Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet dette er nesten umulig å svare på, men er litt lei av wow atm og vurderer å levle opp en ny karakter på grunn av at jeg av en merkelig grunn liker bedre å levle enn å end-game. Har druid, paladin, rogue og mage. Så er spørsmålet; hva bør jeg ta neste? Tanken er å ha en dps til. Tips? Står egentlig mellom warlock og huntard.

Lenke til kommentar
Hunter leveling: Send pet, scatter shot, feign death

 

Har du noensinne spilt en hunter?

 

Skal ærlig si at jeg ga opp på level 21, det forbanna dyret irriterte vette av meg med mat og "happyness" og hele den sulamitten der. Kanskje jeg havnet på feile dyret, hadde en pusekatt om jeg ikke husker feil.

 

Warlock leveling: DoT DoT DoT DoT død

Hunter leveling: Send pet, scatter shot, feign death

 

Så kommer ann på hvor kjedelig du vil ha det, veldig kjedelig eller innmari kjedelig :)

Ja fordi Paladin som du er var jo fantastisk morsomt å levle. Autohit til lvl 50 og 4 angrep fra 60-80. Helt fuckings fantastisk.

 

Paladin er grusomt kjedelig de og, helt enig. Hadde det veldig morsomt med magen med AoE grinding, så personelig synes jeg det var mer interesangt å levle magen enn paladinen :)

Lenke til kommentar

Jeg likte å levle Hunter (TBC) - stuck på lvl 70 stakkars.

Var mer stress å levle priest, men ble gøy med Shadowform og elsker healing (min main i dag).

Min første Char var en Paladin, han er stuck på lvl 27. Det var på den tida (Vanilla) hvor jeg ikke hadde brukt talent points, og ikke hadde penger til å "traine".

Har en lvl 21 Druid som jeg ble lei av, Cat DPS er moro da.

 

Levler nå en Warrior med Heirloom Items, det er knallgøy. Er lvl 49 pr nu! Kommende tank!

 

Warlocken min stoppet på level 7. Death Knighten er vel 61 kanskje :p

Lenke til kommentar

Heirlooms er bare knall, koster ikke mye heller. Kjøpte chest til priesten min for 60 Champion's seal så har 20% XP increase tilsammens med shoulders, suser avgårde med levler. Per nå synes jeg priesten har vært morsom å levle, men, er bare level 7 så får vente å gi endelig karakter :)

 

DKen min er level 60 og gitt opp mens paladinen er min main. Dinget 80 på magen min på lørdag, en virkelig god følelse av endelig å være "ferdig" med levelingen, så begynner stresset med uendelig mange timer dailies for å geare opp alt.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

hunter er blant det morsomste jeg har levlet. Litt kjedelig i førsten, men etter hvert så er det ganske kult. Skal du spille variert så er det mye å gjøre.

 

traps, pet, forksjellige pet angrep, beast within, rapid fire, steady shot, concussive shot når du tar angro. etc etc etc.

 

mage var også veldig moro med aoe leveling. Men siden du har en mage ville jeg levlet en hunter, lock eller en priest.

Lenke til kommentar
Heirlooms er bare knall, koster ikke mye heller. Kjøpte chest til priesten min for 60 Champion's seal så har 20% XP increase tilsammens med shoulders, suser avgårde med levler. Per nå synes jeg priesten har vært morsom å levle, men, er bare level 7 så får vente å gi endelig karakter :)

 

DKen min er level 60 og gitt opp mens paladinen er min main. Dinget 80 på magen min på lørdag, en virkelig god følelse av endelig å være "ferdig" med levelingen, så begynner stresset med uendelig mange timer dailies for å geare opp alt.

 

Et par runs i totc og litt horing på AH om du har mye gull så har du jo fort full epic.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...