Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Med 2 kontoer kan man by på egene auksjoner, holde øye med ah mens man

Quester, noe som er veldig viktig om man vil tjene litt gull.

med 2 dataer blir det også veldig effektivt , tenk å logge alt for å så fly langt mens mainen står å venter :devil:

Alten kjøper RC på ah og mailer mainen som står i darnassus osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi er en gjeng på 8-9 stykker som ofte sitter på Ventrilo og snakker sammen, tar instances sammen, og rett og slett bare koser oss med spillet uten noen forpliktelser i det hele tatt..

 

Så i går bestemte vi oss for å ta en kosetur til UBRS - 8 kompiser, en MT-warrior fra et annet guild (med ræva full av epics) og meg som rogue.

Da vi kom til Rend, droppet Eye of Rend, og jeg trykket selvfølgelig need, siden jeg har farmet etter den i snart tre måneder!

Alle de andre i raidet passer, mens tullingen av en maintank trykker need, og vinner rollen, mens han sier på en sarkastisk måte over Ventrilo: "Sorry intim.."

 

Og begrunnelsen hans var at han trengte PvP-gear? For noe tull!

Han sitter med Helm of Wrath, og han trykker need på et item i leather med +13 strength og +7 stamina og +2% chance to crit.

 

Han er MT i et meget respektert guild som har farmet MC og BWL lenge, og han kan faktisk få det han peker på!

 

Må også nevnes at han har Fury Visor, og han kommer til å få Crown of Destruction innen de neste 3-4 ukene (hvis det dropper, vel og merke.. han satt og skrøt av det på Ventrilo)

 

Hva er vitsen? :(

Endret av Intimvask
Lenke til kommentar
Vi er en gjeng på 8-9 stykker som ofte sitter på Ventrilo og snakker sammen, tar instances sammen, og rett og slett bare koser oss med spillet uten noen forpliktelser i det hele tatt..

 

Så i går bestemte vi oss for å ta en kosetur til UBRS - 8 kompiser, en MT-warrior fra et annet guild (med ræva full av epics) og meg som rogue.

Da vi kom til Rend, droppet Eye of Rend, og jeg trykket selvfølgelig need, siden jeg har farmet etter den i snart tre måneder!

Alle de andre i raidet passer, mens tullingen av en maintank trykker need, og vinner rollen, mens han sier på en sarkastisk måte over Ventrilo: "Sorry intim.."

 

Og han begrunnelsen hans var at han trengte PvP-gear? For noe tull!

Han sitter med Helm of Wrath, og han trykker need på et item i leather med +13 strength og +7 stamina og +2% chance to crit.

 

Han er MT i et meget respektert guild som har farmet MC og BWL lenge, og han kan faktisk få det han peker på!

 

Må også nevnes at han har Fury Visor, og han kommer til å få Crown of Destruction innen de neste 3-4 ukene (hvis det dropper, vel og merke.. han satt og skrøt av det på Ventrilo)

 

Hva er vitsen? :(

5996161[/snapback]

 

Verden er full av egoister, og folk som tror de kan gjøre hva de vil. Jeg ville fortalt dette til guildleaderen hans, og for så vidt ignorert fyren. :)

Lenke til kommentar

Snakk med guildleder som Fisk1 anbefaller.

At en warrior roller need på et leather item som en rogue trenger = guildkick om det hadde vært i guilden som jeg var med i, eller har startet selv nå.

 

Helt klar act of ninja å ta need på et leather item da man bruker plate.

Trenger han +2 crit kjøp Lionheart eller vent til Crown of Destruction er hans på dkp.

 

Slike historier som det der gjør at jeg savner funksjoner, og straffmåter i wow som kan gjøre noe med slike spillere. :mad:

 

Edit: skjønner jo at dere ikke brukte ML da dere kjenner hverdandre fra før.

Samtidig tror man jo ikke at en warrior med masse epics som dere tar med vil gjøre noe slikt.

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar
Jeg sliter med våres MT også. Tok Flameguard.. Hvorfor? Nee, si det.

5997271[/snapback]

 

Det der burde jo GM ha reagert på, det er jo helt klart dps hansker.

Hadde aldri blitt godtatt av officerer eller GM i guildene jeg har vært i.

Surt for dere dps warriors så det holder :(

Lenke til kommentar

Jeg har et lite spørsmål jeg lurer på:

 

- Hva er best å bruke: Two-handed (mace eller Axe) eller One-handed og shield?

 

Noen jeg kjenner sier det er best å bruke two-hand i PvP og One-hand og Shield i PvE, kan det være noe i dette?

 

 

PS: Jeg er Tauren Shaman (lvl 53)

Lenke til kommentar
Jeg har et lite spørsmål jeg lurer på:

 

- Hva er best å bruke: Two-handed (mace eller Axe) eller One-handed og shield?

 

Noen jeg kjenner sier det er best å bruke two-hand i PvP og One-hand og Shield i PvE, kan det være noe i dette?

 

 

PS: Jeg er Tauren Shaman (lvl 53)

5998323[/snapback]

 

Tror det har vært uatlige tester angående det der, men regnestykket de satte opp kom til at 1h + shield var beste. Men det er med minimalt. Jeg bytter nå mellom

Flurry axe med crusader på og Blackskull Shield Som 2H axe bruker jeg Executioner's Cleaver Skal byttes ut snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...