Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Antar du hadde kommet borti ctrl.

Utdyp?

Aldri opplevd det før og ctrl er en knapp som brukes mye når jeg gamer :p

Om du roterer synsvinkel med musa, og så slipper museknappen, vil synsvinkelen automatisk snu seg tilbake til den veien du er vendt mot (når du beveger deg fremover).

 

Om du ser til hørte, trykker ctrl, slipper museknappen og begynner å gå igjen, vil synsvinkelen fortsatt være mot høyre. Den veien du ser vil nå være "default" for når du begynner å bevege deg igjen.

Da har jeg lært noe nytt i dag også :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har rimelig uflaks når det kommer til rolling av T gearet, har et par priests og warlocks som er født med ufattelig flaks. Rollet i går en fin 79 på T7.5 hjelmen som Kel dropper og trodde jeg var den siste roller. Men neida, var en priest igjen som måtte springe på toalettet som kom i siste stundom og rollet en 80.

 

Når det kommer til offspec rolling er jeg kongen på haugen. Skulle likt å endret rollstatsen litt ja.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Hehe, jeg vant t7,5 chest, "life and death" sverdet, t7,5 shoulders, "Legguards of the apostle", "Signet of Mainfested Pain" og en neck til holy gearet mitt i dag, naxx25, også vant jeg "Libram of Radiance" til offspecc. :>

Var en del whining av de andre folka når jeg vant _ALT_ jeg rolla på :>

Lenke til kommentar

Vi har "dessverre" en slik fordeling at om det roller flere på samme item og den som roller høyest allerede har fått gear så stryker man han fra listen. Vet ikke om det er flere som gjør det slikt men vi forsøker å gi så mange som mulig gear når vi kan det. Og det innebærer selvfølgelig at enkelte ganger vinner en som roller 1 på noe fordi de resterende 3 andre som roller har fått gear i løpet av raidet.

Lenke til kommentar
Litt kjedelig regel. Om man går med de samme folka, så får alle utstyret etterhvert, uansett om man lar andre få det først.

 

Det er sant men vi gjør det på den måten slik at så mange som mulig får litt loot når man går heroics, litt demotiverende å gå raids om man føler at man ikke får noe, så selv om man er litt uheldig med roll har man sjangse å få litt loot i alle fall. Synes det funker fint, spesielt med tanke på morlaen til dem i raidet :)

 

Er det ETISK feil å selge en wow konto?

 

Man har jo faktisk jobbet hardt for noe og det burde jo faktisk være mulig å få seg litt penger etter alt man har brukt på kontoen og alt arbeidet man har lagt i den?

 

Nei, det er ulovelig i følge norsk og internasjonal lov. World of Warcraft er beskyttet under internasjonal lov rundt kopibeskyttelse. Alt rundt WoW deriblant konto er deres eie og videresalg av dette uten Blizzards samtykke er stridig med dette lov verket.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
Vi har "dessverre" en slik fordeling at om det roller flere på samme item og den som roller høyest allerede har fått gear så stryker man han fra listen. Vet ikke om det er flere som gjør det slikt men vi forsøker å gi så mange som mulig gear når vi kan det. Og det innebærer selvfølgelig at enkelte ganger vinner en som roller 1 på noe fordi de resterende 3 andre som roller har fått gear i løpet av raidet.

 

Dette var da en pug med totalt random folk, 10-15 stk av de var full t7,5 / t8. :>

Kan godt hende at det var en av de andre som hadde et run som meg sist, som jeg ikke veit, så velger å kjøre med standard når jeg pugger.

Er det guildrun, så hadde jeg nok passa til de som trengte mer enn meg.

Lenke til kommentar

Endret: Svar til Bear^, kom et innlegg i mellom. :)

 

Det er ulovlig i følge Blizzard sine EULA. Den har ikke blitt prøvd i norsk rettvesen (eller noe annet, så vidt jeg vet). Du selger kun lisensen til å bruke et produkt (altså ikke noe åndsverkslovs-greier her). Det har du ikke "lov" til, men det verste som kan skje er at de sperrer kontoen.

 

Dessuten spurte han om det var noe "etisk" feil.

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...