Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men i svarte, hver gang jeg logger inn på wow så må jeg alltid velge server jeg spiller på og alle addons blir resettet, noen som vet hva det kan være forno?

 

EDIT: Hadde forresten en clean innstallering igår

 

Kanskje WoW mappa di er skrivebeskyttet?

Lenke til kommentar
Men i svarte, hver gang jeg logger inn på wow så må jeg alltid velge server jeg spiller på og alle addons blir resettet, noen som vet hva det kan være forno?

 

EDIT: Hadde forresten en clean innstallering igår

 

Kanskje WoW mappa di er skrivebeskyttet?

 

Nei, den var ikke skrivebeskyttet heller

Lenke til kommentar

Har hørt at hvis en venn rekruterer deg kan man levle sammen med 3x XP. Går det ann at jeg som bare har WOW BC kan kjøpe Wotlk og så kan jeg og en venn som har wotlk levle sammen med 3x XP?

 

Eller teller det bare hvis han rekruterer en helt ny spiller? (kjøpe hele wow på nytt)

Lenke til kommentar

Bah.

Jeg har fucka til innstillingene mine på en eller annen måte.

Ser ikke hvor mye hp target har igjen.

Mana dukker opp i %, men før har jeg hatt hp og mana i vanlige tall, hadde % en periode for noen år siden, men nå? Neida.

Aner søren meg ikke hva det er heller. Trodde kanskje det var en addon, men testa på en PC uten addons, og nope.

Finner ikke noe i innstillingene heller. *bli gal*

Lenke til kommentar
Bah.

Jeg har fucka til innstillingene mine på en eller annen måte.

Ser ikke hvor mye hp target har igjen.

Mana dukker opp i %, men før har jeg hatt hp og mana i vanlige tall, hadde % en periode for noen år siden, men nå? Neida.

Aner søren meg ikke hva det er heller. Trodde kanskje det var en addon, men testa på en PC uten addons, og nope.

Finner ikke noe i innstillingene heller. *bli gal*

 

Har du prøvd: Interface - Status text, huk av Display Percentages

Lenke til kommentar
Antar du hadde kommet borti ctrl.

Utdyp?

Aldri opplevd det før og ctrl er en knapp som brukes mye når jeg gamer :p

Om du roterer synsvinkel med musa, og så slipper museknappen, vil synsvinkelen automatisk snu seg tilbake til den veien du er vendt mot (når du beveger deg fremover).

 

Om du ser til hørte, trykker ctrl, slipper museknappen og begynner å gå igjen, vil synsvinkelen fortsatt være mot høyre. Den veien du ser vil nå være "default" for når du begynner å bevege deg igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...