Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Battle.net har alltid vært i bruk til online delen av f.eks Blizzard sitt Warcraft 3.

Brukes fortsatt til dette men nå har de gjort det om til deres versjon av Steam såvidt jeg har skjønt det. Hvis du har Blizzard spill(vet ikke om det funker med andre) så kan du bare skrive inn cd-keyen din på www.battle.net og laste ned/spille fra hvor som helst.

 

Noe sånt.

Lenke til kommentar
Arg det her høres slitsomt ut... Trenger de kun brukernavn for å merge kontoene eller? Siden alle freaker..

Right you are.

Trenger de ikke passord elns?

Alt de trenger for å ta over din account er account navnet og passordet ditt. Har de det, kan de slå den sammen med dems egen sin battle.net account, og eieren av wow-accounten vil være hjelpesløs frem til blizzard gjør noe med saken. Er man da ikke original eier av accounten, vil man aldri få den tilbake. Og er man original eier av accounten, må man regne med minst 4 timers ventetid før noe blir gjort, ettersom telefonlinjene ikke funker heller.

 

Så det eneste passordet de trenger er det du bruker for å logge på accounten din, noe de lett kan få tak i med en keylogger etc.

 

Jeg så nå at jeg leste feil, og at jeg sa at man kun trengte brukernavnet. Men man trenger brukernavn + passord til wow-accounten for å kunne merge den med en battle.net account. Men det er ikke verdens vanskeligste jobb å få tak i. Problemet er at man ikke får en email der man må bekrefte sammenslåingen. Veldig få av de som har tilgang til wow-accounten din har tilgang til emailen din. Ettersom emailen din er sensurert på account-management sidene, og man har ofte et annet passord.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle flytte en char fra en account til en annen.

Bare lurte på hvilke account opplysninger jeg vil få spørsmål om da? Har isåfall et lite problem siden jeg ikke husker Secret Q/A på accounten jeg skal flytte en char til. (Leste en plass at du må kunne det for å flytte). Hva kan jeg gjøre med dette?

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle flytte en char fra en account til en annen.

Bare lurte på hvilke account opplysninger jeg vil få spørsmål om da? Har isåfall et lite problem siden jeg ikke husker Secret Q/A på accounten jeg skal flytte en char til. (Leste en plass at du må kunne det for å flytte). Hva kan jeg gjøre med dette?

 

Jeg er ikke helt sikker på om du trenger det, men det kan hende..

Prøv og se hvordan det går, hvis de krever Secret Q/A har du ikke annet valg enn å sende mail/ringe til account/billing support :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...