Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Etter at inscription kom så har det blitt lett for en lav lv spiller å tjene gode penger på Herbalism.

 

Jeg startet med inscription på en karakter og det var ikke vanskelig å tjene penger. Kjøper matrialene på ah og lager glyphs. Men så stoppet jeg på lv 19 og gjorde denne om til en twink og da kuttet jeg etter hvert ut inscription og levlet herbalism isteden.

 

Ville ikke være uten inscription så jeg startet med det på en lv 6 bank alt. På under lv 10 så får du ikke høyere skill enn 75/75 og du kan i utgangspunktet ikke lage noen glyphs. Kun scrolls. MEN... du kan lære inscriptions fra minor inscription research. Kun 1 discovery hver dag, men det blir etter hvert en hel rekke oppskrifter ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tanket de første 50% i phase 1 før timeren på tanksen gikk ut, dessverre. De varer bare 5 minutter ellerno, så var en skikkelig løpetur og ingen tid til "buffs".

 

Hadde også noe som 8k dps sålenge det varte, noe som var genialt.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Nå har visst noen merget min inactiv Wow-account inn i deres Battle.net account.

 

Husker å ha lest at dette skjedde med noen andre også tidligere, men fikk ikke med meg hva de gjorde.

 

Er det bare til å sende mail til blizzard og si at det ikke var jeg som gjorde det?

Lenke til kommentar
Nå har visst noen merget min inactiv Wow-account inn i deres Battle.net account.

 

Flere i guildet har opplevd dette i det siste...

Samme har skjedd med meg, og det som er så sinnsykt idiotisk er at man kun får en mail som sier at accounten din har blitt merget med en battle.net account, du får ingen mail som må bekrefte sammenslåingen, så du har ingen måte å få stoppa det på.

 

Etter blizzard addet battle.net merge funksjonen har ventetiden på account retrieval etc, nesten blitt doblet om ikke mer. Idiotisk. Tungvindt både for brukeren og blizzard. Jeg har også sjekka min account på armory etter det skjedde, alle characterene mine har akuratt likt gear og specc som før accounten min ble merga med en eller annen random mail.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...