Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
Bah, jeg får ikke questen for å gi brød til det glade spøkelset -_-

 

Du har selvfølgelig kjøpt den blomsten fra vendoren som koster 10c som lar deg se han?

Og du er på gravplassen til rasen din? feks. gravplasen til Ironforge for gnome og dwarf og Stormwind for Human.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da var det på tide å innstallere WoW på den nye laptopen.. Selvfølgelig kom dette 1% før innstallasjonen var ferdig:

 

 

 

Hva skal jeg gjøre?

Vista eller W7? Mener jeg fikk noe lignende. Det har med rettigheter osv å gjøre. Vær sikker på at du kjører installeren som administrator og at du har tilstrekkelige rettigheter til å rote der WoW er lagret.

Lenke til kommentar
Da var det på tide å innstallere WoW på den nye laptopen.. Selvfølgelig kom dette 1% før innstallasjonen var ferdig:

 

 

 

Hva skal jeg gjøre?

Vista eller W7? Mener jeg fikk noe lignende. Det har med rettigheter osv å gjøre. Vær sikker på at du kjører installeren som administrator og at du har tilstrekkelige rettigheter til å rote der WoW er lagret.

Vista selvfølgelig.

Jeg vet ikke åssen jeg kjører som admin, er bare en bruker på denne pc'n....

Lenke til kommentar
Bah, jeg får ikke questen for å gi brød til det glade spøkelset -_-

 

Du har selvfølgelig kjøpt den blomsten fra vendoren som koster 10c som lar deg se han?

Og du er på gravplassen til rasen din? feks. gravplasen til Ironforge for gnome og dwarf og Stormwind for Human.

Ja, og ja.

Kjøpte den man kan equippe til 1g, og for å være sikker, kjøpte jeg den til 10c og sto i Darna (jeg er nelf), men nytta ikke. Prøvde også SW for å se om det mot alle odds skulle virke, men endte opp med å gjøre det i Dala, der fungerte det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...