Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har 600 i spell dmg på min lvl 70 mage. Er det noen raids som jeg kan joine? Har prøvd meg litt i Kara, men lurer på om det er noen andre raids jeg kan prøve meg i :)

Forsåvidt viktigere om du er hitcapped. Du bør hvertfall være hitcappa, samt ha rundt 25%+ crit chance, så kan du stacke spell dmg.

Lenke til kommentar

Hitcap er definitivt viktig å få til, men det finnes ingen eksakt crit mengde man skal gå etter. Ikke stack crit bare for å stacke crit. Vær oppmerksom på at spell damage og hit er verdt mer per poeng enn crit, så bare plukk de beste itemene hele tiden basert på totalverdi. Hva du ender opp på av crit blir da irrelevant.

Lenke til kommentar

Betyr at du IKKE har betalt for kontoen din eller ikke har et aktivt gamecard på din konto. Kan hende de ikke er på armory av forskjellige grunner, men en enkel måte å få sjekket om de er der på er å gjøre dette:

 

1. Logg inn på account management

2. Trykk på Paid Character Transfer

3. Velg serveren du spiller på (burde du klare å huske fra Januar av, hvis ikke. Sjekk igjennom alle)

4. Voilá. Der ser du characterne på kontoen din, dog dette vil ikke vise gearet ditt, men om de var der den dagen kontoen din gikk ut, kan ingen ha få gjort noe med de.

Lenke til kommentar
Hitcap er definitivt viktig å få til, men det finnes ingen eksakt crit mengde man skal gå etter. Ikke stack crit bare for å stacke crit. Vær oppmerksom på at spell damage og hit er verdt mer per poeng enn crit, så bare plukk de beste itemene hele tiden basert på totalverdi. Hva du ender opp på av crit blir da irrelevant.

 

Enig i at +dmg og hit er mere verdt enn crit, imo:

 

hit > haste > +dmg > crit

Lenke til kommentar

Altså... matematikken er rimelig grei, som mage står man og spammer mer eller mindre samme rekkefølge/syklus med spell. Altså kan man da regne ut hvor mye hvert poeng av hit/haste/crit/dmg osv vil hjelpe. Da får man forholdstall for alle typer stats. Om man velger et item med haste eller ikke kommer da an på hvor mye haste det har sammenliknet hvor mye alternativene har av andre stats, dvs hvilket item som har best totalverdi. Har haste itemet bedre total verdi og du er på T4 nivå så går du for det.

 

Dette er det samme som jeg sier til rogues som har hørt at man skal stacke hit... Ja, hit har en høy verdi pr poeng, men det kan også være at non-hit items har høyere totalverdi.

Endret av mad_arab
Lenke til kommentar
Altså... matematikken er rimelig grei, som mage står man og spammer mer eller mindre samme rekkefølge/syklus med spell. Altså kan man da regne ut hvor mye hvert poeng av hit/haste/crit/dmg osv vil hjelpe. Da får man forholdstall for alle typer stats. Om man velger et item med haste eller ikke kommer da an på hvor mye haste det har sammenliknet hvor mye alternativene har av andre stats, dvs hvilket item som har best totalverdi. Har haste itemet bedre total verdi og du er på T4 nivå så går du for det.

 

Dette er det samme som jeg sier til rogues som har hørt at man skal stacke hit... Ja, hit har en høy verdi pr poeng, men det kan også være at non-hit items har høyere totalverdi.

http://wiki.shadowpriest.com/index.php?tit...ft/Scaling/Mage

 

Slik jeg ser det hit > dmg > haste > crit

 

med mindre man har over 1400+dmg, dette er buffed så du trenger faktisk ikke så mye gear før et point med haste er bedre enn ett +dmg point.

Endret av Sink
Lenke til kommentar

Poenget mitt var bare at man ikke skal stacke en viss ting inntil et visst punkt. Jeg har prøvd å forklare litt til roguene i mitt guild som f.eks ikke gidder å crafte swiftstrike settene, fordi de mener de skal stacke hit. Da blir det feil igjen liksom. Hvis et item er bedre, så bør man bruker det, selv om det er bedre bare ved å ha en million av den dårligste staten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...