Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wee, Freya HM ned etter to forsøk og FL på fire, den hadde gått fortere hadde det ikke vært for en nabbrogue som kjørte ene siegen, replaca han etter at han sto i meleecamp med gravity bomb på xt, han presterte å komme med kommentaren "bad timing", detta var en i full t8,5 så regna med han hadde et par hjerneceller hvertfall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Løp rundt i Elwynn Forest i stad også plutselig dukket følgende opp i chatten:

Eranikus, Tyrant of the Dream, is wholly consumed by the Light of Elune. Tranquility sets in over the Moonglade.

 

Noen som orker forklare til meg hva det betyr? Jeg ble litt nysgjerrig men fant ikke noe nyttig ved å google. :)

Lenke til kommentar
[Kang the Decapitator] for crit eller [Taran Icebreaker] for stun på en lvl 49 warrior twink?

 

Kang uten tvil. En av de bedre twink våpna.

Taran icebreaker er bare dritt. Har testa begge to.

 

Beste valget er egentlig Hairloom øksa, men har du ikke badges til den så ta Kang.

Stats for hairloom øks på level 49 er:

 

139-209

3.8

46 DPS

16 STR

24 STA

16 Crit Rating (1.45% at 49)

Lenke til kommentar
hvor i helvete har du fått tak i alle de korta?

 

Trenger jo ikke noe kort da man har mounten fra før, og kjøper fra vendoren i STV nå før patchen. :)

Vel, for å sette det litt i perspektiv da så les dette.

 

 

Så når man først har ett kort, kan man kjøpe så mange mounts du bare gidder på den ene koden da? Hørtes rart ut, men så har jeg heller ikke lest det som står i linken du posta.

Lenke til kommentar

Ja, man kan kjøpe så mange Spectral Tigers man vil PR i dag, dem kan kun brukes av karakteren koden er brukt på. Etter 3.2 så blir jo disse forandret, slik at dem jeg nå har i banken kan fritt selges på AH. Bruker man derimot koden man har etter 3.2 får man kun en. Hele vendor systemet blir borte i neste patch, og man får mounten direkte i inventory etter koden er brukt.

Lenke til kommentar
Ja, man kan kjøpe så mange Spectral Tigers man vil PR i dag, dem kan kun brukes av karakteren koden er brukt på. Etter 3.2 så blir jo disse forandret, slik at dem jeg nå har i banken kan fritt selges på AH. Bruker man derimot koden man har etter 3.2 får man kun en. Hele vendor systemet blir borte i neste patch, og man får mounten direkte i inventory etter koden er brukt.

Tror du virkelig at du bare kan kjøpe så mange spectral tigers du vil, også selge de på AH når 3.2 kommer? Haha. Blizzard har da vitterlig tenkt på dette.

 

Items that were obtained before the patch will not be affected by this change and will continue to be soulbound to the character that purchased them.
Endret av Pug
Lenke til kommentar

Enkelte er bare litt vel smågal i hodet.

 

Kjørte Nexus normal her om dagen med magen min (level 76) med en hunter som irriterte vett å forstand av folket i gruppen. Etter at han hadde wipet oss for 4 gang med å ikke sette pette på passiv hadde jeg ikke noe annet valg enn å fjerne han fra gruppen (healeren og en annen DPS truet med å forlate) samt at hans DPS var på 300 så var ikke mye tapet.

 

Nå blir jeg plaget livskiten av han og hans guildmedlemmer med rare trusler. Han huntern var tydeligvis guild leder for en eller annen guild (Warcraft Gladiators; Bronzebeard). Sist whisper jeg fikk var fra en av guildmedlemmene som sa "jeg skulle slippe straff hvis jeg ba han om unnskyldning" (løst oversatt fra mongodårlig engelsk til norsk vel å merke).

 

Tror Blizzard har hadt gått av å legge til en funksjon slik at du kan ignore hele guilder. Uheldigvis har han over 200 medlemmer i den guilden sin, hvor mange som er alts derimot vet jeg ikke. Enkelte er bare rar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...