Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Skal si det frister med en ny og fresh start. :(

 

Bare slette alt og alle, sånn at jeg ikke får lyst til å spille på den og den istedefor.

5945028[/snapback]

 

Vurderer det selv. Har vært nærme lvl 40 på 3 chars, på tide jeg finner meg en server jeg virkelig vil spille på. Er ikke såååå glad i PVP, men lurer på om ikke PVE blir litt for kjedelig. Vurderer også RP. :hmm:

 

 

Vanskelig dette her.

5953069[/snapback]

 

PVE og RP er ikke kjedelig :)

Spilte selv på PVP server før i ca 90 dager.

Det som blir kjedelig der etterhvert er all gankinga.

Herregud jeg er glad jeg slipper å bruke ca en time spilletid hver dag under farming for å løpe i ghost form.

Samtidig får du mere følse for questene, og historien i spillet da du slipper å hele tiden være nærvøs for angrep av gankere.

Jeg rerolla på en RP server og stortrives :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
PVE og RP er ikke kjedelig  :)

Spilte selv på PVP server før i ca 90 dager.

Det som blir kjedelig der etterhvert er all gankinga.

Herregud jeg er glad jeg slipper å bruke ca en time spilletid hver dag under farming for å løpe i ghost form.

Samtidig får du mere følse for questene, og historien i spillet da du slipper å hele tiden være nærvøs for angrep av gankere.

Jeg rerolla på en RP server og stortrives  :)

5953171[/snapback]

 

Ja, det tror jeg på. :)

 

Er drittlei gankinga, selv om jeg "henger" sammen med lvl 60 folk.

Hvordan er det med contested areas på en RP-server? Blir man PVP-enablet hvis man går inn på et slikt område?

 

Jeg var stor fan av RP da jeg spilte SWG, RP er sykt morsomt. :)

 

 

Edit: Har startet på et par RPservere, men har sett at folk snakker helt likt som på PVPservere.

 

Vil du si at Moonglade er en bra RPserver?

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Er rank 3 maks på lvl 19?

5953196[/snapback]

Det tror jeg ikke, man kan vel bli så høy rank som honor tillater.

5953214[/snapback]

Tviler på det, tror rank 3 er maks. For jeg er akkurat rank 3 og pvp'et masse i forrige uke.

Lenke til kommentar
PVE og RP er ikke kjedelig  :)

Spilte selv på PVP server før i ca 90 dager.

Det som blir kjedelig der etterhvert er all gankinga.

Herregud jeg er glad jeg slipper å bruke ca en time spilletid hver dag under farming for å løpe i ghost form.

Samtidig får du mere følse for questene, og historien i spillet da du slipper å hele tiden være nærvøs for angrep av gankere.

Jeg rerolla på en RP server og stortrives  :)

5953171[/snapback]

 

Ja, det tror jeg på. :)

 

Er drittlei gankinga, selv om jeg "henger" sammen med lvl 60 folk.

Hvordan er det med contested areas på en RP-server? Blir man PVP-enablet hvis man går inn på et slikt område?

 

Jeg var stor fan av RP da jeg spilte SWG, RP er sykt morsomt. :)

 

 

Edit: Har startet på et par RPservere, men har sett at folk snakker helt likt som på PVPservere.

 

Vil du si at Moonglade er en bra RPserver?

5953240[/snapback]

 

Man kan bevege seg fritt rundt om kring over alt uten pvp. Det må man aktivisere selv :) Samme hvor du går er det opp til deg om du vil ta pvp eller ikke.

Har opplevd Moonglade som veldig RP aktig av de som driver med det. Er lite inne i RP selv, valgte serveren pga hørte at det var et voksent publikum som spillere.

Det stemmer rimelig bra, men den siste tiden har det dukket opp en del "kids" her også dessverre.

 

For de som driver med RP på serveren er det en stor comunity og særiøse guilder med stor fokus på område.

Gå inn på server forumet og les litt der, er du ute etter RP tror jeg du vil like deg der. :)

Lenke til kommentar

Jeg og endel kompiser har rerollet til en rppvp server, og det eneste som er forskjellig er at det sitter folk på inns og drikker, og de fleste lar vær å skrive "plz" eller "u" i stedet for "please" og "you".

