Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
De blir jo ikke akkurat rike av vendor-salg ;) Kan folk enchante andre folks soulbounde ting?

Personen som blir hacked kan jo være rik + de tjener noen extra ved å selge all items som er mulig.

 

Og etter alt av ting som kan selges er solgt, og alt gullet overført vekk kan de bare bruke charen til feks. mining-bot.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig måtte en retard pala rolle need på def boots fra FoS.

Jeg var tank, tenker man logisk så er de vel MINE?!?!?! Han var dps, dust dps som ikke hadde guild eller noe..

Flott at jeg har holdt på å farme den instance en stund nå og aldri sett de droppe før ikveld.

 

Ferhentis <------ Bloodscalp vinner kveldens retard pris.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig måtte en retard pala rolle need på def boots fra FoS.

Jeg var tank, tenker man logisk så er de vel MINE?!?!?! Han var dps, dust dps som ikke hadde guild eller noe..

Flott at jeg har holdt på å farme den instance en stund nå og aldri sett de droppe før ikveld.

 

Ferhentis <------ Bloodscalp vinner kveldens retard pris.

Vælkømmin til gards!

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg har ett massivt problem her. Lillebroren min fikk tre "account banned" mails, og vi ante ikke hvorfor han fikk det. Jeg har sjekket rundt for å se om jeg kan lese noe "logg" eller noe for å se hva han har gjort. Men nå etter fem minutter med tenking slo det meg kjapt; hackere!

 

det jeg lurer på da, er det virkelig en blizz fra mail eller er det en fake?

 

i såfall, hva er det jeg kan gjøre for å få sikret accounten igjen? bytte passord, epost adresse, etc etc?

 

takker for svar :)

 

mvh Mikael

 

Edit: ved ettertanke så får de ikke hacket den så lenge han ikke har logget inn på linken ? :hmm:

Endret av ZtriCk-T
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...