Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Enkelte er bare litt vel smågal i hodet.

 

Kjørte Nexus normal her om dagen med magen min (level 76) med en hunter som irriterte vett å forstand av folket i gruppen. Etter at han hadde wipet oss for 4 gang med å ikke sette pette på passiv hadde jeg ikke noe annet valg enn å fjerne han fra gruppen (healeren og en annen DPS truet med å forlate) samt at hans DPS var på 300 så var ikke mye tapet.

 

Nå blir jeg plaget livskiten av han og hans guildmedlemmer med rare trusler. Han huntern var tydeligvis guild leder for en eller annen guild (Warcraft Gladiators; Bronzebeard). Sist whisper jeg fikk var fra en av guildmedlemmene som sa "jeg skulle slippe straff hvis jeg ba han om unnskyldning" (løst oversatt fra mongodårlig engelsk til norsk vel å merke).

 

Tror Blizzard har hadt gått av å legge til en funksjon slik at du kan ignore hele guilder. Uheldigvis har han over 200 medlemmer i den guilden sin, hvor mange som er alts derimot vet jeg ikke. Enkelte er bare rar.

 

 

Assa. Si bare stfu noob l2p, eller hvis du vil gå mer diplomatisk så kan du forklare han hvorfor han ble kicket, men du må bare prøve å ignore dem, for er en grense på hvor lenge de gidder å holde på. Du kan alltids klage dem inn til GM :p Tror dem kan få 24/ 48 timers ban hvis det er for drøyt ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, man kan kjøpe så mange Spectral Tigers man vil PR i dag, dem kan kun brukes av karakteren koden er brukt på. Etter 3.2 så blir jo disse forandret, slik at dem jeg nå har i banken kan fritt selges på AH. Bruker man derimot koden man har etter 3.2 får man kun en. Hele vendor systemet blir borte i neste patch, og man får mounten direkte i inventory etter koden er brukt.

Tror du virkelig at du bare kan kjøpe så mange spectral tigers du vil, også selge de på AH når 3.2 kommer? Haha. Blizzard har da vitterlig tenkt på dette.

 

Items that were obtained before the patch will not be affected by this change and will continue to be soulbound to the character that purchased them.

 

Jaja, linket jo den posten der selv, flere stykker som har gjort dette på PTR. Bare les litt på forumet til MMO champion, så er det til og med bilder av tigere på AH. Magic rooster egg ligger forøvering på AH i posten jeg linket til tidligere.

 

Dette er sakset fra et innlegg på MMO Champion:

 

"OK so I own a Spectral Tiger on Live. I copied accross my character and went and checked out Lando. The Options have changed and you now need to enter a code to get either a Normal or a Swift Version of the Tiger. (As shown in the screenshots in the news post.)

 

So I logged back into live and I purchased two tigers. I copied accross again and hearthed to Dalaran. The tigers were not BOP. I found a random druid and traded him the tiger. It worked with no issues. He used it and then mounted up.

 

I found another random person and gave them my other tiger - it also worked fine and they activated it and used it.

 

So I guess if I bought 10 tigers I could essentially sell them once the patch goes live - but would this be considered an exploit of game mechanics or the economy? I would not like to get banned or get in trouble.

 

I am more tempted to just buy a few for my alts and not take the risk in selling them - but to have them on my other guys would be quite nice."

 

Vi får se da, så langt er det på PTR ikke gjort noen forandringer i itemisations av Spectral Tigers enda, og det nye item id erstatter det gamle.

Går det ikke så er gullet jeg brukte borte men gråter ikke av den grunn. :)

Lenke til kommentar
Jeg skal jakte ned og drepe den personen som tråkka på strømledningen til samtlige Frenzy-servere. ARGH!

 

 

Bloodfeather er dooown også, jaja, får smøre seg med noe jeg overhodet ikke har, tolmodighet.

VRÆÆÆL? HVA?

Jeg har planer om å progame WoW hele kvelden når jeg kommer hjem for en gangs skyld, også er den nede? Det er uaktuelt. UAKTUELT :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...