Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Jeg bare lurer på en ting jeg har glemt å spørre om en god stund nå, i den nye traileren til Cataclysm sier jo den fortellerstemmen "As the terrible war against The Lich King continues...." men vi dreper jo tross alt The Lich King i 3.3. Er det noe jeg har oversett eller kan noen i det hele tatt forklare meg hvordan vi fortsatt skal slåss mot The Lich King etter at vi har drept han i 3.3 i Cataclysm (surrete setning)? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Er jo ingen som vet om Lich King dør 100% sikkert enda. Kan jo være blizzard har lurt oss trill rundt.

Tenker bare på alle achievmentene som dukker opp på mmo-champion og lignende sider som er om å drepe The Lich King. Godt mulig Blizzard hoaxer hele communityet, jeg er bare litt interessert i å vite om noen har litt peiling på det. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Blizzard sa hvertfall at Lich King ikke hadde noe med selve cataclysmen og gjøre.

Logisk nok at Lich King ikke har noe med selve cataclysm å gjøre, men traileren sier vel at han er med i tileggspakken på ett eller annet vis. Hmm, i r in needz of info

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Blizzard har aldri sagt at Arthas blir drept. Og Cataclysm treffer mens vi holder på med Arthas. Teknisk sett.

Tenker i retningen av acievments som disse (scroll litt ned), og hvorvidt Lich King overlever og sånt. Men jeg antar at 'time will show'

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...