Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei men du kan kjøpe heirloom-scrolls med Cold Weather Training for "Emblems of Whatever" som er for hele accounten din, bare å sende til alten din i mail. Du kan kjøpe til alle altene dine, men du må kjøpe en scroll til hver.

 

Edit: scrools?

 

Kan vel kjøpe den for gull kan man ikke? Mener å huske jeg så det på mmochampion et sted...

Lenke til kommentar

Da har jeg startet etter ca 2 år uten WoW, og må bare innrømme at jeg er mektig imponert!

Er vel rundt lvl 10 eller noe atm, da jeg starta såvidt i ettermiddag, men håper på å få en bedre leveling experience enn forrige gang. (Levla min første char når jeg var 12/13 eller noe, og da brukte jeg ufattelig lang tid, håper at dette ikke gjentar seg )

Lenke til kommentar
Hva skjer med badges fra og i morgen? Sparte til den 200 heroism badge mounten, men har ikke riktig 200 enda. Er jeg f00ked da eller? :p

 

Fra i morgen dropper det Conquest badges fra alle heroics, Naxx 10, 25, Ulduar 10,25.

Du er på ingen måte fucked. Man kan fortsatt trade 1stk conguest for en valor, så valor til heroism igjen. Eneste sure er vel at du må bruke conquest emblems til det.

Lureste er vel å få seg det gearet man vil ha, så trade inn for mount når man er fornøyd. :)

Endret av Ashvan
Lenke til kommentar
Da har jeg startet etter ca 2 år uten WoW, og må bare innrømme at jeg er mektig imponert!

Er vel rundt lvl 10 eller noe atm, da jeg starta såvidt i ettermiddag, men håper på å få en bedre leveling experience enn forrige gang. (Levla min første char når jeg var 12/13 eller noe, og da brukte jeg ufattelig lang tid, håper at dette ikke gjentar seg )

 

Å levele fra 1-19 er vel fortsatt det samme, men 20-60 burde gå relativt fort :)

Lenke til kommentar
Hva skjer med badges fra og i morgen? Sparte til den 200 heroism badge mounten, men har ikke riktig 200 enda. Er jeg f00ked da eller? :p

 

Fra i morgen dropper det Conquest badges fra alle heroics, Naxx 10, 25, Ulduar 10,25.

Du er på ingen måte fucked. Man kan fortsatt trade 1stk conguest for en valor, så valor til heroism igjen. Eneste sure er vel at du må bruke conquest emblems til det.

Lureste er vel å få seg det gearet man vil ha, så trade inn for mount når man er fornøyd. :)

Qonquest i heroics?! Da kommer alle til og gå rundt i t8 gear etter et par heroics da :ohmy: Bra for min del, som har lite tid til raiding, men damn. Da blir det lett (for lett??!) og bli bra gearet :dontgetit:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Ikke akkurat ett "par" heroics, men det er greia ja. De fleste vil nok fortsatte ikke face-rolle Ulduar og det blir lettere å geare opp alts, så det er ingen stor krise i mine øyne. Jeg liker bare ikke å bli belønnet såpass bra for noe som krever så lite. Det føles litt som å få gullmedalje for å komme på tredje plass.

Lenke til kommentar
Dere snakker et språk jeg ikke forstår en shit av :roll: Jeg er ikke så in i wow merker jeg :p Heroics?

Heroics er vanskeligere versjon av level 80 instanser med bedre utstyr. Du får også "Emblem of Conquest" fra dem, som du kan bruke til å kjøpe bedre utstyr. Du får "Emblem of Triumph" fra 25mannsraidet som kommer nå i 3.2-patchen, og det kan du bruke til å kjøpe det beste utstyret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...