Edmund Blackadder Skrevet 28. april 2006 Rapporter Del Skrevet 28. april 2006 eeew. Svir på leggen når jeg leaver guilden som har gått rett til helvete, og folk klikker. Its just a game. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. april 2006 Rapporter Del Skrevet 28. april 2006 (endret) Gløøvs of spell mastery. Ah, pene er de også. Edit: og jaggu fikk jeg ikke Felheart belt en times tid inne i MC. Bunnpris, attpåtil. Endret 28. april 2006 av psilocybe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. april 2006 Rapporter Del Skrevet 28. april 2006 Er moro når folk kjenner deg igjen. Her kom en fyr jeg aldri har snakka med før forbi. psilocybe: tøff warlock! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. april 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. april 2006 Broodlord gav meg en finfin kakk på hodet idag. Sånn ca 6500... Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 29. april 2006 Rapporter Del Skrevet 29. april 2006 Noen som vet om en mod som legger til noen ekstra action bars? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 29. april 2006 Rapporter Del Skrevet 29. april 2006 Noen som vet om en mod som legger til noen ekstra action bars? 6007761[/snapback] Tjaa, FlexBar tror jeg kan være noe for deg! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 29. april 2006 Rapporter Del Skrevet 29. april 2006 Prøvde det, men lat som jeg er orker jeg ikke sette meg inn i det der tekstbaserte styret. Finnes det noe som har et GUI der du stiller ting in? Action bars altså. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 29. april 2006 Rapporter Del Skrevet 29. april 2006 Discord actionbars Lenke til kommentar
Sink Skrevet 29. april 2006 Rapporter Del Skrevet 29. april 2006 Var litt i BGs i går, ganske kos å være healer og se at en rogue\warrior kan overleve så lenge inni en klynge med hords :-> var i bgs før og etter zg og fikk 23k honor :-) håpe på å fortsette slik en stund, vil gjerne bli rank 11. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 29. april 2006 Rapporter Del Skrevet 29. april 2006 hvorfor er ikke denne tråden flyttet til wow forumet? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 29. april 2006 Rapporter Del Skrevet 29. april 2006 Den var i WoW forumet, men så flyttet en moderator den. Mange klikket, så ble det laget en sticky med link til tråden i WoW forumet. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 29. april 2006 Rapporter Del Skrevet 29. april 2006 hvorfor er ikke denne tråden flyttet til wow forumet? 6008370[/snapback] Fordi en eller annen moderator syntest at det var en telle tråd, så han flytta den til annet. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. april 2006 Rapporter Del Skrevet 29. april 2006 Fascister! Har startet opp en lock nå, er kommet til lvl15 på BB. Ingen som har lyst til og joine min smålig satanistiske lille gnom? Ble litt lei av roguen, er to deler fra fullt NS. Så nå må jeg liksom starte på nytt når jeg starter på BWL, vet ikke om jeg orker det maset. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 29. april 2006 Rapporter Del Skrevet 29. april 2006 Var litt i BGs i går, ganske kos å være healer og se at en rogue\warrior kan overleve så lenge inni en klynge med hords :-> var i bgs før og etter zg og fikk 23k honor :-) håpe på å fortsette slik en stund, vil gjerne bli rank 11. 6008326[/snapback] gang det med 10 ihvertfall om du vil ha r11 Lenke til kommentar
Sink Skrevet 29. april 2006 Rapporter Del Skrevet 29. april 2006 (endret) Var litt i BGs i går, ganske kos å være healer og se at en rogue\warrior kan overleve så lenge inni en klynge med hords :-> var i bgs før og etter zg og fikk 23k honor :-) håpe på å fortsette slik en stund, vil gjerne bli rank 11. 6008326[/snapback] gang det med 10 ihvertfall om du vil ha r11 6008808[/snapback] er ikke 230k honor litt mye om dagen? regner med at du missforstod. Btw, i dag så fikk jeg 37k honor =) kan lett bli mer tho, om jeg spiller fixed hele tiden, er også så lang ventetid =\ Endret 30. april 2006 av Sink Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 29. april 2006 Rapporter Del Skrevet 29. april 2006 Why is ninja looters called ninjalooters? Because Pirates do instances solo! :!: :!: :!: Syntes den passet best her Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Etter og ha sagt til en Warrior i LBRS i dag at han må ta aggro fra priesten havnet jeg i en stor krangel med han fordi han mente jeg kommanderte ham. Så etter i dag har jeg for første gang ignorert og blitt ignorert Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Etter og ha sagt til en Warrior i LBRS i dag at han må ta aggro fra priesten havnet jeg i en stor krangel med han fordi han mente jeg kommanderte ham. Så etter i dag har jeg for første gang ignorert og blitt ignorert 6019278[/snapback] Er så alt formange kids som spiller WoW Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Etter og ha sagt til en Warrior i LBRS i dag at han må ta aggro fra priesten havnet jeg i en stor krangel med han fordi han mente jeg kommanderte ham. Så etter i dag har jeg for første gang ignorert og blitt ignorert 6019278[/snapback] Er så alt formange kids som spiller WoW 6019287[/snapback] Ja. Han mente derimot jeg var 12 år fordi jeg kommanderte sånn. Og hver gang vi wipa og det var noen sin feil sa jeg "Its np" Så HVER gang kommer han med "Its a big problem!" og "I'm just loving this" Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Etter og ha sagt til en Warrior i LBRS i dag at han må ta aggro fra priesten havnet jeg i en stor krangel med han fordi han mente jeg kommanderte ham. Så etter i dag har jeg for første gang ignorert og blitt ignorert 6019278[/snapback] Er så alt formange kids som spiller WoW 6019287[/snapback] Ja. Han mente derimot jeg var 12 år fordi jeg kommanderte sånn. Og hver gang vi wipa og det var noen sin feil sa jeg "Its np" Så HVER gang kommer han med "Its a big problem!" og "I'm just loving this" 6019312[/snapback] Du skulle bare sett hvor mange slike jeg har på Ignore-lista mi. Fører nulltoleranse, uansett hvem pokker det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå