meg over healeren..

Lenke til kommentar

"hi this is my first time in a heroic"

dk som blir outdpsa av meg som dischealer, godt jeg hadde med en tank fra guilden som gjorde dpsjobben selv.

 

Selv når jeg var nydinget DK og gikk i min første heroic klarte jeg fint å holde meg over healeren..

700-800dps er ikke akkurat imponerende nei.

Husker jeg med roguen min gjorde hele 1700dps i voa25 rett etter jeg dinga, hadde levla i AV så var lite gear jeg hadde plukka opp etter 75 :x

Endret av Sink
Lenke til kommentar

"hi this is my first time in a heroic"

dk som blir outdpsa av meg som dischealer, godt jeg hadde med en tank fra guilden som gjorde dpsjobben selv.

 

Selv når jeg var nydinget DK og gikk i min første heroic klarte jeg fint å holde meg over healeren..

700-800dps er ikke akkurat imponerende nei.

Husker jeg med roguen min gjorde hele 1700dps i voa25 rett etter jeg dinga, hadde levla i AV så var lite gear jeg hadde plukka opp etter 75 :x

Det er da ikke allverden. 80, 4,2k gs rogue (meg) 8 plass voa25 med 5,5k dps. Laveste gs utenom meg hadde 4,9k. Nå er det da lett og dpse som rogue. 2k trash, 3,5k - 4k aoe, 3k boss fight samme dag jeg dinga 80.

 

Hit er alt i den levelen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...