 

Når det gjelder pvp, så er det nok enklere å få ranks, men etter min erfaring er de fleste spillerne agressive, noe som er gankse dumt med tanke på xp rate :p .

Lenke til kommentar

Noen som vet hva den addonen som viser hvor mye skade spellen faktisk gjør når man regner med +dmg gear? Og healing

 

BANNED FROM THE FORUMS!

You have been banned for the following reason: Spamming and trolling

You will be unbanned on 4/27/2006 4:28:20 AM PDT

omg Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar

Er det mye å hente i herba/alch etter hvert, eller bør jeg vurdere å skifte profs til mining/herba..?

Slik jeg ser det nå kan jeg tjene mer på å selge 4x fadeleaf og 4x grave moss enn jeg kan på én Shadow Oil som er produktet av disse to :(

Må være kjipt å levle opp igjen profs, ettersom jeg har banken full av herbs og 175 alchemy, samt 243 herba nå på lvl 38.

Lenke til kommentar

Opplever det samme på Sylvanas, det er lite å hente på alchemy med mindre du har flaske-oppskrifter, major mana pots (knot å få tak i oppskriften) eller greater fire/nature/shadow protection potions.

 

Tjener litt på å snappe opp underprisete herbs på AH og lage assorterte pots, men det er ikke særlig mye profitt. Arcanite transmute annenhver dag er vel mer innbringende.

Lenke til kommentar

Tror du at jeg vil tjene på det i lengden dersom jeg bytter til herba/mining da?

I og med at det er den characteren jeg nå spiller mest med, og at det er min eneste char på serveren, så bør jeg tenke på at jeg trenger penger fremfor noe annet :p

 

Har 30g atm.. holder ikke til mount på lvl 40 det, vettu :'(

Lenke til kommentar

Absolutt. Masse folk plukker opp engineering på 60 uten å nødvendigvis ha mining, så det er gode penger i mining selv på lavt level. For en som har et par hundre gull er det mye greiere å betale 1-2g for en stack med copper bars, enn å løpe utenfor Orgrimmar og mine i en halvtime. Tin, bronze og iron er det ikke så voldsomt mye penger i, men når du kommer til mithril, begynner det å ta av. Mithril brukes blant annet i questen for å få Smokey's drape (9sta, 10FR), en kappe en del folk får tak i når de begynner med MC.

 

Etter det er det har man thorium, og det går det svært mye av, spesielt rundt Darkmoon faire-tider. Nå nylig har jeg solgt ting som gir 20 tickets (6 thorium widgets - 18 thorium bars + 6 runecloth, samt 8 dense grinding stones - 40 dense stone). Disse går lett for 10g. I tillegg får man av og til blue sapphire (brukes i bl.a. Dawn's edge), arcane crystals (Arcanite reaper, heroic leggings, delicate arcanite converter, Sageblade, etc..), så det er en del penger å tjene.

 

Last ned Gatherer fra curse-gaming.com og løp/ri rundt med de forskjellige trackerne på. Etterhvert vil du bygge opp en grei oversikt over hvor ting er. Det viktigste finner man uansett i Winterspring og W/EPL.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
jeg lurte på, hva kan jeg "oppnå" i BG som level 29?

kan jeg få noe eller no?

5955695[/snapback]

Ja, det er masse items du kan kjøpe når du blir honored, exhalted osv.

Lenke til kommentar

Apropos arcanite, hvordan har prisene på dette endret seg på de forskjellige serverne post 1.10? På ravencrest snakker vi drøyt 10g prisstigning per bar, om det er Titanic Leggings eller flere thunderfury- og sulfurascrafts som er årsaken vet jeg ikke.

 

Dog, allianceAH på ravencrest er direkte dårlig, veldig lite items, spesielt lowlvl phats og gode blå endgame items. Guilds ruger stort sett på slike items selv virker det som, gearer opp egne guildalts. Kanskje ikke så rart, serveren er tross alt fra februar 2005 :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...