Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For å oppmuntre spillere til å teste flere aspekter av spillet.

Det var smart da, jeg har noen honorpoeng liggende, når jeg kommer inn stikker jeg til pvp-vendorene , regner med at det er en haug av pve gear der så jeg kan få med meg pve delen av spillet selv om jeg er en pvper.

 

 

Hva er det egentlig blizz holder på med?

Install patch- reboot servere og så.....justere viftene? chatte på msn?

Hva annet er det de kan fikse på nå som tar lang tid, er det en feil som må hotfixes må jo den lages og sendes til alle serverene, hadde tatt evigheter.

Og har dem ikke kopier av servere hvor de kan teste patchene?

Og hvordan kan det da ta så lang tid? Lærer de heller aldri fra andre patchinger så man kan forbedre seg?

Endret av War
Lenke til kommentar

Har et spørsmål ang. battle.net account, tipper jeg har skjønt det rett - Vil bare ha en bekreftelse.

 

Jeg har 2 accounts som jeg spiller på men de er laget på 2 forskjellige e-mails.

Ved og lage en battle.net account vil dette merge de 2 accountene eller vil de forbli 2 separerte accounts som jeg må kjøpe på gametime til hver enkelt?

Lenke til kommentar
Hva er det egentlig blizz holder på med?

Install patch- reboot servere og så.....justere viftene? chatte på msn?

Hva annet er det de kan fikse på nå som tar lang tid, er det en feil som må hotfixes må jo den lages og sendes til alle serverene, hadde tatt evigheter.

Og har dem ikke kopier av servere hvor de kan teste patchene?

Og hvordan kan det da ta så lang tid? Lærer de heller aldri fra andre patchinger så man kan forbedre seg?

Hvis du ikke har noen som helst peiling om hva som kreves at et servermiljø, kan du like godt holde tankene dine for deg selv. Selvsagt har de testa det på andre servere (Test realm?), men noe går alltid galt. Det er et eller annet som alltid kræsjer.

Lenke til kommentar
Hva er egentlig vitsen med pvp gear-drop i pve?

Jeg kan skaffe 900 res full epic uberimba og så stikke til arena uten å sa drept `en annen spiller før.

Veldig få av de som gjør det på denne måten klarer å utnytte gearet de har skaffet seg og de som klarer å utnytte det fortjener det.... Så det er helt greit for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...