Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke tillegg meg meninger og handlinger jeg ikke har, bare fordi du ikke skjønner hvorfor jeg er kritisk.

:roll: ikke vær så nedlatene er du snill. du skjønner tydeligvis ikke så veldig mye hvor JÆVLIG irriterende det er med sytepaver som spamer ned trade og general chatten med syting ...

 

"BUUUHUUUUU nå har alle mounten"

"buhuuu skulle bare vært for de som raidet"

"buhuuu nå har alle den"

"buhuuu blizzard gjorde noe smart så de tjener eeeeenda mere penger"

Lenke til kommentar
10 man content, måneder etter det kom ut, med 10% buff og mesteparten av dere i 4p t10, exalted ring og sikkert flere 264 deler fra 25 man? Lurer virkelig på hva du forventa fra de enkleste bossene der inne..
Lich King 10mann normal er en vanskelig fight med vårt utstyr. Man skulle jo få lov til å ønske seg vanskligere fights enn Lich King på hardmode?

Vi har forresten ikke så mange 264-biter i guildet vårt. Det er for det meste 10mann det går i, samt de første fire bossene i 25mann (for de som er heldige i å vinne sånt)

Dere skippa til og med Putri uten å i det hele tatt prøve? Han er ikke vanskelig i det hele tatt, men trengs hvertfall bittelitt mer enn det rasket dere kjørte over. Dps/gear checks som er balansert rundt 0% buff, når dere har 10% buff..
Vi hoppet over Putricide rett og slett fordi vi ikke ville sløse med forsøkene våre, og heller dedikere en hel kveld til det. Det er jo sunn fornuft når man tar noe for første gang?

Om han er vanskelig eller ikke, er vanskelig å si. De bossene vi tok var ikke nevneverdig vanskelige, selv om jeg lett ser at pugs vil ha problemer.

10% fra eller til har heller ikke så veldig mye å si på de feste fights. Det var bare Saurfang, Festergut og Council hvor de 10% hadde noe å si.

 

Synes selv at 10 man hardmodes var litt for enkle til og med når det ikke var noe buff (25 man gear etc), men å syte over det nå..
Nå var det vel heller ikke akkurat "syting", men heller overraskelse/skuffelse. Jeg hadde aldri tatt en hardmode i ICC, og med tanke på at dette er det siste tier-raidet i Wrath of the Lich King (og med tanke på hvor vanskelig LK var(i forhold til resten)) hadde jeg håpt på en skikkelig utfordring.

 

Men pytt pytt. Får håpe på en større utfordring med Sindragosa. Har hørt at hun er litt vanskelig. :)

Lenke til kommentar

Du kan også kjøpe en konto online.

Man må ikke kjøpe det online, så bare raid da.

Samma kan man gjøre om det skulle ha blitt solgt items online av blizz.

Du kan ikke kjøpe utstyr, karakterer eller kontoer lovlig fra Blizzard. Dette er fra 3dje-parter, noe som ikke er lov. Blizzard selger bare "bling bling" uten funksjon i spillet.

Lenke til kommentar

Du kan også kjøpe en konto online.

Man må ikke kjøpe det online, så bare raid da.

Samma kan man gjøre om det skulle ha blitt solgt items online av blizz.

Du kan ikke kjøpe utstyr, karakterer eller kontoer lovlig fra Blizzard. Dette er fra 3dje-parter, noe som ikke er lov. Blizzard selger bare "bling bling" uten funksjon i spillet.

 

Gud vet hvor lenge de selger bling bling, tipper at vi får se det første gearet man kan kjøpe for penger tidlig i Cata. Vil tro at det er et gear som skalerer med resten av gearet ditt som tar gjennomsnittet av gearet og lager et item ut ifra det på en eller annen måte.

Lenke til kommentar

Du kan også kjøpe en konto online.

Man må ikke kjøpe det online, så bare raid da.

Samma kan man gjøre om det skulle ha blitt solgt items online av blizz.

Du kan ikke kjøpe utstyr, karakterer eller kontoer lovlig fra Blizzard. Dette er fra 3dje-parter, noe som ikke er lov. Blizzard selger bare "bling bling" uten funksjon i spillet.

 

Gud vet hvor lenge de selger bling bling, tipper at vi får se det første gearet man kan kjøpe for penger tidlig i Cata. Vil tro at det er et gear som skalerer med resten av gearet ditt som tar gjennomsnittet av gearet og lager et item ut ifra det på en eller annen måte.

Meh. I would buy it. Jeg kjøper jo alt stæsj i andre mmorpg-er jeg spiller og bruker penger på facebook-cash, så hvorfor ikke. :p

Lenke til kommentar

Gud vet hvor lenge de selger bling bling, tipper at vi får se det første gearet man kan kjøpe for penger tidlig i Cata. Vil tro at det er et gear som skalerer med resten av gearet ditt som tar gjennomsnittet av gearet og lager et item ut ifra det på en eller annen måte.

De har nå vært ganske klar på at det bare vil være trivielle items (pets, mounts osv.) som vil bli solgt i blizzard store.

 

Prøvde å finne blueposten jeg leste det i, men til intet hell.

Lenke til kommentar

Gud vet hvor lenge de selger bling bling, tipper at vi får se det første gearet man kan kjøpe for penger tidlig i Cata. Vil tro at det er et gear som skalerer med resten av gearet ditt som tar gjennomsnittet av gearet og lager et item ut ifra det på en eller annen måte.

De har nå vært ganske klar på at det bare vil være trivielle items (pets, mounts osv.) som vil bli solgt i blizzard store.

 

Prøvde å finne blueposten jeg leste det i, men til intet hell.

Og det tar blizzard 2 minutter og snu den regelen hvis de vil det.

 

Ser for meg noe som "Vi vil at folk skal slippe å farme heroics i flere uker (da det er noe mange ikke liker) på alts så dere kan kjøpe gear så dere kan komme på et nivå så dere kan raide den nyeste instancen." eller noe lignende.

Endret av Lightningwolf
Lenke til kommentar

sjønner ikke heeeelt sytinga til folk for at andre har 150 kr man vil bruke på en mount. enten så har de veldig lite å gjøre ellers er di missunnelige for at folk har 150 kr de kan bruke på noe unyttig :p

 

tenkt om jeg skulle klaget hver gang noen kjøpte seg en øl :p

 

er litt gøy å få en mount til, i og med jeg ikke gidder å raide så mister man litt mulighetene for morsomme ting

 

 

Du sammenligner alokhol og noe sosialt med ett ridedyr på wow? :-| hm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...