Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Personlig hadde jeg tatt 100hp. På lvl19 kan det gjerne bety at du får inn to-tre ekstra slag, noe jeg ville foretrukket fremfor en liten bonus til AC/AP/dodge og ca. 0.4% crit.

5949491[/snapback]

Jepp, jeg går for 100hp. Har det på hodet allerede. :p

 

+8 agi gir deg 1% critchance forresten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897

En ting jeg har lurt på:

Om du har f.eks hanekammen på undead, og har display helm on, vil du da på noen hjelmer se håret stikke ut sånn som på gnomeskjegg? Jeg vil ikke risikere det :p

Lenke til kommentar
Er det egentlig vits og skaffe seg Darkmantle på en rogue? Det er jo bare en oppgradering av Shadowcraft og det virker ikke så mye bedre at jeg gidder og legge så mye tid og penger inn i det

5949603[/snapback]

 

Tja, er du i et guild som gjør MC og høyere, så er det lite vits i. Er du ikke, er det enkelte biter som kan være finfine.

 

Øyvind: tenkte lvl60, jeg. :/

 

Vimsi: Den vises ikke om du har på heldekkende hjelm. Har du en circlet eller eyepatch eller noe sånt, så vises den.

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar

Psilo din vandrende thottbot. Oi shit, det var litt nerdete, skulle vel egentlig være ditt vandrende leksikon.

 

Ontopic!: Er det vits med tailoring på en Warlock i disse dager? Spiller på en svært befolket server, det er alt'en min, jeg har masse penger osv. Kanskje bedre å gå mining eller skinning?

Lenke til kommentar
Psilo din vandrende thottbot. Oi shit, det var litt nerdete, skulle vel egentlig være ditt vandrende leksikon.

 

Ontopic!: Er det vits med tailoring på en Warlock i disse dager? Spiller på en svært befolket server, det er alt'en min, jeg har masse penger osv. Kanskje bedre å gå mining eller skinning?

5950279[/snapback]

 

Tailoring er greit vis du har masse cloth dritt liggende, så kan du bare ta enchanting i tilleg.

 

Lag masse tailoring dritt, og dissenchant det.

Lenke til kommentar

Ka1ser, jeg ville anbefalt deg å gå mining/engineering eller herbalism/alchemy om du ikke trenger penger (skinning/mining/herbalism).

 

Crafting professions som tailoring og enchanting er bortimot ubrukelig for de fleste, siden det bare er et par stk per server som får solgt varene sine med fortjeneste (siden det alltid handler om å skaffe de nyeste recipiene).

 

Har selv testet både enchanting, engineering, tailoring, mining, leatherworking og skinning (til 300 skill seff) og det jeg har vært mest fornøyd med er engineering. Ekstremt artig mens du levler opp og fortsatt nyttig på lvl60. Ingenting slår death ray-crits for 4000 på lvl35 med en gimp-dr00d :p

Lenke til kommentar
Psilo din vandrende thottbot. Oi shit, det var litt nerdete, skulle vel egentlig være ditt vandrende leksikon.

 

Ontopic!: Er det vits med tailoring på en Warlock i disse dager? Spiller på en svært befolket server, det er alt'en min, jeg har masse penger osv. Kanskje bedre å gå mining eller skinning?

5950279[/snapback]

 

Oh noes. :(

 

Ikke mye å tjene på tailoring, med mindre du har epic-oppskrifter (Flarecore, Gloves of spell mastery, Belt of the archmage, etc..). Da er det gjerne bedre å ta et gathering-yrke eller to inntil du evt. plukker opp noe snadder-oppskrifter. Da er det gjerne verdt å powerlevle det aktuelle yrket.

 

Mining/herbalism er mine anbefalinger. Skinning kan være kult i og med at devilsaurer kan lett soloes som warlock, men da er det gjerne bedre å ta skinning når du nærmer deg 60, istedenfor å ha et lite innbringende yrke hele veien. Det er fryktelig mye penger i herbs, og thorium/dense stone/arcane crystals er det alltid marked for, spesielt med Darkmoon faire, nye oppskrifter (Heroism leggings, Sageblade, etc..) og tier 0.5-questline.

Lenke til kommentar
Jaja - bugs are alltid morsomt, under ZG run i går var det noen som plutselig sa "What's up with PreM?" Etterpå posta de noen bilder, bl.a.:

 

 

Vanish Bug i ZG

5952854[/snapback]

Morsommere når man er på mount. :p

5952908[/snapback]

 

 

Sant nok, hadde en guildie som tok båten til Theramore da det virket som det var litt trøbbel med Kalimdor:

 

Mount :)

Lenke til kommentar
Skal si det frister med en ny og fresh start. :(

 

Bare slette alt og alle, sånn at jeg ikke får lyst til å spille på den og den istedefor.

5945028[/snapback]

 

Vurderer det selv. Har vært nærme lvl 40 på 3 chars, på tide jeg finner meg en server jeg virkelig vil spille på. Er ikke såååå glad i PVP, men lurer på om ikke PVE blir litt for kjedelig. Vurderer også RP. :hmm:

 

 

Vanskelig dette her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...