Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er det bekreftet av Blizzard. 3.2 kommer i morgen. :)

 

Sakset fra MMO Champion:

 

CONFIRMED - The Server Alert has been changed in Europe, the patch is now officialy confirmed.

 

Quote from Blizzard staff: This Wednesday there will be an extended maintenance to apply patch 3.2.0. Please note that all European realms will be offline from 03:00 until 11:00, Paris time (CEST).

Lenke til kommentar

HAahaha! I fail!

At patchen kommer i morgen suger big time da... Senest i går kveld gikk jeg og 2 kompisser og skrapte sammen det vi kunne av gull for å kjøpe 3x epic ground mount.. 1920g, hadde vi bare ventet til å få bekreftelsen i dag så hadde vi spart 1700g eller noe... Off, oppgitt akkurat nå..

Lenke til kommentar
Guiden er faktisk kjappere enn Questhelper. ;) Har brukt guiden selv på begge mine level 80 alter.

 

Orker ikke noe guide, Questhelper fungerer utmerket.

 

 

Synes guiden fungerer utmerket frem til lvl 60.

 

Etter det bruker jeg questhelper, da er det jo egentlig bare å løpe fra questhub til questhub.

Lenke til kommentar

Jaja, får håpe det blir no greie på restoshaman da :D

Endelig kan jeg kjøpe epic flying på DK, epic mount på rogue og vanlig flying på hunter :o

BTW Construction of the Crusaders' Coliseum is complete. New raid normal and Heroic modes for the Crusaders' Coliseum can be toggled using the Dungeon Difficulty setting. This applies to 10 and 25-player versions. 10-player (normal), 25-player (normal), 10-player (Heroic) and 25-player (Heroic) all share separate raid lockout timers.

4 forskjellige versjoner av samme raid? Hvorfor skal de lage alt så komplisert, de kunne da hatt det som det i Naxx/OS/EoE.

Endret av Dernel
Lenke til kommentar

Hei, er ny her, etter at nesc ble lagt ned... ihvertfall, så er jeg en av dem som ble hacket :) acc'n ble merga med en battle.net acc. har sendt mail, ikke fått no svar, så jeg ringte inn til billing idag, og fortalte historien, han duden sa at han skulle fixe accounten min, og "unmerde" den, og resette no greier og sende mail til meg når det var gjort, han sa iløpet av 1 time, ringte akkurat halv 11, nå er'n halv 3 :S

 

har ikke spilt siden februar, men hadde tenkt å starte nå, og seff skjer dette:P er det vanlig at det tar så lang tid? sendte liksom mail forrige uke. og at han sa det tok 1 time, mens når det det gått 4 timer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...