Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

In other news, Du kan nå lage Alliance og Horde-karakterer på samme PvP-server.

Jeg liker det, men samtidig synes jeg det kommer til å ødelegge litt av morroa ved f.eks world PvP. Blir litt for lett å snakke med folk fra den andre sida :(

 

Og måtte diskutere med folk hver gang jeg er ute å ganker blir jo bare teit, selv om det sikkert kan bli endel morsomme situasjoner ut av dette også.

 

Kanskje de setter restriksjoner for slikt bruk. F.eks at man kanskje må velge hvilken side man skal spille for, og om man skulle ønske å skifte til den andre factionen igjen må man vente en viss tid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Veeeeeel det går ikke akkurat sent å få valor merker i dag, så jeg rekner med de fleste springer rundt i fullt tier gear etter et par uker. Trist.

De beste har uansett best utstyr. Chill.

 

:O Chill? Jeg som synes det innlegget var veldig rolig og avbalansert med tanke på det er et emne som har vært et stort irritasjonsmoment :p Uansett spent på patchen i dag.

 

Herlig dps btw!

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Så vær gang jeg ganger folk framover så må jeg se de whine i whispers etterpå? -.- Lame

 

Man kan vel ikke snakke sammen på tvers av factions fordet? Så tror ikke de kan sutre på whisper nei

Mener vel at da kan de lage en level 1 på serveren uten å slette mainen sin for å whine.

Lenke til kommentar

The file "WoW.exe" could not be found. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support.

Får jeg under patching.

 

Har nytt OS og wow er på egen disk, wow har fungert lenge ved å starte spillet fra den andre disken.

Blir jeg nødt til å reinstalle?

Lenke til kommentar

Jeg hadde det problemet en gang når jeg hadde hatt 2 wow innstalls (kan ikke huske hvorfor men), og sletta den ene.

Downloader/innstaller hadde feil mål for patchen og fant ikke wow.exe, så måtte gå inn og endre hvor den skulle finne wow.exe.

Da funka alt, husker ikke hvordan, men tror jeg googla feilmeldingen og fant svar på et eller annet forum :)

 

Denne fiksa mitt problem:

Error: The file “WoW.exe” could not be found. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support.

 

Fix: press windows key + r (you will get the “run dialog”), enter “regedit”, navigate to

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Blizzard Entertainment\World of Warcraft

 

Got a value called “install path” there? if so, you can fix the annoying error in 5 seconds.

Change the path there to the folder (including drive pre-fix) where you WoW Install is.

 

Re-run the patch. You are all done.

 

Here is an exemplary entry:

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Blizzard Entertainment\World of Warcraft]

“GamePath”=”N:\\World of Warcraft\\Launcher.exe”

“InstallPath”=”O:\\World of Warcraft\\”

“UninstallPath”=”C:\\Program Files\\Common Files\\Blizzard Entertainment\\World of Warcraft\\Uninstall.exe”

 

kilde: http://www.h4x3d.com/the-file-wowexe-could-not-be-found/

Endret av tmg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...