Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan også være Cyclone, har sett en del ganger at vi (alliance) har startet med opptil 6-7 spillere mer en Horde.

Tbh tror det er med vilje at blizz har gjort det slik, så alliance skal ha en liten sjans på å vinne noen ganger ><

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Skrevet

eots + rampage = du får god tid til å gjøre andre ting mens du taper.

Glad jeg er ferdig med eots marks :D

Skrevet

Herregud som jeg angrer på at jeg kasta CD'ene til WoW/TBC nå ._.

Formaterte i går, og Blizzard Downloadern er fortsatt på 24%.

Og den estimated wait time greia hopper fra 10 til 30 timer.

Men det jeg lurer på er.. Jeg laster nå ned "WoW-2.3.0.7561-enGB"

Slipper jeg å patche opp alt før 2.3 da? : p Mulig det er dumt spørsmål, men.

Skrevet
Hvorfor i helvete kasta du de? xD

svak quitter maybe? :o

Nei. De bare hang og slang så jeg kasta de uten å tenke på at jeg kom til å få bruk for de i situasjoner som denne : p

Skrevet
Hvorfor i helvete kasta du de? xD

svak quitter maybe? :o

Nei. De bare hang og slang så jeg kasta de uten å tenke på at jeg kom til å få bruk for de i situasjoner som denne : p

Hadde samme problemet her om dagen.. hadde 2x wow cd 2,3,4 men ingen cd1. samme med tbc. :<

Skrevet
Noen som har tips til first try on loot reaver? Det blir vell første gang vi er i TK totalt sett tror jeg, kom gjerne med noen tips.

Er du ranged eller healer sA er det bare A spre seg ut, heale/dps som vanlig, og nAr du fAr en skull over deg eller en i nerheten sA loper du et godt stykke bakover, venter pA orben til A lande, lOper tilbake og fortsetter. Er du melee mA du spOrre noen andre :p

Skrevet

Er du melee står du stille og DPSer til bossen er død, mens du håper på at Chain Heal holder deg oppe. Pleide alltid å fnise mens jeg så for meg Arnold Schwarzenegger framførte ropene hans.

"You ah' mahrked for extermination!"

Skrevet
Løp heller til siden, så kan du fortsatte å DPSe/heale uten å være unyttig i 10 sekunder.

Det er risky å løpe til siden, da kan du drepe andre som gjør det samme

Så hvis groupen har bra nok dps, løp bakover

Skrevet

Andre som ikke kommer seg inn? Står bare å laster på "authenticating" eller hva d står, så får jeg "disconected from server :( (lightbringer hvis d har noe å si)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...