Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Og hvorfor virker det som om alle tror at med én gang man entrer inngangen til MC, så står det nitten tusen fiender og skyter ild på deg, så du trenger absurd mye FR?

 

I MC TRENGER du FR på Ragnaros, og det kan være kjekt mot småting som lava packs og Magmadar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og hvorfor virker det som om alle tror at med én gang man entrer inngangen til MC, så står det nitten tusen fiender og skyter ild på deg, så du trenger absurd mye FR?

 

I MC TRENGER du FR på Ragnaros, og det kan være kjekt mot småting som lava packs og Magmadar.

5977164[/snapback]

 

Det vil jeg tro går på at omtrent alle high end guilder har div. krav til fr og utrustning, om de skal ta deg inn som medlem.

Tror nok at mye av det blir pratet om blandt spillere, så fr blir et litt for "hot" tema.

Lenke til kommentar
Og hvorfor virker det som om alle tror at med én gang man entrer inngangen til MC, så står det nitten tusen fiender og skyter ild på deg, så du trenger absurd mye FR?

 

I MC TRENGER du FR på Ragnaros, og det kan være kjekt mot småting som lava packs og Magmadar.

5977164[/snapback]

 

 

Akkuratt det der irriterer meg heftig. Har en mage i guilden som på død å liv skal gimpe seg selv mest mulig med damage, bare for fire res. Helt fra starten av MC/BWL uavhengig av bosser, til og med shazzra etc.

Lenke til kommentar
Jeg er Rogue @ gnome

Backen kostet 450g å mekke siden jeg måtte skaffe shadowskin.

 

Jeg har

Molten Belt

Molten helm

2x Librams = 40 fire res.

28 fire res på 2ringer

18 og 15 fire ress på trinket (+50 i 15 sek)

Resten av utstyret har jeg ca 300 agi på når fire er på.

Hvor murde jeg ligge på? med fire .

5978879[/snapback]

 

Er ikke du lvl 45 da elns?

 

Hvis du er det vil jeg si det er idiotisk og bruke så mye penger på en rogue fordi du skal slite med og komme inn i et MC guild hvis ikke du allerede er lovet en plass

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...