GrandMa Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Etter og ha sagt til en Warrior i LBRS i dag at han må ta aggro fra priesten havnet jeg i en stor krangel med han fordi han mente jeg kommanderte ham. Så etter i dag har jeg for første gang ignorert og blitt ignorert 6019278[/snapback] Er så alt formange kids som spiller WoW 6019287[/snapback] Ja. Han mente derimot jeg var 12 år fordi jeg kommanderte sånn. Og hver gang vi wipa og det var noen sin feil sa jeg "Its np" Så HVER gang kommer han med "Its a big problem!" og "I'm just loving this" 6019312[/snapback] Du skulle bare sett hvor mange slike jeg har på Ignore-lista mi. Fører nulltoleranse, uansett hvem pokker det er. 6019348[/snapback] Joa, men gidder liksom ikke og ignore alle Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Synest det er en fornøyelse å fylle opp ignore lista jeg. Blir liksom kvitt alle de irriterende kidsa, ninjaer, spammers og alt annet som ikke er så koslig Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Er det noen som kan forklare meg hvordan jeg kan få vist andre talentspeccen min, sånn som her på forumet? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 www.wowhead.com Her er forøvrig et lite utklipp av hva stakkars Mjool må leve med: Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 www.wowhead.com Her er forøvrig et lite utklipp av hva stakkars Mjool må leve med: 6020010[/snapback] Haha lol Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Lurer på om jeg skal respecce fra min rufsete restoration build til noe som dette? http://www.wowhead.com/talent/?zZEMMRcZxx0qxqco Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Hei. Sitter nå med Eye of Rend som head på Roguen min, og den er jo egentlig ganske bra. Men, er det noe annet jeg burde få meg istedenfor Eye of Rend ? Greit, Bloodfang og Nightslayer head kommer jeg til å få når jeg har nok DKP og når vi begynner på Onyxia. (Tar alle bosser opp til 7. boss i MC) Har vært i Scholo nesten for mangen ganger nå, og alt utenom SC head dropper. =/ Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Noen som kommer seg inn på www.wow-europe.com idag? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Hei. Sitter nå med Eye of Rend som head på Roguen min, og den er jo egentlig ganske bra. Men, er det noe annet jeg burde få meg istedenfor Eye of Rend ? Greit, Bloodfang og Nightslayer head kommer jeg til å få når jeg har nok DKP og når vi begynner på Onyxia. (Tar alle bosser opp til 7. boss i MC) Har vært i Scholo nesten for mangen ganger nå, og alt utenom SC head dropper. =/ 6021036[/snapback] Ville beholdt Eye of rend, og heller satset på og få NS Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Noen som kommer seg inn på www.wow-europe.com idag? 6021706[/snapback] Det er på grunn av 1. Mai vet du! Forbudt å jobbe idag i Frankrike, tror jeg! Lenke til kommentar
Sink Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 starta i bwl, sitter fast på vael =( beste try i dag, 7% Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Noen som kommer seg inn på www.wow-europe.com idag? 6021706[/snapback] Det er på grunn av 1. Mai vet du! Forbudt å jobbe idag i Frankrike, tror jeg! 6022432[/snapback] Så man vil ikke kunne betale for Wow heller da? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 wow-europe funker fint her. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 hmm må si at 300kr for å levle en shaman fra 50 til 60 må være en god sum. Er så digg å ha sånne "kamerater". Tenk... 300kr for å spille et artig _spill_! Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Var litt i BGs i går, ganske kos å være healer og se at en rogue\warrior kan overleve så lenge inni en klynge med hords :-> var i bgs før og etter zg og fikk 23k honor :-) håpe på å fortsette slik en stund, vil gjerne bli rank 11. 6008326[/snapback] gang det med 10 ihvertfall om du vil ha r11 6008808[/snapback] er ikke 230k honor litt mye om dagen? regner med at du missforstod. Btw, i dag så fikk jeg 37k honor =) kan lett bli mer tho, om jeg spiller fixed hele tiden, er også så lang ventetid =\ 6009198[/snapback] åja, sorry hehe vel om du satser på rank 11 så vil jeg si at du bør ha standing 30-40 eller bedre hver uke for grei fremgang litt avhengig av servern, men prøv å få 150-200k i uka ihvertfall Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Hahah! Lo godt av dette her. Så mange idioter som spiller wow. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Onyxia er nede. MANGE wipes siden startet vi på henne, og nå skjer det at idag tar vi henne på første forsøk. DIGG! Endret 1. mai 2006 av BurTMastA Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Hahah! Lo godt av dette her. Så mange idioter som spiller wow. 6023541[/snapback] Morsomt: ja Ekte: njaaa.. tviler på det. Lite action i chat iallefall sånn ellers Lenke til kommentar
imastard Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Broodlord down ^^ Droppa Wrath, Bloodfang og Bracers of arcane accurasy Langtrekt fight, Vael er morsommere Endret 1. mai 2006 av imastard Lenke til kommentar
Sink Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 vael er hard, vi sliter vertfall, tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå