Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan ligger ventetida an på deres server på random heroics? Jeg er litt små skuffet, på min warrior på 73, tar det ofte en halvtime å finne gruppe viss jeg i det hele tatt får ei gruppe, og på 80 tar det ofte opp mot 20min+++. I lavere lvl har jeg enda ikke klart å få gruppe.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Hvordan ligger ventetida an på deres server på random heroics? Jeg er litt små skuffet, på min warrior på 73, tar det ofte en halvtime å finne gruppe viss jeg i det hele tatt får ei gruppe, og på 80 tar det ofte opp mot 20min+++. I lavere lvl har jeg enda ikke klart å få gruppe.

 

Har inntrykk av at det er healers som det er manko på under level 80, men jeg vil tippe det er store lokale forskjeller ute og går (både i tid på døgnet, battlegroup og level range)

Lenke til kommentar

Er sånt som gjør at jeg vegrer meg for å ta groups og instances i det hele tatt. Jeg bruker ikke 400 timer på å grinde rep med riktige factions så jeg får tier 15 gear med en gang jeg blir 80. AKA har jeg for lavt ditt og for lavt datt. Bruker jeg 3000G på en mace som er bra, er den "utdatert" etter 2 mnd igjen og jeg er back to scratch.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Noen som spiller med alt på max her, på laptop?

 

Trenger tips til ny bærbar :) 15-16".

 

Styr unna Acer, ekstrem viftestøy under loading... måtte her en dag ta paraset pga viftestøy ;p

 

 

Ble selv kicka flere ganger fra random hc rett etter jeg hadde dinga 80.

 

Kom som regel noe slikt før kicken.

 

Lol, you dont even have a hc achiv!

 

Fikk ikke sjansen til å gjøre noe engang..

 

dem kan da ikke vote deg ut med engang, må vente en stund, til første boss er drept elns...

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...