Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fascister!

 

Har startet opp en lock nå, er kommet til lvl15 på BB. Ingen som har lyst til og joine min smålig satanistiske lille gnom? Ble litt lei av roguen, er to deler fra fullt NS. Så nå må jeg liksom starte på nytt når jeg starter på BWL, vet ikke om jeg orker det maset.

Lenke til kommentar
Var litt i BGs i går, ganske kos å være healer og se at en rogue\warrior kan overleve så lenge inni en klynge med hords :->

 

var i bgs før og etter zg og fikk 23k honor :-) håpe på å fortsette slik en stund, vil gjerne bli rank 11.

6008326[/snapback]

 

gang det med 10 ihvertfall om du vil ha r11

Lenke til kommentar
Var litt i BGs i går, ganske kos å være healer og se at en rogue\warrior kan overleve så lenge inni en klynge med hords :->

 

var i bgs før og etter zg og fikk 23k honor :-) håpe på å fortsette slik en stund, vil gjerne bli rank 11.

6008326[/snapback]

 

gang det med 10 ihvertfall om du vil ha r11

6008808[/snapback]

er ikke 230k honor litt mye om dagen? regner med at du missforstod.

 

Btw, i dag så fikk jeg 37k honor =) kan lett bli mer tho, om jeg spiller fixed hele tiden, er også så lang ventetid =\

Endret av Sink
Lenke til kommentar
Etter og ha sagt til en Warrior i LBRS i dag at han må ta aggro fra priesten havnet jeg i en stor krangel med han fordi han mente jeg kommanderte ham. Så etter i dag har jeg for første gang ignorert og blitt ignorert

6019278[/snapback]

Er så alt formange kids som spiller WoW :(

Lenke til kommentar
Etter og ha sagt til en Warrior i LBRS i dag at han må ta aggro fra priesten havnet jeg i en stor krangel med han fordi han mente jeg kommanderte ham. Så etter i dag har jeg for første gang ignorert og blitt ignorert

6019278[/snapback]

Er så alt formange kids som spiller WoW :(

6019287[/snapback]

 

Ja. Han mente derimot jeg var 12 år fordi jeg kommanderte sånn. Og hver gang vi wipa og det var noen sin feil sa jeg "Its np" Så HVER gang kommer han med "Its a big problem!" og "I'm just loving this"

Lenke til kommentar
Etter og ha sagt til en Warrior i LBRS i dag at han må ta aggro fra priesten havnet jeg i en stor krangel med han fordi han mente jeg kommanderte ham. Så etter i dag har jeg for første gang ignorert og blitt ignorert

6019278[/snapback]

Er så alt formange kids som spiller WoW :(

6019287[/snapback]

 

Ja. Han mente derimot jeg var 12 år fordi jeg kommanderte sånn. Og hver gang vi wipa og det var noen sin feil sa jeg "Its np" Så HVER gang kommer han med "Its a big problem!" og "I'm just loving this"

6019312[/snapback]

 

Du skulle bare sett hvor mange slike jeg har på Ignore-lista mi. :)

Fører nulltoleranse, uansett hvem pokker det er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...