Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Jeg var på jobb i en bod i dyreparken med det i går xD Leste at viruset er på en seddel i 17 dager så jeg smitta nok mange. Jævla turister :D

 

 

Faen da! Jeg livredd for svineinfluensaen også går du rundt og smitter folk med seddler!! :p

Men vis du var på jobb i en bod i går dro du vel innom en spillebutikk og kjøpte Gamecard?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svineinfluensa er ikke farlig for vanlige folk. Den er som en vanlig influensa, den kan være farlig for folk som allerede er syke eller gamle.

 

Vanlig influensa tar livet av mange nordmenn hvert år.

 

On topic: Har nettopp reaktivert kontoen min ved å bruke Visa.

Kan jeg trykke "Cancel subscription" også spille videre? vil ikke la visa info ligge på nettsiden og vil heller ikke bli trekt automatisk neste måned.

Lenke til kommentar

Jeg har 365/375 på first aid. Men når jeg går til trainer har han ikke mer jeg kan lære, så jeg får ikke kommet meg til 375, alle tingene er grå så får ikke noe for det. Hva gjør jeg da? Dette var i Orgrimmar, kan det hende noen andre first aid trenere har noe jeg kan lære et annet sted?

 

edit: leif her og der

Endret av Stine
Lenke til kommentar

Siden LightningWolf ikke er online:

 

Soon

 

""Soon" does not imply any particular date, time, decade, century, or millennia in the past, present, and certainly not the future. "Soon" shall make no contract or warranty between Blizzard Entertainment and the end user. "Soon" will arrive some day, Blizzard does guarantee that "soon" will be here before the end of time. Maybe. Do not make plans based on "soon" as Blizzard will not be liable for any misuse, use, or even casual glancing at "soon.""

Lenke til kommentar

Er ganske likt på de fleste servere, bortsett fra casual og hardcore serverne.

 

Økonomien på Magtheridon har alltid vært ganske sjuk i forhold til andre steder jeg har vært.

 

Blir sånn med mange end-game guilds på samme server, ingen aning hvilke andre som er det atm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...