Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132

Tror nesten Blizzard gjør ICC til "merely a setback" for Lich King og han gjenoppstår seinere i Cataclysm og er mer ond og pissed enn noensinne. Eller noe sånt, hadde vært veldig typisk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Skurupu har riktig, ingen vil noengang få fatt i Frostmourne, den vil ta sjelen din og "drepe deg", dog vil man kunne få Shadowmourne som en form for slapp erstatning. Hvem vil vel ikke ha et sverd som sier "Hail to the king, baby?" :p

 

Jeg lurer kanskje på om Bolvar vil dukke opp før eller siden omkring da vi dreper/slår the Lich King, eller hva enn som kan skje.

Lenke til kommentar

Det er i 5man det. I 25 man er det veldig sannsynlig at Tirion Fordring vil være med. Personlig tipper jeg at Lich King dreper raidet, man sloss med "sjelen" til Arthas eller Ner'Zhul inne i frostmourne. (Er en fil i WoW atm som heter "Frostmourne room" elns så dette er rimelig sannsynlig) vi møter sjelen til Terenas (som også er adda til WoW mappa). Vi ødelegger sverdet fra innsiden, blir resurrected av Tirion, Arthas får sin redemtion. Og Tirion blir den nye Lich King. (Vet ikke hvordan men jeg har en snikende følelse av det.) Og man tar den delen av Frostmourne som fanger sjeler og setter den på shadowmourne. (Hvis man ser nøye etter ser man at shadowmourne har den samme hilten som frostmourne har.) Bare teorier såklart, men er det jeg tror skjer. Bolvar fordragon kan også få en viktig rolle her, men tror egentlig at han har sin egen lore og ender opp død tilslutt.

Lenke til kommentar
Når jeg tar opp kartet mitt så beveger ikke "jeg" meg i kartet, og jeg får ikke dratt kartet noen veier. Det har aldri vært et problem før.. Er det noe nytt? Pleier ha kartet oppe så jeg ser hvor jeg skal.

 

Hvis du ikke har spilt på en stund kan det jo lønne seg å oppdatere noen addons, kanskje det hjelper?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...