Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nesj, jeg har ikke engang skrevet inn wow-kontoen min noen steder. Bare logga inn på bnet med nyregga konto (som ikke matcher noe wow i det hele tatt) og trykket Merge with WoW knappen. Da kom det en skjerm med at jeg MÅ vente på verify-mailen og klikke den for å komme videre.

Lenke til kommentar
Nesj, jeg har ikke engang skrevet inn wow-kontoen min noen steder. Bare logga inn på bnet med nyregga konto (som ikke matcher noe wow i det hele tatt) og trykket Merge with WoW knappen. Da kom det en skjerm med at jeg MÅ vente på verify-mailen og klikke den for å komme videre.

Hmm, det kom aldri noe vertify mail til meg. Fikk kun dette:

Hello yang,

 

This e-mail notification is to inform you that the World of Warcraft account, *******, has just been merged into a Battle.net account. If you were not the person who performed this account merge, please contact Battle.net Supportimmediately.

Aldri noe vertification mail. Istedet ber de meg kontakte blizzard om det ikke var meg. Makan til idioti.

 

Yang var forresten "navnet" på hackeren, ikke mitt navn.

 

EDIT: Woho, innlegg #44444 :D

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar
Går ikke an at jeg "hacket" meg selv, det eneste jeg har gjort er å lage bnet kontoen.

Har ikke skrevet noen wow-detaljer noe sted.

Aha, så du venter på vertification for å opprette en bnet account? Jeg snakker om vertification for selve mergen, etter man har laget en bnet account.

 

Men da er jeg med.

 

Hva mener du forøvrig med hacket deg selv?

Lenke til kommentar
Du må nok vente på verify-epost til Bnet-kontoen, men IKKE WoW-merge.

He said it. Men det at man ikke får en vertify-epost for WoW-merge er helt på trynet idiotisk. Hadde man fått det kunne man unngått mange hackede accounter, og man ville spart blizzard, og brukeren for unødig arbeid.

Lenke til kommentar

Jeg prøver selv og merge min WOW-konto med Battle.net. Selvfølgelig var jeg så "smart" at jeg valgte navnet på min første Hunters pet som Secret Question(som jeg for lengst har slettet og glemt). Selvfølgelig blir jeg spurt om dette når jeg skal få passordet til Battle.net-kontoen(som jeg har også har glemt). Når jeg da ber om å få dette via webform presterer de og etter 2 dager gi meg Secret Question og Passord til min ANDRE KONTO!. *oppgitt*

Lenke til kommentar
Jeg prøver selv og merge min WOW-konto med Battle.net. Selvfølgelig var jeg så "smart" at jeg valgte navnet på min første Hunters pet som Secret Question(som jeg for lengst har slettet og glemt). Selvfølgelig blir jeg spurt om dette når jeg skal få passordet til Battle.net-kontoen(som jeg har også har glemt). Når jeg da ber om å få dette via webform presterer de og etter 2 dager gi meg Secret Question og Passord til min ANDRE KONTO!. *oppgitt*

Om begge accounten er registrert på samme mail, og du ikke oppga noe spesifikasjon om hvilken account du ville ha secret answer/question til, så er det vel ikke alltid like greit å være blizzard heller?

Lenke til kommentar
Jeg prøver selv og merge min WOW-konto med Battle.net. Selvfølgelig var jeg så "smart" at jeg valgte navnet på min første Hunters pet som Secret Question(som jeg for lengst har slettet og glemt). Selvfølgelig blir jeg spurt om dette når jeg skal få passordet til Battle.net-kontoen(som jeg har også har glemt). Når jeg da ber om å få dette via webform presterer de og etter 2 dager gi meg Secret Question og Passord til min ANDRE KONTO!. *oppgitt*

Om begge accounten er registrert på samme mail, og du ikke oppga noe spesifikasjon om hvilken account du ville ha secret answer/question til, så er det vel ikke alltid like greit å være blizzard heller?

Når Webform spør spesifikt om konto-navn skulle det være grei skuring å finne fram til riktig. Bare litt skummelt at man plutselig kan få noen andres info om man bare er et par tegn unna.

Lenke til kommentar
Jeg prøver selv og merge min WOW-konto med Battle.net. Selvfølgelig var jeg så "smart" at jeg valgte navnet på min første Hunters pet som Secret Question(som jeg for lengst har slettet og glemt). Selvfølgelig blir jeg spurt om dette når jeg skal få passordet til Battle.net-kontoen(som jeg har også har glemt). Når jeg da ber om å få dette via webform presterer de og etter 2 dager gi meg Secret Question og Passord til min ANDRE KONTO!. *oppgitt*

Om begge accounten er registrert på samme mail, og du ikke oppga noe spesifikasjon om hvilken account du ville ha secret answer/question til, så er det vel ikke alltid like greit å være blizzard heller?

Når Webform spør spesifikt om konto-navn skulle det være grei skuring å finne fram til riktig. Bare litt skummelt at man plutselig kan få noen andres info om man bare er et par tegn unna.

Ah, så du fylte in accountnavnet. Da er det klønete indeed. Veldig klønete.

 

De har veldig mye å gjøre om dagen, nettop på grunn av bnet funksjonen, så mulig det gikk litt fort i svingene.

Lenke til kommentar
Hva er vitsen med å merge hvis man ikke har bnet konto fra før? Bare for å hindre at andre gjør det med min konto?

Ja?

Hva skjer hvis noen andre merger kontoen min? Får de tilgang til den eller noe? Er det verdt å ta seg bryet å merge?

Om noen andre merger sin battlenet account (dems navn, dems email, dems passord), med din wow account, så vil du trenge deres battle.net informasjon for å kunne logge på wow-accounten din. Altså: Om noen andre merger din konto, med deres bnet konto, så vil de ha tilgang til den ja.

 

Og for å svare på om det er verdt å ta seg bryet:

Vil du bruke 5 minutter på å gjøre accounten din trygg, eller 4 uker på å få den tilbake?

Selv var jeg dum nok til å velge det siste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...