Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Gay fish!

 

Meh, endelig skulle jeg få kjørt Naxx25 på nye serveren. De maser alltid om achievements for å joine, og det er ikke lett når man har rerollet. En stygg, ond sirkel.

Alle andre som joinet måtte ha epic achievement, da det skulle gå raskt. Jeg var liksom bare "last spot", så gikk greit. De wiper på patch, folk med lav dps, sugne tanks, sugne healers, og raidleader avlyser alt.

Meh, 2 timer bortkasta, og ingen mer naxx på meg den uken her heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg brukte en del pener på kazzak, horde på å levle JC, men var ikke dyyyrt..

2k gull om du kjøper alt, kanskje.

Jeg brukte en god del mere. Men så gadd ikke jeg å samle mats over tid. Kjøpte like gjerne alt på en dag.

 

Men hvorfor levle JC nå? Får jo en au au nerf snart.

 

Hvilken nerf er det snakk om?

Lenke til kommentar
Jeg brukte en del pener på kazzak, horde på å levle JC, men var ikke dyyyrt..

2k gull om du kjøper alt, kanskje.

Jeg brukte en god del mere. Men så gadd ikke jeg å samle mats over tid. Kjøpte like gjerne alt på en dag.

 

Men hvorfor levle JC nå? Får jo en au au nerf snart.

 

Hvilken nerf er det snakk om?

 

Disse

In the next major content patch we will be removing the prismatic quality of the jewelcrafter-only Dragon’s Eye gems. Like other gems, they will have to match the socket color to receive a socket bonus. When this change occurs, players with qualifying jewelcrafting skill will be provided a yet to be determined amount of Dalaran Jewelecrafter Tokens as compensation.

 

[...] Nerfs are rarely (if ever) something that returns positive feedback, but we feel this change is necessary to bring this profession more in-line with the bonuses from the other professions. The stat bonuses are meant to stand on their own, not provide extra socket bonuses or ignore meta-gem requirements.

Source

Lenke til kommentar
Men hvorfor levle JC nå? Får jo en au au nerf snart.

 

JC er fortsatt beste profession, bare ikke så jævlig OP lengre. Får vel +33 Stats nå.

Vel, jeg mister min metagem bonus, så jeg må velge to andre gems for å nå den. Oppå det hele mister jeg 2 socket bonus (16 agility). Høres kanskje ikke ut som så veldig mye, men det forsvinner jo også litt agility for å nå metagemen sine krav også. Det er ikke krise for min del, men føles litt surt ut likevel. Heldigvis har ikke det nye settet til Rogues noen blå sockets.

Lenke til kommentar
Nei, fordi man kan flytte til en annen realm med itemet på seg.

 

Vil fortsatt være realm-bound i den forstand at du ikke kan sende den på tvers av realms uten å flytte hele avataren.

 

Edit: noen som kan anbefale en god PvE(Normal) Horde server?

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar
Gay fish!

 

Meh, endelig skulle jeg få kjørt Naxx25 på nye serveren. De maser alltid om achievements for å joine, og det er ikke lett når man har rerollet. En stygg, ond sirkel.

Alle andre som joinet måtte ha epic achievement, da det skulle gå raskt. Jeg var liksom bare "last spot", så gikk greit. De wiper på patch, folk med lav dps, sugne tanks, sugne healers, og raidleader avlyser alt.

Meh, 2 timer bortkasta, og ingen mer naxx på meg den uken her heller.

Vet hvordan du har det.

Problemet mitt er at nettet mitt tydeligvis ikke liker Naxx.

Ingen her i huset klarer å gjøre Naxx. Da dcer vi bare. Svært irriterende. Uten naxx, får jeg ikke gear bra nok til at jeg får være med i Ulduar :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...