Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har på følelsen at guilden min kommer til å bli disbanded i sommerferien nå. Er det ikke ganske vanlig at guilder blir disbandet i den tiden ?

 

Edit: Ooo, 30 000 svar i tråden. :confused:

 

det er nok "vanlig" fordi de fleste guilder er ganske "jeg vil kun ha epix"-guilder. Som regel guilder uten kjerne og interne verdier/atmosfære. Det er sant at de fleste guilder blir "testet" i den forstand. Noen disbander, noen gjør det ikke og blir bare sterkere.

 

Du må også huske at AoC tok en god slump av folk fra WoW.

 

Guilden mista først en GM, så en officer som ble GM etter den første, så en officer, så 2 spillere til.

Lenke til kommentar
Du må også huske at AoC tok en god slump av folk fra WoW.

Har også inntrykk av det... at en god del har forsvunnet (en del av dem til AoC). Men er det noen tall fra Blizzard? Hvor mange spillere har de tapt? De liker vel kanskje helst å informere om oppgang.. :)

Lenke til kommentar
Du må også huske at AoC tok en god slump av folk fra WoW.

Har også inntrykk av det... at en god del har forsvunnet (en del av dem til AoC). Men er det noen tall fra Blizzard? Hvor mange spillere har de tapt? De liker vel kanskje helst å informere om oppgang.. :)

helt riktig, jeg tviler sterkt på at blizzard vil gå ut med slik info. Men la oss si at AoC har en spillbase på 1mill nå(correct me if im wrong, jeg MENER å ha HØRT at det var 1mill, kan hende jeg tar feil).

 

Jeg vil personlig tro at gode 500-600k av 1 mill er WoW spillere. Det tallet er basert på magefølelse dog. Fordi jeg har det litt vanskelig for å tro at man får så mange spillere sånn "med en gang" :p

Lenke til kommentar

Gikk en 5-mann med min enhancement shaman her om dagen.. har 3-4 Sunwell badge-items og ellers T4-gear.. har alltid gjort ganske bra dps, men ble grisebanket av en elemental-shaman....:) Riktignok med litt høyere itemlvl enn meg jevnt over, men likevel.. kanskje en respecc kan være morsom? Hvordan er elemental shaman i solo? 25-man?.. Noen tips og tanker?

 

:)

Lenke til kommentar
Gikk en 5-mann med min enhancement shaman her om dagen.. har 3-4 Sunwell badge-items og ellers T4-gear.. har alltid gjort ganske bra dps, men ble grisebanket av en elemental-shaman....:) Riktignok med litt høyere itemlvl enn meg jevnt over, men likevel.. kanskje en respecc kan være morsom? Hvordan er elemental shaman i solo? 25-man?.. Noen tips og tanker?

 

:)

 

Har spilt elemental shaman i ca. et halvt år selv nå, og har vært med og tatt hele Kara og Gruuls, og vi skal snart prøve oss på Magtheridon. Min erfaring er at hvis du gjør ting rett (utstyr, spec), eier elemental hardt. Nå er ikke jeg sikker på hvordan det er i de høyere tiere i 25-manns, men hittil har jeg vært guildets beste dps-er uansett hvor det skulle være. Solo er heller ikke noe problem. Det kan kanskje gå litt treigt i starten, men så snart man får bedre utstyr går questing som en drøm. Jeg synes selv at enhancement er helt sykt tregt å queste med, mens med elemental tar jeg de fleste mobs ned uten at de i det hele tatt når frem til meg.

 

I luv ele. :love:

Lenke til kommentar

Såvidt jeg har hørt fra folk i guilden og lest andre steder, så ligger elemental shaman ganske lavt på dps i Sunwell. Balance druids gjør f.eks. mer dmg enn elemental shamans med samme gear i sunwell, så de scaler nok litt bedre. Elemental shamans blir tatt med i high-end 25manns pga buffs og ikke pga dmg.

 

Både balance druids (som jeg spiller) og elemental shamans scaler litt dårlig med gear og gjør det derfor veldig bra fra sånn ca. lvl 60 og opptil gruul/mag-nivå.

Lenke til kommentar
Såvidt jeg har hørt fra folk i guilden og lest andre steder, så ligger elemental shaman ganske lavt på dps i Sunwell. Balance druids gjør f.eks. mer dmg enn elemental shamans med samme gear i sunwell, så de scaler nok litt bedre. Elemental shamans blir tatt med i high-end 25manns pga buffs og ikke pga dmg.

Hvordan funker enhancement på det nivået?

Endret av pax1
Lenke til kommentar

Vet ikke helt, men tror de gjør det ganske bra. Uansett er det ikke noe stort problem fordi alle klasser (gitt bra nok gear), kan komme over 2k dps og det holder fint til og med i sunwell. Eneste grunnen til at noen såkalte "off-specs" ikke får raidplass er fordi topguildene min/max'er hele tiden og dårligere guilds bare kopierer dette.

Lenke til kommentar

Pax1:

Ranged DPS er som regel bedre enn melee DPS i 5 mans, og det er mest sannsynlig derfor du ble eid på meteret. Om du kjører heroic, og ikke kan ha aggro på de ulike mobsa jevnlig vinner casters lett.

 

Melee aggro = mobs snur seg og slår deg for 4k skade.

Caster aggro = maaange sekunder på å reagere, CCe, intervene etc.

 

Dersom dere går fort gjennom instancen, kan casteren starte lightning bolt-cast før du har nådd fram, og vil derfor få en illusjon av høyere dps.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...