Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Stemmer det! Var en periode vi ikke var særlig mange som konkurrerte med glyphs. Har stort sett alle glyphsa, så jeg la spesielt merke til deg, pluss at du også driver med andre områder på AH. De dagene du unngikk AH tjente jeg haugevis, for å si det sånn ^^

Driver du fortsatt like mye med AH?

Nei begynte å slacke etter første 100k, nå poster jeg bare 1 gang per dag, blir ca 500g / dag, pluss diverse annet salg en gang i blant.

 

Edit: Blitt mye mer konkurranse også nå etter mmo-champion gjorde quick auctions 2 mer kjent, meh.

Endret av Pug
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sluttet faktisk rundt perioden der, men merket veldig mye tidligere at spesielt JC ble litt for populært. Tjente store mengder der også i starten, når jeg hadde monopol på relentless meta-gemmen++, og når epicgem-patchen kom. Angrer faktisk på at jeg prospekta alle de titaniumstackene. Hadde haugevis, og hadde trolig tjent enda mer om jeg hadde solgt de istedenfor.

 

Har faktisk en som skylder meg 8k, som sluttet nylig. Han tilbyr å kjøpe tre måneder med gametime som betaling. Vet ikke jeg. Frister å starte på igjen, men

Lenke til kommentar

Heiya, orker ikke å lage ny tråd, så spør litt her.

Vært borte fra WoW i en stund nå, og vurderer å starte på fresh for å ha en char å bare leke litt casually med. Orker rett og slett ikke å hoppe rett inn i hardcore raiding igjen.

 

Så. Er det noen som har en allright server å anbefale? PvP, PvE, Horde, Alliance: bryr meg ikke allverden (:

Lenke til kommentar
Går det ann å få worlds og realms first på den der World of Warcraft 5 Year Anniversary greia?

 

nei

 

Servers' first da?

 

Han påstår enda at han har fått en *** first.

 

Og at den ikke viser i achivement lista hans, hverken på wow eller på armory. Men at den bare vises i trade..

Endret av .Butthead.
Lenke til kommentar

Hmmz, sitter og vurderer om jeg skal rerolle engineering fra blacksmithing, mister 3% arp noe som jeg ikke ser på som det aller største tapet atm, sliter mer med å ditche alle recipes jeg har liggende fra totc og ulduar, har alle fra totc og nesten alle fra ulduar :p

sett litt rundt og er ikke så dps-loss i pve og er en klar gain i pvp, andre som har noen synspunkter på rerollen?

 

spiller warrior for de som ikke visste det.

Lenke til kommentar
Hmmz, sitter og vurderer om jeg skal rerolle engineering fra blacksmithing, mister 3% arp noe som jeg ikke ser på som det aller største tapet atm, sliter mer med å ditche alle recipes jeg har liggende fra totc og ulduar, har alle fra totc og nesten alle fra ulduar :p

sett litt rundt og er ikke så dps-loss i pve og er en klar gain i pvp, andre som har noen synspunkter på rerollen?

 

spiller warrior for de som ikke visste det.

 

Du får også cloak og boots enchant fra engineering som faktisk gir bedre stats enn de vanlige enchantene som alle kan få. Og nitro boost er nesten et must i pvp :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

-Litt slowpoke svar- Jeg ligger på rundt 40k gold for øyeblikket. Kjøper bare gems, cutter de og reselger. Selv om det er ganske mye konkurranse og en chinese farmer guild som driver å selger epic gems i ny og ned så tjener jeg godt. Har til og med et samarbeid med noen andre gem selgere at vi rapporterer chinese farmerne hver gang de lager en ny guild så de forsvinner noen dager, og de har til og med nesten stoppet å selge epic gems.

 

Startet med 8k gold for 2-3 måneder siden og har brukt en god del gold på items, enchants og titanium powder/damaged necklaces for å få flere jewelcrafting designs, så jeg kan ikke akkurat klage på lett tilgjengelig gold :)

Lenke til kommentar

Jeg har bare 9k gull, men har 5 lvl 80 (og alle andre på 68-70) alle har flying mount og dualspec, 3 av 80 charene har epic flyer. Og har både engeneering, JC, Alch, og incript på topp så klarer meg bra =)

 

Det jeg tjener penger på om dagen er å kjøpe saronite billig, prospekte, så transmuter jeg epic gems som jeg cutter og selger.

 

Tar vanvittig lite tid og er ca 150g hver dag =)

 

Har vurdert å begynne med glyph selging, men har litt på følelsen at "alle" andre også gjør det nå etter den guiden som var på MMO =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...