Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes det er mye greiere å si at dersom man fucker opp blir det kick. :)

 

Med å fucke opp mener jeg altså å gjentatte ganger stå i deep breath feks. - én gang er jo såklart greit (selv om det kanskje ikke burde være det ;)). Avsindig lav dps er heller ikke greit, eller alt for lav tps / healing output.

 

Rasker uansett med meg et par tanks, noen healere og litt dps fra guilden de gangene jeg kjører pugs (stortsett ony og voa) - så er jeg sikker på at iallefall 7-8 av de i raidet knows what to do.

Sånn som jeg opplever det slipper du å wipe på bossen i det hele tatt, nettopp fordi alle linket achievement.

Lenke til kommentar

Har vært i pugs der achivement-linking har vært et krav - som ikke engang har greid å drepe bossen. Mekka selv i hop ony25 i går, ingen achivement requirement, var vel to døde da onyxia gikk ned, på første forsøk.

 

Achivement er ikke noe sikkerhet på at folk ikke vil gjøre det dårlig.

 

Over til noe annet: kjørte nettopp UK heroic som både tank og healer - samtidig. Gikk utmerket å dualboxe paladin/priest. :)

Lenke til kommentar

 

Var fankern ikke verst, klarte selv det her igår med pugz:

failpoison.th.png

 

Feil poison på MH, enn del dps lose der men det skyldes at jeg var mutilate forrige fight + dagger combat spec der!

 

 

ahh, da så. Så hvor mye får f.eks. roguen et annet sted som f.eks. Ony?

 

Ca 10k, men kan godt være opp til 14-20k mens man AOEer.

Endret av nagina
Lenke til kommentar
Ha ha, må si jeg liker de granatene som gir deg Night Elf Mohawk / Mr. T-hode :p

hehe, sto med bankern i SW-AH, noen kom løpende inn og "ganka" alle. Som stor fan av "The T" fyrte jeg opp caps lock i /s: "I PITY THE FOOL!"

3 sek. etterpå fikk jeg kjeft av en munnpuster som sa noe sånt som "why did you do that, you dik". Jeg svarte "i didn't..." han tok seg da god tid på å formulere dette: "Why did you laught at us, you retard". Da var jeg glad jeg var ferdig i AH, svarte "go die in a fire" og logget av.

Noen fikk ikke nok A-Team inn med mors-melka

 

*nynner på A-team-theme*

Lenke til kommentar
jeg var, het: Snørr og Taschmann var i lost legion( administrata var GM) i 70 og litt forskjellige i 80 var innom Awakenings en tur og noen andre. husker ikke helt.

 

Har ikke vært i TM så lenge, spilte før i dunemaul men Administrato kjenner jeg faktisk, fra Awakenings ja ;p

 

Ikke administrato en annen som heter adminisrata XD er ikke så lenge siden jeg flyttet over ifra Tarren mill er på Dunemaul nå faktisk, men blir gal av alle tyrkerene

Lenke til kommentar

Tok ikke den jeg, tror jeg må lese gjennom en gang til :p

 

jeg var, het: Snørr og Taschmann var i lost legion( administrata var GM) i 70 og litt forskjellige i 80 var innom Awakenings en tur og noen andre. husker ikke helt.

 

Har ikke vært i TM så lenge, spilte før i dunemaul men Administrato kjenner jeg faktisk, fra Awakenings ja ;p

 

Ikke administrato en annen som heter adminisrata XD er ikke så lenge siden jeg flyttet over ifra Tarren mill er på Dunemaul nå faktisk, men blir gal av alle tyrkerene

 

Eneste grunn jeg dro derfra, orket ikke mer. Er liksom når du joiner et eller annet pug så er det tyrisk som er hovedspråket.

 

bare nysgjerrigm guild er du i dunemaul? :p

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Joinet coldblooded igår, var med I NIA, men den guilden dispandet fordi noen av officerene ville transfere til en annen server.

 

var også lenge med i Blazendragonz casual guild som har eksistert siden begynnelsen.

 

Startet på Dunemaul derfor jeg er tilbake der nå.

Endret av Dovito
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...