Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En tank i hvert av panterburene, og en priest midt imellom de to. MT-en tanker Arlokk selv rett ved trappa ned til panterrommet, mens resten av folkene står langs veggen der. Hvis pantertank-healeren blir markert, bytter han sted med en MT-healer.

 

1-2-3 løse pantere drepes kjapt av rogues, mister en av tankene flere pantere fearkiter vi de før han får samlet de igjen.

Lenke til kommentar
En tank i hvert av panterburene, og en priest midt imellom de to. MT-en tanker Arlokk selv rett ved trappa ned til panterrommet, mens resten av folkene står langs veggen der. Hvis pantertank-healeren blir markert, bytter han sted med en MT-healer.

 

1-2-3 løse pantere drepes kjapt av rogues, mister en av tankene flere pantere fearkiter vi de før han får samlet de igjen.

5959005[/snapback]

Greia etter 1.10 er vel at panterne ignorerer tanks i buret og i stedet går på de med mark på seg. Dessuten bør man ikke kaste bort verdifull dps på a ta panterne, annet en kanskje aoe.

 

Har ikke vært med på arlokk etter patch, men jeg tror vi bare spamhealer de som har mark på seg, og warrs/priests og locks fearer hver gang de har mulighet til det.

Lenke til kommentar

Da dinget jeg 55. Etter å ha grindet en del Legashi-skapninger sitter jeg igjen med 20 felcloth og masse runecloth. Vil 2g per felcltoh være for lite hvis jeg skal legge det ut på ah? En annen ting jeg lurte på er alternative grindesteder for meg fremover. Følger grindeguiden til Psilo, og den er god, men lurte på om det finnes bedre steder for meg? Er Gnome Mage.

Lenke til kommentar
Hakkar nede her også. Første gang ever, tok 7 forsøk.

 

Heart, Zin'rokh og Ancient Hakkari manslayer. Preistene fikk pri på trinketen. :/

5964615[/snapback]

 

LOL?

 

 

må være dagens

 

 

den trinketen der er ubrukelig for healers.

 

gg

5964705[/snapback]

gief to rogues. zugg zugggguggg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...