Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sto og så på en gang de satte sammen en slik annonse

Da var de amatører, de bruker ofte trailkontoer, slipper alle på en gang så på 0,1 sec står det der.

Så må GM etterpå slette en og en som ofte tar timer.

De sperrer også kontoene i samme slengen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Haha. Slo nettopp en level 1 warrior på min level 2 priest som heter Surstoff i en duel. Tror du ikke han fyren logger av og lager en priest som heter Surstof og begynner å snakke på tysk til meg om hvor søt jeg er. Folk er virkelig rare :p

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Svineinfluensa så man ikke får dratt til byen og kjøpe playtime ftl...

Haha, har du også svineinfluensa? :D

 

*kose på gamecard som enda ikke har gått ut*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Ja klarte på en eller annen måte og få det.

Hehe, meg også tydeligvis. Satser på at jeg overlever (ooooh, teh irony). But still, sucks med tanke på at man ikke får gått ut og kjøpt gamecard. Har du ingen venner som vil kjøpe det til deg? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Er det ikke bare å kjøre til byen å kjøpe det da? Regner med at dere ikke er helt halvdøde? Besides... VISA?

Tja, med svineinfluensa så blir man vel anbefalt til å være innesperret, også kalt isolert, i omkring en uke før man kan sosialisere seg igjen. Det har ingenting med slapphet å gjøre (eller, egentlig, men jeg har jo gametid så det går greit). Og visa er det 18-års grense på, og både meg og Lightningwolf er 17 år :)

Lenke til kommentar
Har vel det. Men er så 10 åring og begynne og be dem betale føler jeg. var greit nok når de bare trakk derfra liksom men.

Du kan jo bare låne da :)

 

Jeg var på jobb i en bod i dyreparken med det i går xD Leste at viruset er på en seddel i 17 dager så jeg smitta nok mange. Jævla turister :D

Haha, din jævel :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...