Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Ser ikke mye vits i gull i dag for min del har, rundt 1k gull som holder i lange baner for min del. Trenger jeg gems har jeg en i guilden som ordner dette for meg.

 

Eneste jeg bruker gullet på nå er repair bills, og de dekker jeg lett opp med å knatre et par dailies.

 

Har en banker som står og farmer litt gull dog gjennom AH trading, ikke mye, har en reservepot på vel 600G som holder i lange baner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som er er at det er veldig lite man trenger gull til hvis man har en støttende guild eller flere alts med proffesions.

 

Har f.eks enchanting på magen min. Med Vellums har jeg enchants til alle characterene mine. Samt at alt material jeg trenger for å enchante får jeg ved å lage items med blacksmithing og disenchanting på magen min.

 

Eneste jeg nå bruker gull til er for å samle på mounts, er oppe i 51 mounts nå, men dette tar jeg nå og da når jeg har penger å bruke av.

Lenke til kommentar
(...) Har vurdert å begynne med glyph selging, men har litt på følelsen at "alle" andre også gjør det nå etter den guiden som var på MMO =)

 

Jeg holdt på i stor stil før MMO-Champion postet den glyph-guiden. Har merket en drastisk nedgang i omsetningen min etter den guiden kom. Har også en teori om at jeg er spesielt truffet, da jeg holder til på en stor server med god økonomi og mange gode spillere.

Lenke til kommentar
Vi legger alle orbs i guildbanken.

Vi har 73 Crusader Orbs i guildbanken atm. Men samma det, jeg tenkte mer på de Crusader Orbs du kjøper selv.

 

Om du gjør daily hver dag, 10man og 25man cirkus, Onyxia 10 man og 25 man samt Voa 10 man og 25 man har du 84 emblems du kan bruke for å kjøpe deg orbs.

Lenke til kommentar

kan noen si meg når ble wow så vanvittig kynisk?

 

I dag så kan du ikke være med i grei raiding guild uten å søke om det som om det var en jobb søknad, pugge raids går ikke hvis du ikke har achievement som viser at du har gjort det før. Casual raid guilds er nå raid guilds som spiller sjeldent, ikke guilds som tar spillet litt mer med ro. Begynner å bli så veldig oppgitt over det hele. Kanskje det er bare min server, men hvis det er slik overalt så tror jeg dette spillet begynner å bli veldig uinteressant. Savner de gamle dagene med Zul'Gurub og andre lvl 60 raids, hvor du kunna dra med folk og de faktisk forklarte kjapt hva man skal gjøre og folk tok det litt lettere på det hele. Hvor enn tåpelig det høres ut som har spillet blitt veldig negativt ladet.

Lenke til kommentar

Slik jeg ser det er det en naturlig reaksjon til at folk som har spilt før har blitt eldre og bedre - folk som var dårlige før har blitt litt bedre nå, folk får lettere godt gear, man er mer informerte. Alt dette skaper et samfunn av WoW-spillere som er generelt bedre enn man var på f.eks level 60.

Baksiden av medaljen er at rævhøl som ingen brydde seg om før nå tror de er verdens beste bare fordi de har et par epic gear pieces og har gjort et raid eller to - en slags bakvendt elitisme der dårlige folk kaller andre dårligere, og man må være verdens beste spillere for å gjøre 5-mans.

Lenke til kommentar

Er jo litt interessant da, hadde ikke ansatt en som ikke kan skru biler, og hvis en kjem med fagbrev innen det og vi mangler akkurat det i verksted så er han inne, enkelt og greit :)

 

Samme er det med ToC10 teams for eksempel, tar ikke en uten det, må bare bruke lengre tid hvis personen skulle feile hardt eller noe, ehm ja det finnes spillere som klarer å mestre dette likevel men fortsatt mange som ikke gjør det, så derfor holder man seg til noe som kan bevise at du faktisk kan det.

 

Men det beste tipset er vel å slutte om du ikke takler litt forandringer i spillet, kan heller ikke bli det samme som var i Vanilla wow for ages ago!

Lenke til kommentar

Er ikke de samme folka som du spilte ZG med i 60 som er kyniske nå etter min erfaring. Gear har blitt lettere å få å de som ikke fikk det tidligere (Fordi de suger og ofte er rasshøl så de fikk ikke guilds) som nå får gear blir cocky av det og blir elitist av det. Akkurat det med å skrive søknad til guilds, sånn har det da alltid vært. Har også spilt siden vanilla og applications skal være godt skrevet, og jeg syns det er en positiv ting, man kan lære ganske mye om en person gjennom en application.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...