Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

stemmer, en gang må jo være den første. Første gangen jeg var med i Ony-25 så var jeg blant de top 3 som gjorde mest skade der selv om mange andre hadde bedre gear, var kun 150dps unna 1. plass. Folk tror du er idiot hvis du ikke har ach. noe som begynner å bli irriterende.

 

Angående mine venner fra vanilla så har alle sluttet med wow. Og ingen av mine irl venner tør å teste wow...

Endret av Dammed
Lenke til kommentar
Er jo litt interessant da, hadde ikke ansatt en som ikke kan skru biler, og hvis en kjem med fagbrev innen det og vi mangler akkurat det i verksted så er han inne, enkelt og greit :)

 

Hadde du sagt det samme om alle som satt på skolebenken i ca en time fikk fagbrev automatisk? Achievements beviser ikke annet enn at man "var med" en gang, det sier veldig lite om faktiske ferdigheter.

 

Uten erfaring så får man ikke lært noe. en ganske fin settning folk burde tenke på neste gang de sier nei til fol ksom vil prøve seg.

 

Joda, og det er nok mange PuG-startere som vegrer seg for å ta med erfarne folk - en noob kan wipe et helt raid.

Selv har jeg ikke noe problem med å ta med folk som aldri har gjort det før, og det har skjedd flere ganger med stor suksess, da jeg alltid har forsikret meg om at dette er folk som kan spille classen sin, og som hører etter på instrukser og taktikk og lett får med seg hva som skjer. Man kan gjerne ha clearet ToC 10 ti ganger og fortsatt være en idiot som driter på draget ved første anledning, men en god nok spiller som kan sakene sine og følger med på hva han gjør, trenger ikke achievement i mine øyne.

 

Spørsmålet er gjerne hvordan man skal finne ut hvem disse spillerene er i møljen som whisperer deg når du lager en gruppe - men det er vel en annen sak.

 

Det er ikke verre enn å joine et guild som ikke krever noe søknad, å så bygge seg opp!

 

Vel... guilds som ikke krever søknad kommer alltid til å være fylt til randen med drittunger, nettopp fordi de ikke krever noe av dem. Slipper du alle inn, blir du sittende med alle de dårligste.

Lenke til kommentar
I dag så kan du ikke være med i grei raiding guild uten å søke om det som om det var en jobb søknad, pugge raids går ikke hvis du ikke har achievement som viser at du har gjort det før.

 

Joinet Onyxia PUG med alten denne helga. Var krav om å hviske achivement. Jeg hvisket min som ikke var gjennomført og fikk fortsatt invite. Sats på at raid lederen ikke sjekker, eller hvisk achivementen til en kompis av deg som har. Ellers så finnes det vel en achivement faker addon har jeg hørt?

Lenke til kommentar

Jeg lagde ToC 10 raid her om dagen, var problemer med å finne en tank når vi var 9 stykker så jeg bestemte meg for å ta med en ganske greit geara DK tank uten achievement. Needless to say, faila han på tauntingen på første boss, poison/flame dritten ved acidmaw og dreadscale, OG å flytte seg fra icehowl sin charge. Et mirakel at vi klarte første boss!

Skal aldri mer invite spillere til et raid de mangler achievementen til

(har prøvd onyxia før, hvor utallige spillere til tross for store beskjeder av både meg og den gule skriften midt på skjermen som advarer mot deep breath, og at de må flytte seg, klarer å faile...)

Endret av SLars1
Lenke til kommentar

Akkurat, enkelte går lei på det Slars1 sier her, så de velger bare folk med achivement, har som oftest bedre odds å få bedre spillere enn de uten, er bare sånn i de fleste tilfeller, i allefall hos meg og de pugs/raids jeg har vært med på.

 

Yeye, som en sier her så går det fint å fake achivement!

Lenke til kommentar

En må bare spør seg, når det står en svær jævla drage og blåser ild, så skjønner vel man at man skal flytte på liket?

 

Første gang jeg var med i Ony-10, så sa ingen noe som helst, men det kom i Raid Warning "Onyzia takes big breath" (e.l.) da skjønner du ganske kjapt at det ikke er fordi ho er andpusten. Uff. Og Ony er ikke noe mer enn det. pass deg for ilden, husk fear og alle aoe dps (mage, locks etc) drep whelpsa.

 

Fikk meg en guild som ser grei ut med normale mennesker som gidder å sette av litt tid for å hjelpe deg med items valg, tips om dungeon og raids. Flere av dem har gamle pvp titler så jeg har nok klart å finne en grei guild med oldschool vanilla spillere. :)

 

Linke til kamerat ach. vet jeg om. Men blir for dumt hvis de virkelig sjekker, brått så står man på bad apples lista til noen. Og i lengden kan det bli kjiipt.

 

Har et lite spm. Er HoS HC ganske vanskelig i forhold til de fleste dungeons eller var det bare min pug? Tenker da på nest siste boss/encounter i det rommet med gjennomsiktig gulv.

Endret av Dammed
Lenke til kommentar

Den greia der det kommer en rekke mobs som du må holde unna en gitt tid?

Kommer vel an på gruppa. Som healer blir det litt stress om tanken er dårlig på aoe-threat, og dps bør klare å holde seg unna aoe-damage, men nå for tiden outgearer jo de fleste heroics, så pleier ikke oppleve noen problemer.

Lenke til kommentar
Har et lite spm. Er HoS HC ganske vanskelig i forhold til de fleste dungeons eller var det bare min pug? Tenker da på nest siste boss/encounter i det rommet med gjennomsiktig gulv.

 

Skal ikke være noe særlig spesielt bortsett fra "don't stand in lightning", men det er naturlig, er det ikke? :)

Lenke til kommentar

jepp, var tanken vår som var elendig da, han klarte ikke å holde agro på alle. Så etter et par wipes så fant vår gruppe (1 druid (healer), 1 priest (dps/assist healer), 2 mages og 1 warrior) at alle står på trappa, warrior var helt fremme, vi to magene tok og frost nova når begge mobs strømmene kom, så var det aoe fest og evt fornye frost nova hvis tanken ikke holdt aggro. Gikk på håret men vi klarte det. Fikk til og med ach. Brann Spankin' New. Den siste bossen var latterlig enkel i forhold.

 

sweet, gratz Hanso.

Endret av Dammed
Lenke til kommentar

Da var ToGC10 nede for min del. :)

 

Brukte dessverre litt for lang tid på å få ned fremgangsmåten på Anub, så vi satt igjen med 24 attempts.

Akkurat ikke triubte. :!:

Fikk meg også Trophy i 25 man. Det var digg å faktisk få noe for en gangs skyld. :p

Endret av n4w
Lenke til kommentar
Da var ToGC10 nede for min del. :)

 

Brukte dessverre litt for lang tid på å få ned fremgangsmåten på Anub, så vi satt igjen med 24 attempts.

Akkurat ikke triubte. :!:

Fikk meg også Trophy i 25 man. Det var digg å faktisk få noe for en gangs skyld. :p

Det verste var jo at vi wipet ene gangen fordi Rock løp etter meg når jeg tok shadowmeld >.>

D'oh!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...