Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er glad at det ikke er som før faktisk og at der dropper enkelte BoE items fra raids. Er ofte nå vi i guilden raider Uldur f.eks hvor mye blir sendt til DE, er da fint med en og annen BoE ting som vi kan legge i Guildbanken og dele ut til de som trenger å geares litt opp. Er og morsomt for dem som er nydinget og gjerne vil raide med oss at de får litt gear å starte med slik at de ikke føler seg som et ekstra hjul på vogna.

 

Alt i alt, har ikke noe imot det jeg, er ikke alt for ofte at det skjer heller så er fint balansert.

Lenke til kommentar

Personelig synes jeg at den som trenger det for mainspecc bør få prioritet på det men dette bruker vi skjeldent i praksis når jeg er i heroics, hvor man roller need på det man trenger og lar systemet ta seg av fordelingen.

 

Men er det ikke bare å spørre? Hvis den som trenger det som mainspecc sier at han virkelig trenger det er det bare å backe av og la han få det, er vel ikke værre enn som så :)

Lenke til kommentar
er feral dps . hva synes dere om å need på ting i instanse til offspeccet mitt? som da er healer. er det ok vis en med main specc trenger samme tingen?

 

føler meg litt usikker her....

For at du skal unngå å havne på ignore lista til en del healere så vil jeg anbefale deg å spørre hver gang du gjør en instance om det er greit å neede på offspec healer items.

Synes generellt at det er veldig irriterende hvis folk roller på offspec items uten å spørre.

Som tank så hadde jeg forlatt gruppa hvis hvis dette hadde skjedd meg, det vil si hvis en dps hadde needet på en tank item som jeg ville ha. Jeg hadde gitt han sjangsen til å gi den til meg først.

Ikke det at jeg trenger noe fra heroics da, med tidligere når jeg trengte noen items ville jeg blitt sur.

Lenke til kommentar

Vanlig loot system

Need: MS -> OS (Spør om noen trenger til MS først)

Greed: Enchanter (Eventuellt alle om folk ikke vil ha shards eller man ikke har enchanter)

Pass: Om man har enchanter og ikke trenger noe.

Men nå er det jo slik at man kan trade BoP items, så det er ikke krise om noen roller feil.. :)

 

Angående emblems syns jeg ikke det gjør noe at man kan kjøpe tier med dem. Det som irriterer meg er at det er alt for enkelt å få tak i emblems. Gjør du Daily Heroic i en måned har du nok emblems til i hvert fall ett tier piece, noe som er latterlig.

Lenke til kommentar
Angående emblems syns jeg ikke det gjør noe at man kan kjøpe tier med dem. Det som irriterer meg er at det er alt for enkelt å få tak i emblems. Gjør du Daily Heroic i en måned har du nok emblems til i hvert fall ett tier piece, noe som er latterlig.

 

Synes det er helt greit at de som ikke raider den nyeste instancen kan få tiergear i løpet av en måneds tid, da er det jo uansett erstattet av neste tier før de har fullt sett. Har det virkelig noe å si om andre har samme gear som de som raider nyeste instance?

Lenke til kommentar

Nå har jeg bestillt, eller rettere sagt prøvd å bestiller Blizzard Authenticator til alle offiserer i guildet.

Siden det bare kan bestilles 5 slike i slengen, var planen å legge inn 4 bestillinger. Den første gikk helt fint, men når jeg skulle legge inn nummer 2,3 og 4 fikk jeg bare error melding etter å har trykt på den confirm order knappen. Prøvde 3 ganger, og nå er pengene for 4 bestillinger allerede trukket fra min konto, men det ligger kun EN bestilling til "pending"....

Må vel ta på meg tolmodighetstrusa og ringe support tenker jeg! :!:

Lenke til kommentar

Jeg har vært utrolig forsiktig. Jeg er ikke så dum at jeg går inn på linker hverken i emails eller ingame. Ikke har jeg lasta ned noen potensielt farlige programmer heller. Jeg aner ærlig talt ikke hvordan det skjedde. Jeg skifta til og med pw hver 14. dag. Eneste som mangler er Blizzard Authenticator som jeg bestiller ASAP.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...