Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har shadowpriestet rundt solo helt til 68 nå..vil jeg ha noen som helst mulighet til å heale i en instance i Northrend uten Holy/disc spec og masse +healing gear? Eller må jeg bare fortsette som SP til evigheten tar meg i sin kalde favn? Er litt lei kun solo PVE'ing for å si det sånn. VT-SWP-MB-MF-MF-MF rinse repeat*1000 (aka 1,2,3,4,4,4).

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Jeg har shadowpriestet rundt solo helt til 68 nå..vil jeg ha noen som helst mulighet til å heale i en instance i Northrend uten Holy/disc spec og masse +healing gear? Eller må jeg bare fortsette som SP til evigheten tar meg i sin kalde favn? Er litt lei kun solo PVE'ing for å si det sånn. VT-SWP-MB-MF-MF-MF rinse repeat*1000 (aka 1,2,3,4,4,4).

 

Kan du ikke kjøpe deg dual spec og enten ha holy eller disc som et spec du kan bytte til når du skal i instancer?

Lenke til kommentar

Herrejesus. Jeg vet at det eneste jeg snakker om er blizzard, og hvor tåpelige de er. Mulig folk synes det er irriterende. Men nå begynner jeg å bli virkelig sint.

 

Først sendte jeg en mail med bilde av bankkortet mitt og CD keyen, og providet med vanlig info sånn som navn, acc navn, addresse, SQ/SA. Men det var ikke nok, de måtte ha bilde av passport. Greit nok, jeg scanner inn passet mitt og sender. Men det var vist ikke bra nok det heller, siden det gikk ut på dato i 2003.

 

Så jeg spurte om det ville være nok at jeg sendte bilde av bankkort, pass, SQ/SA, Addresse, CD key og account navn? Nei, det var ikke bra nok. De MÅTTE ha up to date pass, eller førerkort, da et up to date bankkort ikke var bra nok. Jeg er ikke 18, og har derfor ikke billappen. Har heller ikke tatt meg bryet med å ta mopedlappen.

 

Så basicly må jeg betale masse for ett nytt pass for å få tilbake accounten min.

 

Herregud.

Lenke til kommentar
Herrejesus. Jeg vet at det eneste jeg snakker om er blizzard, og hvor tåpelige de er. Mulig folk synes det er irriterende. Men nå begynner jeg å bli virkelig sint.

 

Først sendte jeg en mail med bilde av bankkortet mitt og CD keyen, og providet med vanlig info sånn som navn, acc navn, addresse, SQ/SA. Men det var ikke nok, de måtte ha bilde av passport. Greit nok, jeg scanner inn passet mitt og sender. Men det var vist ikke bra nok det heller, siden det gikk ut på dato i 2003.

 

Så jeg spurte om det ville være nok at jeg sendte bilde av bankkort, pass, SQ/SA, Addresse, CD key og account navn? Nei, det var ikke bra nok. De MÅTTE ha up to date pass, eller førerkort, da et up to date bankkort ikke var bra nok. Jeg er ikke 18, og har derfor ikke billappen. Har heller ikke tatt meg bryet med å ta mopedlappen.

 

Så basicly må jeg betale masse for ett nytt pass for å få tilbake accounten min.

 

Herregud.

 

De godtar bankkort / VISAkort

Lenke til kommentar
Herrejesus. Jeg vet at det eneste jeg snakker om er blizzard, og hvor tåpelige de er. Mulig folk synes det er irriterende. Men nå begynner jeg å bli virkelig sint.

 

Først sendte jeg en mail med bilde av bankkortet mitt og CD keyen, og providet med vanlig info sånn som navn, acc navn, addresse, SQ/SA. Men det var ikke nok, de måtte ha bilde av passport. Greit nok, jeg scanner inn passet mitt og sender. Men det var vist ikke bra nok det heller, siden det gikk ut på dato i 2003.

 

Så jeg spurte om det ville være nok at jeg sendte bilde av bankkort, pass, SQ/SA, Addresse, CD key og account navn? Nei, det var ikke bra nok. De MÅTTE ha up to date pass, eller førerkort, da et up to date bankkort ikke var bra nok. Jeg er ikke 18, og har derfor ikke billappen. Har heller ikke tatt meg bryet med å ta mopedlappen.

 

Så basicly må jeg betale masse for ett nytt pass for å få tilbake accounten min.

 

Herregud.

 

De godtar bankkort / VISAkort

De 3 forskjellige employeene jeg har snakket med har sagt at de som regel ikke godtar bankkort. Og at i mitt tilfelle måtte de ha passport, siden det hadde vært så mye mistenkelig aktivitet på accounten min.

 

Forrige gang jeg måtte kontakte de holdt det med bankkort, men ikke denne gangen. Jaja. Tok et bilde av meg selv som holder CD keyen, passet mitt og bankkortet mitt. That should do.

Lenke til kommentar
Jeg skal kjøpe en oppskrift HER, men når jeg kommer dit er det ingen jeg kan trykke på. Vaktene er røde, men får lov å komme inn.. Noen som vet hvorfor?

Spiller du alliance?

 

Det er en horde village, så om du er alliance kommer du nok ingen vei. Hvilken recipie skal du ha?

Nei, er horde.

Skal ha Recipe: Roasted Clefthoof og Recipe: Talbuk Steak.

 

 

Det er fordi du ikke har nok reputation med de. Bare gjør de få questene du kan for de så får du etterhvert nok rep med dem og kan så kjøpe recipen =)

Okey, men så ingen quest der..

Lenke til kommentar
Så basicly må jeg betale masse for ett nytt pass for å få tilbake accounten min.

 

Herregud.

 

masse? koster litt over 200kr for et nytt pass, noe jeg ikke syntes er mye. tar max en uke å få det også. Kanskje litt kjekt å skaffe seg ett i tilfelle du skal ut å fly?

Lenke til kommentar
Så basicly må jeg betale masse for ett nytt pass for å få tilbake accounten min.

 

Herregud.

 

masse? koster litt over 200kr for et nytt pass, noe jeg ikke syntes er mye. tar max en uke å få det også. Kanskje litt kjekt å skaffe seg ett i tilfelle du skal ut å fly?

Joda, men altså. Vente en ekstra uke (har allrede ventet 8 uker), og betale 200kr oppå det igjen? Neitakk.

 

 

Btw, er nesten 500kr. Noe jeg anser som ganske mye penger, iallefall i denne sammenhengen.

Hva koster passet?

(priser per 1. januar 2008)

 

* NOK 450 for personer over 16 år

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar
Jeg skal kjøpe en oppskrift HER, men når jeg kommer dit er det ingen jeg kan trykke på. Vaktene er røde, men får lov å komme inn.. Noen som vet hvorfor?

Spiller du alliance?

 

Det er en horde village, så om du er alliance kommer du nok ingen vei. Hvilken recipie skal du ha?

Nei, er horde.

Skal ha Recipe: Roasted Clefthoof og Recipe: Talbuk Steak.

 

 

Det er fordi du ikke har nok reputation med de. Bare gjør de få questene du kan for de så får du etterhvert nok rep med dem og kan så kjøpe recipen =)

Okey, men så ingen quest der..

 

Questchainen begynner faktisk i Hellfire KLIKKE!

 

Se helt nederst på siden, der er det link til questene.

Lenke til kommentar

Har både en warlock og en priest på lvl 74 nå, og sliter med å velge mellom hvem jeg vil levle opp (først:P)... Noen som spiller en av klassene eller begge som har lyst til å "friste" meg litt, og tippe meg over til å velge en av klassene?

Skal stort sett kun brukes til PVP btw:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...