Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neh, egentlig ikke, fikk det bare foreslått. Hvis du vet om andre fine steder for en 55 Gnome Mage, så bare fyr løs! Jeg har hele veien fulgt grindeguiden til Psilo, og den er fin den, men Legashi-skapningene i Aszhara er bare grønnen lvler nå. Trenger noe som er samme lvl som meg og litt høyere.

Lenke til kommentar

Der dinget jeg 56. Digg med blant annet ny Arcane Intellect og Frostbolt. Jeg fant en ganske hendig grindeguide for alliance via google. Fra 55-56 grindet jeg ved Dalson's Tears hvor jeg fikk mitt tredje epic drop, nemlig Hurricane. Regner med jeg får en liten slump med gull for den. Nå går ferden videre til Winterspring. :)

Lenke til kommentar

Begynner å bli riktig så lei av å ikke klare Baron Geddon nå. Vi har prøvd sånn 15 ganger og rekorden er 42%... :roll: (det går riktignok bedre og bedre, men jesus christ).

 

Jeg tror problemet er at folk begynner å løpe rundt for å komme seg vekk fra Geddon etter Inferno abilityen (eller løpe etter han hvis MT løper vekk). Som gjør hele opplegget kjempe uorganisert, men det skal vi nok få fikset på ;)

 

Hørte forresten rykter om en addon som gjør at loadingen når man tar zeppelin går raskere. Noen som vet hva den heter og hvor den kan lastes ned?

Lenke til kommentar
Begynner å bli riktig så lei av å ikke klare Baron Geddon nå. Vi har prøvd sånn 15 ganger og rekorden er 42%... :roll: (det går riktignok bedre og bedre, men jesus christ).

 

Jeg tror problemet er at folk begynner å løpe rundt for å komme seg vekk fra Geddon etter Inferno abilityen (eller løpe etter han hvis MT løper vekk). Som gjør hele opplegget kjempe uorganisert, men det skal vi nok få fikset på ;)

5970995[/snapback]

Hvor mye fire resist har tanken deres?

 

Tanken vår ignorerer alt geddon gjør mens alle gjør ranged dps, også løper bombene til et utpekt område. om tanken blir bomba, så blir han shieldet på vei opp så han ikke tar fall damage.

Så gjelder det å ha nok dispelling av ignite mana, vi som er rogues løper rundt og bandasjerer eller bruker bua (jeg er favorittbomba, da, så det er phun.. var bombe 6 ganger forrige gang :D ).

Jeg tror tanken vår hadde rundt 250 FR første gang vi tok geddon (vi var ærlig talt overgearet når vi gjorde MC første gang).

 

Guildet mitt på Scarshield Legion drepte Hakkar i dag, uten en gang å ha vært i MC en eneste gang. Jeg må levle til 60 der så jeg får vært med xD. Server first kill til og med.

Lenke til kommentar
Hørte forresten rykter om en addon som gjør at loadingen når man tar zeppelin går raskere. Noen som vet hva den heter og hvor den kan lastes ned?

5970995[/snapback]

 

Tror det er denne du mener Catalyst

 

Du trenger Ace for at den skal virke : ace¨

 

hmm, ser ut som han forandra det i en ny patch så du trenger ikke Ace lengre =)

Endret av Zippio
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Hørte forresten rykter om en addon som gjør at loadingen når man tar zeppelin går raskere. Noen som vet hva den heter og hvor den kan lastes ned?

Da er det denne du leter etter! :D Funker som en drøm, det går mye fortere å loade mellom soner og instancer med den der. :thumbup:

Lenke til kommentar

Ang. Geddon, vi deler oss i to, melee-dps på topp og casters i bunn. Melee klarer seg vanligvis alene, de løper inn etter hver inferno, gjør 5 sekunder med skade, og trekker seg tilbake. De tar lite skade, og bruker bandasjer for å komme seg til 100% igjen. Blir de bomben, løper de inn i en vegg like ved, sprenger og blir blåst 2 meter opp i luften. Alle overlever såpass.

 

Casters i bunn har dispellers, ignite mana ødelegger alt om den blir værende på. I denne kampen gjør casters mest skade, siden de slipper å løpe og styre på, så det er viktig at de holdes i live. De får skjold+renew+rejuvenation når de blir bomben, løper inn i en vegg, og kommer tilbake. Ingen dps under inferno, siden MT ikke har nok FR til å stå inni og holde aggro.

Lenke til kommentar
Ang. Geddon, vi deler oss i to, melee-dps på topp og casters i bunn. Melee klarer seg vanligvis alene, de løper inn etter hver inferno, gjør 5 sekunder med skade, og trekker seg tilbake. De tar lite skade, og bruker bandasjer for å komme seg til 100% igjen. Blir de bomben, løper de inn i en vegg like ved, sprenger og blir blåst 2 meter opp i luften. Alle overlever såpass.

 

Casters i bunn har dispellers, ignite mana ødelegger alt om den blir værende på. I denne kampen gjør casters mest skade, siden de slipper å løpe og styre på, så det er viktig at de holdes i live. De får skjold+renew+rejuvenation når de blir bomben, løper inn i en vegg, og kommer tilbake. Ingen dps under inferno, siden MT ikke har nok FR til å stå inni og holde aggro.

5971355[/snapback]

 

Hos oss står alle rundt 7 -8 meter fra runen i Garr-rommet. Alle står oppå hverandre, og bomba løper til runen og sprenges. Der har vi to bombehealere (shaman til healing, priest til shield og renew) som healer de i lufta og når de kommer ned.

 

MT-en vår bruker ikke veldig heavy FR-utstyr på Geddon, så alle slutter med DPS under inferno hos også. Ingen melee-dps for vår del, bare ranged DPS. Én priest til dispelling i hver caster-gruppe, shamans og druids healer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...