Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Hadde ei fin tabbe i gchat idag x)

 

Hva heter den quest helperen du bruker her? (/link?)

 

Edit: Eller for å si det sånn. Kan noen tipse om noen bra adons for å forandre på interphasen eller hvordan det skrives. Evt tips til andre geniale adons. :roll: Har pr idag kun questhelper fra cursed.com

Endret av vannslangen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøvde å finne sangen på slutten av denne, men hadde lite hell. Noe som vet hvordan/hvor jeg kan få tak i akkuratt den versjonen av den "sangen"?

 

Lovlig? Eller oppfordrer du til at folk sier "P2P"? *For den er nok copyrighta.

 

Dette er en remix av musikk fra et eldgammelt C64 spill, så jeg tviler på at den er copyrighta. Musikeren har ikke copyright pga. at han har lånt det opprinnelige materialet, og det opprinnelige materialet eksisterer i praksis ikke lenger.

 

http://www.koshiyoka.biz/alek/previkat/ale...themespart1.mp3

Lenke til kommentar

Jeg var i WSG her forleden. Som mage tenkte jeg at jeg ikke skulle cappe, men folk var så trege, at jeg tilslutt hadde 3 flag captures og 3 flag returns.

 

Er dette noe som vanligvis skjer? Jeg syntes det var litt "pro", men siden det var meg som gjorde det, så er det vel dagligdags!

 

Jeg bare lurer.

Lenke til kommentar
Prøvde å finne sangen på slutten av denne, men hadde lite hell. Noe som vet hvordan/hvor jeg kan få tak i akkuratt den versjonen av den "sangen"?

 

Lovlig? Eller oppfordrer du til at folk sier "P2P"? *For den er nok copyrighta.

 

Dette er en remix av musikk fra et eldgammelt C64 spill, så jeg tviler på at den er copyrighta. Musikeren har ikke copyright pga. at han har lånt det opprinnelige materialet, og det opprinnelige materialet eksisterer i praksis ikke lenger.

 

http://www.koshiyoka.biz/alek/previkat/ale...themespart1.mp3

 

Takk skal du ha. Du vet vel ikke om noen måte å få "klippet ut" bare den delen av filen? Likte egentlig bare det. :]

Lenke til kommentar

Heh, svarte akkurat på posten din i priest-tråden. Du finner forøvrig alt du trenger å vite om priest-healing i den elitist jerks tråden Mad_Arab postet.

 

Edit: rekativerte kontoen min i går forresten, var ganske godt å spille igjen! AoC må nok få godgjøre seg litt før jeg prøver meg på det igjen.

 

Satser på å bli 70 med Protadinen min nå i sommer, blir nok ny main i WotLK.

Endret av Ole_Gunnar
Lenke til kommentar
Prøvde å finne sangen på slutten av denne, men hadde lite hell. Noe som vet hvordan/hvor jeg kan få tak i akkuratt den versjonen av den "sangen"?

 

Lovlig? Eller oppfordrer du til at folk sier "P2P"? *For den er nok copyrighta.

 

Tullete svar, finnes lovlige steder å skaffe musikk på nett skjønner du.

9 am pacific. Kjapp google fører til at det er 8 timer til GMT +1.

 

 

Sendinga fortsetter dermed *drumroll* kl 17:00.

Klokka seks mener du vel? :) 12+6=18

Endret av Bjørshol
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...