Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

 

Annet nytt.

Tok 10mann hardmodes idag.

 

Marrowgar - Oneshot.

Deathwhisper - Oneshot.

On a boat - Oneshot.

Saurfang - 4dje forsøk.

Rotface - Oneshot.

Festergut - 2dre forsøk.

Blood Council - 4dje forsøk.

 

Skuffendes, egentlig. Trodde virkelig at det var Hardmodes det var snakk om. Ingenting vi slet nevneverdig med, utenom å få inn taktikken på Council og Saurfang.

 

Ja, se på det. Det føltes sikkert nesten som om at dere hadde noe rart som gjorde alt litt enklere. Nesten som om at dere gjorde 10% mer dmg, hadde 10% mer hp og healte for 10% mer! Rart det der -_-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den mounten så stygg ut =/ Dette tror jeg bare er første steg til overgang til mikrotransaksjoner i Cataclysm. Luls, da blir wow sletta fra maskina og cd'ene brent opp. Dette er faen meg ikke noe helvetets japansk drittspill...

De har nå vært ganske klar på at det bare vil være trivielle items (pets, mounts osv.) som vil bli solgt i blizzard store.

Endret av Bushmann
Lenke til kommentar
Ja, se på det. Det føltes sikkert nesten som om at dere hadde noe rart som gjorde alt litt enklere. Nesten som om at dere gjorde 10% mer dmg, hadde 10% mer hp og healte for 10% mer! Rart det der -_-
De tre første bossene hadde vi klart uten problem med ingen zone-buff.

 

Uansett, det var første gangen vår på hardmode. Syns det er litt dumt å kunne oneshotte bosser på første forsøk.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Det begynner tydeligvis å bli tomt i Blizzards pixelgruver, for nå har de snart ikke nok til å lage flere Celestial Steeds. Så løp og kjøp, kids.

 

post-82028-1271402779,7438_thumb.jpg

 

Obs. Dette er ikke mitt screenshot. Hadde jeg fått noe ut av å betale 20 euro for en ubrukelig klump pixler som ser ut som en pegasus med glitter på, så hadde jeg spillt Second Life.

Lenke til kommentar

Det begynner tydeligvis å bli tomt i Blizzards pixelgruver, for nå har de snart ikke nok til å lage flere Celestial Steeds. Så løp og kjøp, kids.

 

post-82028-1271402779,7438_thumb.jpg

 

Obs. Dette er ikke mitt screenshot. Hadde jeg fått noe ut av å betale 20 euro for en ubrukelig klump pixler som ser ut som en pegasus med glitter på, så hadde jeg spillt Second Life.

i lol'd

Lenke til kommentar

De går ikke "tom for pixelmounts", men tom for autentifikasjonskoder. Ja, de kan lage mer, men det er vel derfor det heter "limited". På lik linje med Collector's Edition.

 

Folk syter over så mye rart. Hvis du ikke liker mounten, ikke kjøp den. Kos deg med den 100-lappen du sparer.

Lenke til kommentar

 

Ja, se på det. Det føltes sikkert nesten som om at dere hadde noe rart som gjorde alt litt enklere. Nesten som om at dere gjorde 10% mer dmg, hadde 10% mer hp og healte for 10% mer! Rart det der -_-

Hihi

 

Aldri prøvd hardmodes jeg, prøvde å raide med guilden for 2 måneder siden, ga ikke mersmak :<

Lenke til kommentar

sjønner ikke heeeelt sytinga til folk for at andre har 150 kr man vil bruke på en mount. enten så har de veldig lite å gjøre ellers er di missunnelige for at folk har 150 kr de kan bruke på noe unyttig :p

 

tenkt om jeg skulle klaget hver gang noen kjøpte seg en øl :p

 

er litt gøy å få en mount til, i og med jeg ikke gidder å raide så mister man litt mulighetene for morsomme ting

Endret av Estella!
Lenke til kommentar

Uansett, det var første gangen vår på hardmode. Syns det er litt dumt å kunne oneshotte bosser på første forsøk.

 

Folk syter over så mye rart.

 

10 man content, måneder etter det kom ut, med 10% buff og mesteparten av dere i 4p t10, exalted ring og sikkert flere 264 deler fra 25 man? Lurer virkelig på hva du forventa fra de enkleste bossene der inne..

Dere skippa til og med Putri uten å i det hele tatt prøve? Han er ikke vanskelig i det hele tatt, men trengs hvertfall bittelitt mer enn det rasket dere kjørte over. Dps/gear checks som er balansert rundt 0% buff, når dere har 10% buff..

 

Synes selv at 10 man hardmodes var litt for enkle til og med når det ikke var noe buff (25 man gear etc), men å syte over det nå..

Endret av TaigaH
Lenke til kommentar

sjønner ikke heeeelt sytinga til folk for at andre har 150 kr man vil bruke på en mount. enten så har de veldig lite å gjøre ellers er di missunnelige for at folk har 150 kr de kan bruke på noe unyttig :p

 

tenkt om jeg skulle klaget hver gang noen kjøpte seg en øl :p

 

er litt gøy å få en mount til, i og med jeg ikke gidder å raide så mister man litt mulighetene for morsomme ting

 

Skal prøve å holde temaet på the down-low. Men, det må sies at misunnelse definitivt ikke er en faktor. Vi bor tross alt i Norge. Tjue euro er relativt sett, lommerusk.

 

Hvis du ikke skjønner at enkelte ikke liker at WoW begynner å bevege seg mer mot cheesy og spekulativ marketing, så skjønner du det bare ikke. Nuff said.

Lenke til kommentar

sjønner ikke heeeelt sytinga til folk for at andre har 150 kr man vil bruke på en mount. enten så har de veldig lite å gjøre ellers er di missunnelige for at folk har 150 kr de kan bruke på noe unyttig :p

 

tenkt om jeg skulle klaget hver gang noen kjøpte seg en øl :p

 

er litt gøy å få en mount til, i og med jeg ikke gidder å raide så mister man litt mulighetene for morsomme ting

 

Skal prøve å holde temaet på the down-low. Men, det må sies at misunnelse definitivt ikke er en faktor. Vi bor tross alt i Norge. Tjue euro er relativt sett, lommerusk.

 

Hvis du ikke skjønner at enkelte ikke liker at WoW begynner å bevege seg mer mot cheesy og spekulativ marketing, så skjønner du det bare ikke. Nuff said.

det jeg ikke skjønner er at folk skal syte over absolutt alt ANDRE gjør. Altså det er en mount. dere får begynne å syte over at de selger Winrider bamse også.. hvis du ikke skjønner at det er irriterende med syting i hele trade og general chatten dag ut og dag inn så skjønner du det bare ikke :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...